Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Rzeszów: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Nr AG-3211/53/13
Numer ogłoszenia: 229035 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Nr AG-3211/53/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie do niżej wymienionego punktu odbioru: Ośrodek Edukacji Nauczycieli i Pracowników Administracji Samorządowej w Czudcu ul. Rzeszowska 82, 38-120 Czudec. a) Grupa przyłączeniowa: III b) Moc umowna wynosi 55 kWh, przy współczynniku tgf=0,4 c) Licznik nr 10891027 d) Moc przyłączeniowa Pp=55 kW e) Grupa taryfowa B22 f) Miejsce dostarczania energii elektrycznej stanowią zaciski prądowe na głowicy kablowej w polu liniowym nr 4 SN stacji transformatorowej - Czudec szkoła - zasilanej linią 15 kV Boguchwała-Strzyżów. Linia kablowa SN, stacja transformatorowa -Instal- oraz pozostałe urządzenie nN są na majątku Zamawiającego. g) Miejscem pomiaru energii elektrycznej oraz miejscem lokalizacji układu pomiarowo-rozliczeniowego jest rozdzielnia pomiarowa SN i nN w budynku stacji transformatorowej. h) Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w przewidzianym okresie obowiązywania umowy tj. od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. wynosi 430 000 kWh. 2. Zamawiający informuje, że obecnie obowiązująca umowa jest wynikiem rozstrzygnięcia postępowania przeprowadzanego w formie przetargu nieograniczonego. Umowa ulegnie rozwiązaniu z dniem 31 grudnia 2013 r. Zmiana sprzedawcy nastąpi się po raz pierwszy. 3. Podane prognozowane zużycia energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Nie stanowią one dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rzeczywiste zużycie wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje żadne roszczenie o realizację dostaw energii elektrycznej w ilościach wpisanych w formularzu ofertowym. 4. Wykonawca zapewnia, że posiada wszelkie niezbędne środki do wykonania przedmiotu umowy w sposób gwarantujący jej wykonanie z należytą starannością. 5. Zamawiający zawrze umowę na kompleksową dostawę energii elektrycznej. Faktury VAT Wykonawca będzie wystawiał z jedno lub dwumiesięcznym okresem rozliczeniowym wraz z załącznikiem, w którym Wykonawca wyspecyfikuje koszty energii elektrycznej, koszty dystrybucji i koszty opłat handlowych/ abonamentowych na podstawie odczytów liczników poboru energii elektrycznej i cen jednostkowych netto podanych w ofercie. 6. Zamawiający zobowiązuje się regulować należności za dostarczoną energię elektryczną (za okres rozliczeniowy) w terminie 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę - przelewem, na rachunek bankowy w niej wskazany. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy realizować w terminie od dnia 01.01.2014 r. do dnia 31.12.2015 r. lub do wyczerpania przewidywanej wartości brutto za przedmiot umowy, w zależności co nastąpi wcześniej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy posiadają: - aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - aktualną koncesję na dystrybucję energii elektrycznej na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej, lub aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na dystrybucję energii elektrycznej na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej - w przypadku Wykonawców nie będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: a. Wypełniony druk Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać: wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty, które należy przedstawić w formie oryginałów lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie. Poświadczenie powinno być opatrzone podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. b. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - np. według załącznika nr 4 do SIWZ. c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmiany cen jednostkowych Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego lub ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo energetyczne, Ustawy o efektywności energetycznej lub przepisów wykonawczych wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej. Ceny zostaną zmienione o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od daty ich wejścia w życie. b. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. c. wielkości mocy umownej w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie,
ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej na okres 12 miesięcy
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa i usługa dystrybucji) dla Gminy Rejowiec
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.