eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie Remontu Ciągów Komunikacyjnych w Budynku Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Łodzi prszy ul. M. Ćwiklińskiej 5a.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-24

Łódź: Wykonanie Remontu Ciągów Komunikacyjnych w Budynku Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Łodzi prszy ul. M. Ćwiklińskiej 5a.
Numer ogłoszenia: 229303 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200011 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew, ul. Grota-Roweckiego 30, 93-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6771551, faks 042 6771550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Remontu Ciągów Komunikacyjnych w Budynku Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Łodzi prszy ul. M. Ćwiklińskiej 5a..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych w budynku Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Łodzi przy ul. M. Ćwiklińskiej 5a. 2.Przedmiot zamówienia wg kodu głównego CPV 45 00 00 00-7 roboty budowlane 3.przedmiot zamówienia określają: -specyfikacja istotnych warunków zamówienia -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -dokumentacja techniczna -kosztorysy nakładcze 4.Zakres prac obejmuje: -wyburzenie ścianek działowych w czterech w czterech skrzydłach korytarzy na parterze i na piętrze - likwidacje urządzeń sanitarnych ( sedesów i umywalek ) - pomalowanie ścian i położenie nowego antypoślizgowego podłoża -poszerzenie 3 szt. otworów drzwiowych i zainstalowanie drzwi o szerokości 90 cm do pomieszczeń które były kiedyś brudownikami -zdjęcie istniejącej glazury ze ścian i terakoty z podłóg w remontowanych pomieszczeniach -położenie glazury i terakoty , pomalowanie ścian i sufitów -postawienie ścianek działowych kartonowo-gipsowych -wykonanie instalacji hydraulicznej -zainstalowanie armatury łazienkowej w nowo wyremontowanych pomieszczeniach -zainstalowanie oświetlenia 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: -Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektową spełniającą wymagania ustawy -Prawo budowlane , innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonania prac oraz dokonania własnych pomiarów i obliczeń - prace remontowe należy prowadzić z uwzględnieniem specyfikacji pracy w Dziennym Ośrodku Adaptacyjnym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej zapewniając bezpieczeństwo wszystkim pracownikom , dzieciom i osobom trzecim -Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w trakcie trwania robót oraz uporządkowania terenu po ich ostatecznym zakończeniu - koszty związane z zagospodarowaniem i utrzymaniem terenu prowadzonych prac oraz koszty wykonania robót tymczasowych należą w całości do Wykonawcy; -wszystkie materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymogom ustawy Prawo budowlane /Dz. Ustaw z 2006r nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zm. / w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie oraz spełniać wymagania wysokiej jakości. Zadeklarowane w ofercie materiały i urządzenia muszą mieć parametry techniczne niegorsze od podanych w projekcie i specyfikacji technicznej -materiały i urządzenia powstałe z demontażu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i pokryje wszelkie koszty związane z ich wywozem i utylizacją. 6.Wykonawca wyrazi zgodę na 21 dniowy termin płatności faktury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. AHA, ul. Wczasowa 5, 91-615 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56712,20

  • Oferta z najniższą ceną: 56712,20 / Oferta z najwyższą ceną: 83092,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.