eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › dostawa, zabudowa i konserwacja windy do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Gdynia: dostawa, zabudowa i konserwacja windy do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 229446 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, fax. 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, zabudowa i konserwacja windy do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż urządzeń istniejącej windy ( dźwigu) w szybie, maszynowni, w i na kabinie, na przystankach, (wykonywany z zachowaniem obowiązujących wymogów w zakresie bhp, ppoż. i ochrony środowiska) ze złożeniem ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do czasu pozyskania przez niego opinii technicznej, co do zakwalifikowania elementów windy do odzysku lub likwidacji (poprzez utylizację), 2. Wywiezienie elementów rozebranej windy, wytypowanych do złomowania poza teren siedziby Zamawiającego, łącznie z ich utylizacją i rozliczeniem złomu wg zasad obowiązujących Zamawiającego w zakresie likwidacji środków trwałych, 3. Wykonanie prac w zakresie niezbędnym do przystosowania istniejącego szybu windowego i maszynowni do potrzeb wynikających z zaproponowanego w ofercie Wykonawcy do zabudowy dźwigu. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo interesantów i osób pracujących w Szpitalu jak również zabezpieczający skutecznie budynek oraz znajdujące się w nim urządzenia i materiały narażone na uszkodzenia przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót. Za powstałe szkody spowodowane prowadzonymi robotami (zarówno w strefie prowadzonych robót jak i w pozostałej części budynku) pełną odpowiedzialność materialną będzie ponosił Wykonawca robót. Wszelkie elementy budynku (na poszczególnych piętrach) narażone na szkodliwe oddziaływanie prac (realizowanych w ramach zamówienia - szczególnie zapylenie, zabrudzenia, zachlapania, itp.) muszą zostać odpowiednio zabezpieczone poprzez wykonanie szczelnych kurtyn, wydzielających strefy prowadzenia prac. W razie zabrudzenia i zapylenia winny być one w sposób ciągły doprowadzane przez służby Wykonawcy do stanu pierwotnego pod względem estetycznym - poprzez przywrócenie czystości . Niezależnie od powyższego po zakończeniu robót montażowych Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia stanu ścian i elementów wykończeniowych otworów drzwiowych (do stanu pierwotnego). 4. Dostawa i montaż kompletnego linowego urządzenia dźwigowego - windy osobowo - towarowej o napędzie elektrycznym (w szybie, w i na kabinie, na przystankach), spełniającej wymogi obsługi osób niepełnosprawnych, 5. Uruchomienie urządzenia, skoordynowanie procedur zgłoszenia windy do odbioru i rejestracji przez Urząd Dozoru Technicznego oraz zorganizowanie i udział w odbiorach dokonywanych przez UDT wraz z pozostałymi czynnościami związanymi z przekazaniem urządzenia Zamawiającemu, 6. Udzielenie Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony dźwig i wykonane roboty - z obowiązkiem wykonywania w ww. okresie wszelkich czynności konserwacyjnych i przeglądowych (czynności konserwacyjne i przeglądowe wykonywane w zakresie i terminach wynikających z Ustawy o Dozorze Technicznym). W nawiązaniu do powyższego przy uwzględnieniu specyfiki zaoferowanej przez siebie windy Wykonawca jest zobowiązany wykonywać nieodpłatnie inne (niż wynikające z Ustawy o Dozorze Technicznym) czynności obsługowe zalecane i wymagane przez jej producenta, jako niezbędne do prowadzenia prawidłowej eksploatacji urządzenia. Wszystkie ww. prace wymagają potwierdzenia wykonania poprzez dokonanie wpisu w rejestrze windy posiadanym przez Zamawiającego, załączając do niego stosowny raport wykonania każdej z czynności konserwacyjno - przeglądowych. Ponadto po upływie każdego roku eksploatacji windy (w okresie obowiązywania udzielonej Zamawiającemu gwarancji) Wykonawca jest zobowiązany do: - przygotowania windy do kontroli eksploatacyjnej wymaganej normą EN 81.2, - dokonania w obecności przedstawiciela UDT wszystkich czynności sprawdzających wymienionych w przedmiotowej normie, a także dodatkowych czynności sprawdzających nakazanych przez ww. przedstawiciela (rzeczoznawcy) UDT, - wykonania wszystkich zaleceń pokontrolnych w trybie natychmiastowym, - uzyskania stosownego protokółu z ww. badań i przekazanie go Zamawiającemu celem załączenia do rejestru (Księgi windy/ dźwigu). 7. Przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania windy, 8. Zaprogramowanie pracy windy wg dyspozycji Zamawiającego 9. Prace administracyjno - prawne, obejmujące: - wykonanie dokumentacji niezbędnej do dokonania wymiany windy w ww. zakresie, - wykonanie pomiarów elektrycznych w zakresie wymaganym obowiązującym prawem i przepisami branżowymi, - udział we wszelkich wymaganych odbiorach wraz z poniesieniem kosztów zorganizowania odbioru zabudowanego urządzenia dźwigowego przez UDT w budynku Szpitala Miejskiego w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium: 6 120 zł, zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10% ceny

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1/ nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawca jest zobowiązany legitymować się wykonaniem , w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem, przynajmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa dźwigu wraz z jego zabudową z wykonaniem robót przystosowawczych istniejącego szybu dźwigowego do zabudowy) o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda, - Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały wykonane należycie, - Wykonawca jest zobowiązany dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy - koordynatora posiadającej wiedzę i doświadczenie niezbędne do kierowania pracami objętymi zamówieniem. 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej decyzji Urzędu Dozoru Technicznego uprawniającej do wytwarzania w zakresie montażu dźwigów, modernizacji lub napraw dźwigów zgodnie z Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321), c) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, d) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) wykaz dostaw odpowiadających swoją wartością i rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, f) dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie, g) wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym, jedna osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika - koordynatora posiadającej wiedzę i doświadczenie niezbędne do kierowania pracami objętymi zamówieniem - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; h) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. II. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentu wymienionego w pkt.I lit.a oraz oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawy zamówień publicznych. III. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605)- w zakresie wyżej wskazanym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ul. Wójta Radtkego 1 81- 348 Gdynia Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ul. Wójta Radtkego 1 81- 348 Gdynia Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.11.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami w formie elektronicznej. b) Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do oferty : - wypełniony formularz oferty - wypełnione zestawienie granicznych parametrów techniczno-użytkowych oferowanej windy - oświadczenie, że oferowany asortyment posiada niezbędne świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE - oświadczenie, że oferowany asortyment jest zgodny z normą europejską EN 81.1 i 2 - oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie, którego dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego i zapoznał się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonał oględzin elementów budynku, w tym dokonał pomiarów sprawdzających wymiary szybu, maszynowni oraz oceny parametrów zabudowanych konstrukcji nośnych elementów napędowych pod kątem ich przydatności do zabudowy urządzeń windy zaproponowanej w ofercie6 - dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji producenta zaproponowanego dźwigu (w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem dźwigu proponowanego do zabudowy) w zakresie prowadzenia zabudowy i obsługi wyprodukowanych przez niego urządzeń. c) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych, d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.