eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Termomodernizacja budynków Szkoły Policealnej Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Łowiczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-04

Łowicz: Termomodernizacja budynków Szkoły Policealnej Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 22924 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Łowiczu, ul. Ułańska 2, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375885, fax 046 8375027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spswlkopernik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Szkoły Policealnej Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Łowiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian szkoły, internatu, stołówki, kuchni, sali gimnastycznej, Domu Nauczyciela metodą lekką mokrą, docieplenie stropodachu stołówki, kuchni, sali gimnastycznej, Domu Nauczyciela oraz wykonanie instalacji odgromowej na stropodachach stołówki, kuchni, sali gimnastycznej, Domu Nauczyciela. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. Szkoła: ściany - rozebranie rynien z blachy i ponowny ich montaż - 51 mb, - rozebranie obróbek blacharskich opierzenia gzymus i podokienników z blachy nie nadającej się do użytku - 69 m2, - dwukrotne malowanie farbą olejną rynien - 51 mb, - rozebranie licowania z kamieni na zaprawie cementowo-wapiennej - rozbiórka parapetów kamionkowych- 1,76 m2, - przemurowanie pękniętego narożnika ściany pod gzymsem - 0,095 m3, - rozbiórka elementów konstrukcji niezbrojonych o grub. ponad 15 cm - 0,008 m3, - rozszklenie i ponowne szklenie ekranów przeciwsłonecznych w ramach metalowych - 113,4 m2, - dwukrotne malowanie farbą olejną wsporników ekranów przeciwsłonecznych - 100,80 m, - docieplenie ścian styropianem FS 15 gr. 10 cm, z warstwą zbrojoną i tynkiem akrylowym - 743,909 m2, - docieplenie scian styropianem FS 15 gr. 3 cm, elewacja ościeży z warstwą zbrojoną i tynkiem - 111,485 m2, - docieplenie płytani i pokr. wypraw. elewacyjnymi - dodatkowa warstwa siatki - 552,224 m2, - montaż narożników wypukłych z dodatkowym wzmocnieniem siatką - 400,740 mb, - wykonanie tynków akrylowych - 91,170, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - 124,345 m2, - rozebranie i montaż rur spustowych i montaż z blachy - 32 mb, - wymiana rur deszczowych z osadnikiem i kolanem - 4 kpl., - dwukrotne malowanie farbą ojelną krat i balustrad z prętów - 39,10 m2 - wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z pręta -34 mb, - pomiar instalacji odgromowej, - użycie rusztowań do wys. 8,00 m - 1128 m2, 2. Internat: ściany - rozebranie licowania z kamieni na zaprawie cementowo-wapiennej - rozbiórka parapetów - 31,02 m2, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - parapety, obróbki ścian dociepleniowych - 74,24 m2, - docieplenie ścian styropianem FS 15 gr. 10 cm, z warstwą zbrojoną i tynkiem akrylowym - 1212,698 m2, - docieplenie scian styropianem FS 15 gr. 3 cm, elewacja ościeży z warstwą zbrojoną i tynkiem - 190,474 m2, - docieplenie płytami i pokr. wypraw. elewacyjnymi - dodatkowa warstwa siatki - 847,297 m2, - ochrona narożników wypukłych z dodatkowym wzmocnieniem siatką - 689,65 mb, - rozebranie i montaż rur spustowych i montaż z blachy - 45 mb, - wymiana rur deszczowych z osadnikiem i kolanem - 4 kpl., - dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów - 77,425 m2 - pomiar instalacji odgromowej, - użycie rusztowań do wys. 8,00 m - 1637 m2. 3. Budynki stołówki, kuchni i sali gimnastycznej - ściany: - rozebranie obróbek blacharskich opierzenia gzymsu i podokienników z blachy nie nadającej się do użytku - 17,078 m2, - dwukrotne malowanie farbą olejną rynien - łącznik i stołówka - 48,25 mb, - docieplenie ścian styropianem FS 15 gr. 10 cm, z warstwą zbrojoną i tynkiem akrylowym - 364,623 m2, - docieplenie scian styropianem FS 15 gr. 3 cm, elewacja ościeży z warstwą zbrojoną i tynkiem - 28,081 m2, - docieplenie płytani i pokr. wypraw. elewacyjnymi - dodatkowa warstwa siatki - 246,853 m2, - ochrona narożników wypukłychch z dodatkowym wzmocnieniem siatką - 101,080 mb, - wykonanie tynków akrylowych - 194,355 m2. - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - obróbki gzymsu i pas podrynnowy - 86,384 m2, - rozebranie i montaż rur spustowych i montaż z blachy - 14 mb, - wymiana rur deszczowych z osadnikiem i kolanem - 4 kpl., - dwukrotne malowanie farbą ojelną krat i balustrad z prętów - 73,251 m2 - wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z pręta -46,9 mb, - pomiar instalacji odgromowej, - użycie rusztowań do wys. 8,00 m - 832 m2, 4. Budynki stołówki, kuchni i sali gimnastycznej - stropodach i ogniomur: - rozebranie rynien z blachy i ponowny ich montaż - 19,47 mb, - dwukrotne malowanie farbą olejną rynien - 39,87 m2, - rozebranie obróbek blacharskich okapów, kołnierzy, gzymsów, pasa podrynnowego, nadrynnowego, opierzenia ogniomurowe itp. - 30,87 m2, - rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej - ogniomury w szczytach łączników przy sali gimnastycznej i szkole - 0,299 m3, - nakrywy attyk ścian ogniowych i kominów o średniej gr 7 cm, uzupełnienie podłoży po rozebranych ogniomurach - 2,49 m2, - uzupełnienie murów ogniowych i kolankowych na zaprawie cem-wappiennej grub. 1 cegły - 0,375 m3, - uzupełnienie tynków zwyłych cem-wap. kat III. na ogniomurach podan dachem - 1,5 m2, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - ogniomur nad łącznikiem od strony stołówki - 14,693 m2, - docieplenie ścian styropianem FS 15 gr. 10 cm, z warstwą zbrojoną i tynkiem akrylowym - 19,478 m2, - wykonanie tynków akrylowych - 10,080 m2, - bale z tarcicy nasoconej o przekroju 12x10 do mocowania obróbek blacharskich - 1,255 m3, - bale z tarcicy nasyconej o przekroju 12x15 do mocowania obróbek blacharskich - 0,350 m3, - renowacja starych dachów, przygotowanie podłoża - 778,217 m2, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych FS20 grug. 12 cm poziome klejone VEdatex - adhesiv - 775,229 m2, - pokrycie dachów papą zgrzewalną - 778,217 m2, - pokrycie dachów papą termozgrzewalną Vedatex Euroflex BG PV 250 S5 - 778,217 m2, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej pas podrynnowy i ogniomur - 18,910 m2, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej dół ogniomuru od strony stołówki - 2,78 m2, - demontaż elementów uzbrojenia żeliwnego - rura wywiewna - 3 szt, - rury wywiewne z PVC o śred. 110 mm - 3 szt. 5. Budynki stołówki, kuchni i sali gimnastycznej - instalacja odgromowa: - wymiana wsporników instalacjji odgromowej na dachu płaskim - 320 szt., - wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z linki o przekroju do 120 w ciągu pionowym - 256,600 mb, - wymiana złączy uniwersalnych lub krzyżowych instalacji odgromowych - 22 szt., - pierwszy pomiar instalacji odgromowej - 1 szt. 6. Dom Nauczyciela - ściany: - rozebranie obróbek blacharskich podokienników - 21 m2, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej - parapety,- 60,195 m2, - docieplenie ścian styropianem FS 15 gr. 10 cm, z warstwą zbrojoną i tynkiem akrylowym - 137,459 m2, - docieplenie scian styropianem FS 15 gr. 3 cm, elewacja ościeży z warstwą zbrojoną i tynkiem - 56,179 m2, - docieplenie płytani i pokr. wypraw. elewacyjnymi - dodatkowa warstwa siatki - 130,795 m2, - ochrona narożników wypukłych z dodatkowym wzmocnieniem siatką - 162,010 mb, - użycie łączników mechanicznych - 1161 szt., - rozebranie i montaż rur spustowych z blachy - 12 mb, - wymiana rur deszczowych z osadnikiem i kolanem - 2 kpl., - użycie rusztowań do wys. 8,00 m - 278,035 m2. 7. Dom Nauczyciela - stropodach: - rozebranie rynien z blachy, naprawa i ponowny ich montaż - 20,95 mb, - dwukrotne malowanie farbą olejną rynien - 20,95 m2, - rozebranie obróbek blacharskich okapów, kołnierzy, gzymsów, pasa podrynnowego, nadrynnowego, - 16,918 m2, - rozbiórki pokrycia z papy na dachach betonowych - daszek nad wejściem - 3,854 m2, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr. 20 mm zatarte na gładko - spadek na daszku - 3,854 m2, - uzupełnienie tynków zwykłych cem-wap. kat III. na kominach ponad dachem płaskim - 11,25 m2, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - tynki gładkie- kominy i spód daszku nad wejściem - 24,974 m2, - renowacja starych dachów - przygotowanie podłoża - 168,918 m2, - demontaż elementów uzbrojenia rurociągu - rury wywiewne - 6 szt., - rury wywiewne z PVC o śred. 110 mm - 6 szt., - bale z tarcicy nasyconej o przekroju 12x10 do mocowania obróbek blacharskich - 0,917 m3, - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych FS20 grug. 12 cm poziome klejone VEdatex - adhesiv - 168,918 m2, - pokrycie dachów papą zgrzewalną dach i daszek nad wejściem - 172,771 m2, - pokrycie dachów papą termozgrzewalną Vedatex Euroflex BG PV 250 S5 - dach i daszek nad wejściem 172,771 m2, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej do 25 cm daszek nad wejściem - 2,360 m2, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej do 25 cm - 34,308 m2. 8. Dom Nauczyciela - wymiana instalacji odgromowej: - wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim - 123 szt., - wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z linki o przekroju do 120 w ciągu pionowym - 92,350 mb, - wymiana złączy uniwersalnych lub krzyżowych instalacji odgromowych - 16 szt., - pierwszy pomiar instalacji odgromowej - 1 szt. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej. Przedmiar robót znajduje się w kosztorysie nakładczym (z wyjątkiem pozycji 38-57)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto 12 1240 3347 1111 0010 0537 6998 lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2.7 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: [x] B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. [x] B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. [x] B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym............................... C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. C.4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.3) Polisa ubezpieczeniowa (deliktowa i kontraktowa) na kwotę co najmniej 150 000, 00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B, C, D, E dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spswlkopernik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ułańska 2, 99-400 Łowicz, sekretariat pok. 21..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Policealna Samorządu Województwa Łódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Łowiczu, ul. Ułańska 2, 99-400 Łowicz, sekretariat pok. 21..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.