eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośno › ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ZMIESZANYCH I ZBIERANYCH SELEKTYWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW GMINY SOŚNO ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Sośno: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ZMIESZANYCH I ZBIERANYCH SELEKTYWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW GMINY SOŚNO ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
Numer ogłoszenia: 22906 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407098 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośno, ul. Nowa 1, 89-412 Sośno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3891213, 3890112, faks 0-52 3891279.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ZMIESZANYCH I ZBIERANYCH SELEKTYWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH PRZEZ MIESZKAŃCÓW GMINY SOŚNO ORAZ Z PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców gminy Sośno oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Charakterystyka gminy:Liczba osób zamieszkałych według złożonych deklaracji 3967 (stan na dzień 18.11.2014r.), w tym: liczba osób zbierających selektywnie odpady - 3662, liczba osób zbierających wyłącznie odpady zmieszane (nieselektywnie) - 305. Ilość właścicieli nieruchomości w zabudowie zwartej i rozproszonej na terenie 20 sołectw (22 wsie i jedna osada) - 1222 (stan na dzień 18.11.2014r.), w tym: liczba właścicieli zbierających selektywnie odpady - 1070, liczba właścicieli zbierających wyłącznie odpady zmieszane (nieselektywnie) - 152. Ilość właścicieli nieruchomości, którzy zadeklarowali zbiórkę odpadów biodegradowalnych i zielonych (worek brązowy) - 200. Szacowana ilość budynków w zabudowie wielorodzinnej (wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe) - ok. 40.Powierzchnia gminy 162km2. Tabela odległości miejscowości gminnych oraz opis struktury zabudowy gminy Sośno stanowi załącznik nr 10. Mapa gminy stanowi załącznik nr 11. Zebrane ilości odpadów w 2013 r: kod odpadu 20 03 01 zmieszane odpady komunalne - 295,2 Mg,kod odpadu 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych - 15,2 Mg, kod odpadu 15 01 07 opakowania ze szkła - 40,8 Mg, kod odpadu 15 01 01 opakowania z papieru i tektury - 4,1 Mg,kod odpadu 15 01 04 opakowania z metali - 0,8 Mg, kod odpadu 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji - 13,4 Mg, kod odpadu 20 03 07 odpady wielkogabarytowe - 2,6 Mg, kod odpadu 20 01 35*- 36* zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 4,70 Mg. RAZEM 376,80 Mg Zebrane ilości odpadów w I-III kwartale 2014 r: kod odpadu 20 03 01 zmieszane odpady komunalne - 347,20 Mg, kod odpadu 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych - 13,3 Mg, kod odpadu 15 01 07 opakowania ze szkła - 26,3 Mg, kod odpadu 15 01 01 opakowania z papieru i tektury - 4,3 Mg, kod odpadu 15 01 04 opakowania z metali - 2,3 Mg, kod odpadu 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji - 17,2 Mg, kod odpadu 20 03 07 odpady wielkogabarytowe - 3 Mg, RAZEM 413,6 Mg. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, że ilość wyżej wytworzonych na terenie gminy Sośno odpadów na terenach nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców gminy oraz odpadów gromadzonych w punktach selektywnej zbiórki odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Gmina Sośno znajduje się w Tucholsko-Grudziądzkim regionie gospodarki odpadami komunalnymi, dla którego Plan Gospodarki Odpadami Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2012-2017 z perspektywą na lata 2018-2023 wyznaczył instalacje regionalne w Zakurzewie gm. Grudziądz, Sulnówko gm. Świecie i Bladowo gm. Tuchola. Pojemniki zapewniają właściciele nieruchomości. Do zbierania odpadów komunalnych mogą być stosowane pojemniki metalowe oraz z tworzywa sztucznego przystosowane do opróżniania mechanicznego o pojemnościach i oznakowaniach określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie Sośno. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowej wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt. Za szkody powstałe w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów, odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z terenu posesji zamieszkałych Wykonawca będzie realizował wg stałego harmonogramu. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru wszystkich odpadów przygotowanych do wywozu z terenu posesji zamieszkałej, pod warunkiem zgromadzenia ich przez właściciela tej nieruchomości, w odpowiednich pojemnikach lub workach, z wyjątkiem odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Wykonawca będzie zobowiązany również do zebrania odpadów leżących obok pojemników, jeżeli jest to skutkiem jego działania. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Sośno w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania przeznaczone do składowania, Wykonawca będzie przekazywał do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. Wykonawca w ramach realizacji umowy nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi odpadami. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości obowiązku segregowania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. W takim przypadku Wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik (np. samoprzylepna kartka) w kolorze żółtym informujący właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia.Uwaga! Przez monitorowanie Zamawiający rozumie sprawdzenie zawartości pojemników lub worków poprzez zajrzenie przez Wykonawcę do pojemników i worków, celem stwierdzenia czy właściciel prowadzi selektywną zbiórkę odpadów. O zaistniałej sytuacji Wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie, w terminie do 2 dni roboczych. Do zawiadomienia Wykonawca dołącza protokół określający: dzień wywozu, miejscowość, ulicę i numer posesji oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. Do protokołu wskazane jest dołączenie również zdjęcia. Rzetelność wywiązywania się Wykonawcy z obowiązku określonego w pkt. 3.10 będzie poddawana przez Zamawiającego okresowym kontrolom, zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ (wzór umowy).Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia, w tym m.in. wymienionej poniżej:Informacji, o których mowa w pkt. 3.10. SIWZ. Sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Dokumenty potwierdzające recykling (tzw. DPR) od przedsiębiorców prowadzących proces odzysku, który jest jednocześnie recyklingiem.Uwaga! Nie każdy odzysk jest recyklingiem. Należy zwrócić na to uwagę w momencie zlecania recyklingu odpadów i zweryfikować to poprzez wgląd do zezwolenia podmiotu, któremu Wykonawca ten recykling zlecił. Wykonawca powinien złożyć stosowny wniosek do dokonującego odzysk. Dokument (DPR) może zostać sporządzony każdorazowo przy przekazywaniu odpadów do recyklingu lub też istnieje możliwość uwzględnienia na jednym dokumencie zbiorczej ilości odpadów danego typu z kwartału. DPR dot. następujących rodzajów opakowań: ze szkła gospodarczego, z tworzyw sztucznych, z papieru i tektury i z metali. Dokumenty potwierdzające recykling, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, innych niż niebezpieczne, odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia został na Zamawiającego nałożony taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczy informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca. Jako załączniki do faktury miesięcznej Wykonawca załączy, oprócz protokołu wykonania usługi (załącznik do umowy), karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych odpadów komunalnych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych oraz do prowadzącego działalność w zakresie recyklingu lub do odpowiedniej organizacji odzysku. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim, muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu gminy Sośno. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego: www.bip.sosno.lo.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM ZAKŁADÓW GOSPODARKI KOMUNALNEJ POWIATU SĘPOLEŃSKIEGO, ul. E. Orzeszkowej 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317777,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 391200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 391200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 440000,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.