eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › remont ul. Kościuszki - etap II - odc. od posesji Nr 38 do posesji Nr 46 oraz remont ul. Jodłowej na odc. ~ 130 m od ul. Pszczyńskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-20

POZYCJA 22916

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mikołów: remont ul. Kościuszki - etap II - odc. od posesji Nr 38 do posesji Nr 46 oraz remont ul. Jodłowej na odc. ~ 130 m od ul. Pszczyńskiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Mikołów, do kontaktów: Zbigniew Gdaniec, ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, fax 032 3248400, e-mail: przetarg@mikolow.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mikolow.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ul. Kościuszki - etap II - odc. od posesji Nr 38 do posesji Nr 46 oraz remont ul. Jodłowej na odc. ~ 130 m od ul. Pszczyńskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Mikołów, ul. Kościuszki, ul. Jodłowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont ul. Kościuszki - etap lI - odc. od posesji Nr 38 do posesji Nr 46 oraz remont ul. Jodłowej na odc. ~ 130 m od ul. Pszczyńskiej Zakres robót obejmuje: 1) ul. Kościuszki -rozbiórkę krawężników betonowych wystających na ławie betonowej-~488 m -rozbiórkę obrzeży betonowych - ~ 124 m -rozbiórkę nawierzchni chodników z płytek betonowych - ~ 366 m -mechaniczną rozbiórkę nawierzchni asfaltowej gr. 7 cm - ~ 72 m2 -sfrezowanie nawierzchni asfaltowej o gr. 7 cm - ~ 1818 m2 -ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej - ~ 515 m2 -ułożenie nowego obrzeża - ~ 195 m -ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki min. - bitum. o gr. śr. 4 cm - ~ 1818 m2 -ułożenie poliestrowej siatki zbrojeniowej w osnowie asfaltowej - ~ 1818 m2 -ułożenie nawierzchni ścieralnej z asfaltobetonu o gr. 6 cm - ~1818 m2 -wykonanie wjazdów z betonowej kostki brukowej (\podwójne T\) na podbudowie z żużla wielkopiecowego o gr.15 cm i warstwie odcinającej z piasku gr.10 cm - ~137 m2 - regulację pionową studzienek urządzeń uzbrojenia podziemnego-46 szt. 2) ul. Jodłowa - rozbiórkę krawężników betonowych wystających na ławie betonowej - ~ 240 m -sfrezowanie nawierzchni asfaltowej o gr. 8 cm - 1210 m2 - ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej - ~ 240 m -ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej o gr. śr. 4 cm - ~ 1210 m2 -ułożenie nawierzchni ścieralnej z asfaltobetonu o gr. 4 cm- ~ 1210 m2 -regulację pionową studzienek urządzeń uzbrojenia podziemnego -14 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - wykaz min 3 zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych wykonanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (ułożenie nowej nawierzchni asfaltobetonowej) i wartością (min. 400 000 zł każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - oświadczenie wykonawcy, że użyte do realizacji zamówienia materiały posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 430 188,29 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12 000,00 zł wnieść do 24.05.2007 r., do godz. 13.00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: -posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -przedstawienie aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - dysponowanie min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg wraz z aktualną na dzień składania ofert przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; -udzielenie 5 lat gwarancji i rękojmi na wykonane roboty; -zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 3 robót budowlanych wykonanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (ułożenie nowej nawierzchni asfaltobetonowej) i wartością (min. 400 000 zł każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - użyte do realizacji zamówienia materiały posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania; - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - znajdowanie się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej wykonanie zamówienia; - spełnianie wymagań, o których mowa w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy \Prawo Zamówień Publicznych\; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg, wraz z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - wykaz min. 3 zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych wykonanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (ułożenie nowej nawierzchni asfaltobetonowej) i wartością (min. 400 000 zł każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; -dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, podobnych do przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.um.gov.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Urzędu Miasta Mikołów, Rynek 16 lub przelewem na konto, po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania za pomocą faksu nr 032/3248400. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2007, godzina 14:00, Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, pokój nr 34.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.