eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup zestawów do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego oraz usług dodatkowych związanych z obsługą certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych dla potrzeb publicznych służb zatrudnienia



Ogłoszenie z dnia 2006-05-05

POZYCJA 22908

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup zestawów do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego oraz usług dodatkowych związanych z obsługą certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych dla potrzeb publicznych służb zatrudnienia Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, do kontaktów: Bogdan Buczyński, ul. Nowogrodzka 1/3, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 661 01 00, fax 022 661 12 23, e-mail: info@mps.gov.pl, www.mpips.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup zestawów do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego oraz usług dodatkowych związanych z obsługą certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych dla potrzeb publicznych służb zatrudnienia. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa na rzecz publicznych służb zatrudnienia 950 szt. zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. W skład każdego zestawu do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, wchodzi: 1) certyfikat kwalifikowany z okresem ważności 2 lata; 2) certyfikat niekwalifikowany z okresem ważności 2 lata; 3) bezpieczne urządzenie do składania podpisów elektronicznego oraz weryfikacji podpisów elektronicznych składające się z: a) kryptograficznej karty mikroprocesorowej będącej nośnikiem certyfikatów, b) oprogramowania do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego certyfikatem kwalifikowanym, c) oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego certyfikatem niekwalifikowanym, d) oprogramowania do zarządzania kryptograficzną kartą mikroprocesorową, e) oprogramowanie do ochrony stacji roboczej przed nieautoryzowanym dostępem z wykorzystaniem kryptograficznej karty mikroprocesorowej; 4) czytnik kryptograficznych kart mikroprocesorowych ze złączem typu USB wraz ze sterownikami; 5) usługa znakowania czasem; 6) podręcznik użytkownika; 7) wsparcie dla użytkowników zawierające: a) usługę hot-line, dostępną w okresie 2 miesięcy od momentu potwierdzenia odbioru dostarczenia zestawu do składania podpisu elektronicznego przez końcowego użytkownika zestawu, b) animację na płycie CD zawierającą min.: instrukcję instalacji oraz konfiguracji sprzętu i oprogramowania niezbędnego do prawidłowego uruchomienia i stosowania podpisu elektronicznego oraz usług dodatkowych zawartych w pakiecie, c) zorganizowanie punktów konsultacyjnych, których celem będzie przeprowadzenie szkolenia w zakresie stosowania podpisu elektronicznego, instalacji oraz konfiguracji sprzętu i oprogramowania, niezbędnego do prawidłowego uruchomienia i stosowania podpisu elektronicznego. Zestawy do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego zostaną przez wykonawcę skutecznie dostarczone do wskazanych przez Zamawiającego pracowników wszystkich wojewódzkich i powiatowych urzędów pracy oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Szczegółowa specyfikacja techniczna jest opisana w "Opisie przedmiotu zamówienia". 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zestawy zostaną dostarczone do: 826 pracowników 338 powiatowych urzędów pracy, 98 pracowników wojewódzkich urzędów pracy, 26 pracowników MPiPS. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.25.30 - Urządzenia do uwierzytelniania danych Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.62.00 - Urządzenia do przetwarzania danych Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia 109 864,58 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2; data zakończenia: 16.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: Bank BPH oddział w Warszawie nr rachunku: 63 1060 0076 0000 3310 0005 5166; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: "Wadium - ePodpis". W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie dokumentu, wystawionego na rzecz Zamawiającego. Wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca związany jest ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa PZP. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy (Dz. U. Z 2004r. Nr. 19, poz. 177 z póź. zm.); 2) posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym; 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają do realizacji zamówienia, środki finansowe własne lub pochodzące z kredytu w wysokości nie mniejszej niż całkowita wartość zamówienia ; 5) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej dwie dostawy zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego (skład zestawu do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego określa pkt II.1.6 ppkt 1) do 4) włącznie) na rzecz administracji publicznej, b) posiadają wdrożony system zarządza jakością oparty na normie ISO 9001 lub normie równoważnej; Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy więcej niż 5. Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje kwalifikację wniosków zgodnie z następującymi warunkami: 1) ocena ofert zostanie przeprowadzona systemem punktowym; 2) ocena punktowa wniosków zostanie obliczona matematycznie według wzoru: P = [(D1 + D2 + D3 + .. + Di) / 10000] x 1 pkt gdzie: P - liczba punktów uzyskanych przez oceniany wniosek, D1, D2 ,D3 .. - oznaczają wartości brutto w PLN dostaw podpisu elektronicznego, 3) przy ocenie punktowej wniosków Zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie jednorazowe dostawy, które: a) polegają wyłącznie na dostawie zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego; b) jeżeli dostawa obejmowała także inne urządzenia i oprogramowanie do podpisu elektronicznego, pod uwagę zostanie wzięta wyłącznie wyszczególniona wartość dostawy zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego; Jeżeli Wykonawca nie wyszczególni wartości dostawy zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, z dostawy zawierającej także inne urządzenia i oprogramowanie, Zamawiający nie weźmie tej dostawy pod uwagę podczas oceny wniosków. c) zostały potwierdzone dokumentami, że wykonano je należycie. Do złożenia ofert zostanie zaproszonych pięciu Wykonawców, którzy uzyskali największą liczbę punktów obliczoną zgodnie z ww. zasadami. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: A) Na potwierdzenie warunków, określonych w pkt III.2.1) A) ppkt. 1 - 3: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2, 3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) w sytuacji, gdy Wykonawca jest podmiotem zbiorowym aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) w przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum/spółki cywilne): a) oświadczenie- podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (chyba, że wynika to z umowy). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunku, określonego w pkt III.2.1) A) ppkt 4 Wykonawca przedstawia oświadczenie, o którym mowa w pkt. III 2.1) A) 1) oraz: 1) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunku, określonego w pkt III.2.1) A) ppkt 5 Wykonawca przedstawia oświadczenie, o którym mowa w pkt. III 2.1) A) 1) oraz: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie; 2) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 3) deklarację zgodności dla oprogramowania weryfikującego stosowanego przy weryfikacji bezpiecznych podpisów elektronicznych, o której mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2002 r. (Dz.U.128 poz.1094), w sprawie określenia warunków technicznych i organizacyjnych dla kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, polityk certyfikacji dla kwalifikowanych certyfikatów wydawanych przez te podmioty oraz warunków technicznych dla bezpiecznych urządzeń służących do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego; 4) certyfikaty zgodności dla komponentów technicznych, o których mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2002 r. (Dz.U.128 poz.1094) w sprawie określenia warunków technicznych i organizacyjnych dla kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, polityk certyfikacji dla kwalifikowanych certyfikatów wydawanych przez te podmioty oraz warunków technicznych dla bezpiecznych urządzeń służących do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego. Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oraz być sporządzone w języku polskim. W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona negocjacyjna. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy z dnia 18 września 2001 r. "O podpisie elektronicznym" (Dz. U. 130 poz. 1450) "w terminie 4 lat od dnia wejścia w życie ustawy organy władzy publicznej umożliwią odbiorcom usług certyfikacyjnych wnoszenie podań i wniosków oraz innych czynności w postaci elektronicznej, w przypadkach gdy przepisy prawa wymagają składania ich w określonej formie lub według określonego wzoru. W związku z wejściem w życie Ustawy z dniem 16 sierpnia 2002 r. powyższy artykuł obowiązuje od 16 sierpnia 2006 r. Umożliwienie wnoszenia podań i wniosków do organów administracji publicznej przez odbiorców usług certyfikacyjnych w postaci elektronicznej stwarza konieczność wyposażenia urzędników państwowych służb zatrudnienia w warunki prawne oraz sprzęt i oprogramowanie umożliwiające załatwianie spraw będących w zakresie działania tych organów w formie elektronicznej z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem do dnia 16 sierpnia 2006 r. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BDG/372-8/WG/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.05.2006. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 24.05.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.06.2006, godzina 12:00, 00-349 Warszawa ul. Tamka 1 , Budynek B ,pokój 105.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.