eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › kompleksowe uzupełnienie sieci wodnokanalizacyjnej Gminy Muszyna -Z/12/III/3.1/533/05

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-05

POZYCJA 22900

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Muszyna: kompleksowe uzupełnienie sieci wodnokanalizacyjnej Gminy Muszyna -Z/12/III/3.1/533/05

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, do kontaktów: Elżbieta Jędrzejek-Półtorak, Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4714009 w. 18, fax 018 4777921, e-mail: ugu_musz@pro.onet.pl, www.muszyna.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe uzupełnienie sieci wodnokanalizacyjnej Gminy Muszyna -Z/12/III/3.1/533/05. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Milik i Andrzejówka wraz z budową lokalnej oczyszczalni ścieków. Zakres prac obejmuje: - budowę kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy fi 200 o długości 7596 m, - budowę kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy fi 160 o długości 4332 m, - budowę przyłączy z rur PVC o średnicy fi 160 o długości 2114 m, - budowę kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z rur PE o średnicy fi 90 o długości 839 m, - budowę oczyszczalni ścieków o przepustowości równej 1400 RLM, - budowę przepompowni kpl 1,. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Milik i Andrzejówka. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 100.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określone przez zamawiającego poniżej: Informacje dot. sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne. 1. Wykonawca dysponować będzie: 1.1.Kierownikiem budowy pełniącym obowiązki kierownika robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późn. zmianami), - posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 nr 5 poz. 42 z późn. zmianami). 1.2.Kierownikiem robót drogowych, który posiada: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późn. zmianami), - posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 nr 5 poz. 42 z późn. zmianami). 1.1. Kierownikiem robót sieci instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, który posiada: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych nadane zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późn. zmianami), - posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 nr 5 poz. 42 z późn. zmianami). 1.2. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownika budowy pełniącego, również obowiązki kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, kierowników robót, którzy: - kierownik budowy - musi posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi przez, które należy rozumieć roboty budowlane w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Przez lata doświadczenia zawodowego rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, - kierownik robót drogowych musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi przez, które należy rozumieć roboty w specjalności drogowej. Przez lata doświadczenia zawodowego rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, - kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi przez, które należy rozumieć roboty w zakresie instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Przez lata doświadczenia zawodowego rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, 1.3. Wykonawca posiada przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat od daty ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości 30 pracowników (na podstawie druku DRA lub równoważnego). 1.4. Wykonawca posiada przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat od daty ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości 3 osób. 1.5. Wykonawca posiada sprzęt w ilości, wydajności i jakości gwarantujący przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie przewidzianym kontraktem, w tym koparki w ilości 4 szt., samochody ciężarowe w ilości 4 szt. 1.6. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat od daty ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane o łącznej wartości 9.000.000,00 zł w tym przynajmniej jedno z nich o wartości co najmniej 4.500.000,00 zł. Zakres rzeczowy tych wykonanych robót musi obejmować łącznie: budowę/remont sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 40 km. 1.7. Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, obrót w kwocie minimum 8.000.000,00 zł. 1.8. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia, co najmniej 20.000,00 zł. 1.9. Wykonawca posiada płynność finansową w wysokości, co najmniej 5.000.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5.000.000,00 zł (zamawiający przewiduje jednorazową płatność końcową za wykonanie zadania). 1.10. Udzieli gwarancji na roboty budowlane w wymiarze 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. 1.11. Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne spełnienie warunków określonych w pkt. 1.1 - 1.12. Warunek określony w pkt. 1.13 muszą spełnić wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia, lecz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, może być podpisane przez pełnomocnika. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia-nie spełnia I. Status prawny - wymagane dokumenty. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień wykonawczych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym nim terminem ważności), dotyczące Kierownika Budowy, o których mowa pkt I, 1.1. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich dot. pkt. 1, 3, 4 5. III. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty. 1. Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2. Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich ma obowiązek złożyć wymagane wyżej dokumenty. IV. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych. 5. Znaczenie warunków stawianych wykonawcom oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków. W zakresie punktu 4.II. - Status prawny Znaczenie warunku - bez znaczenia punktowego. Ocena spełniania - spełnia/nie spełnia W zakresie punktu 4.I. 1) Znaczenie warunku: wiedza i doświadczenie - 70% Ocena spełniania: Wzór do obliczenia: K = (WB1/WN1*50pkt.+LB2/LN2*50 pkt)*0,7 gdzie: WB1 - wartość zrealizowanych robót odpowiadających ww. wymogom, wykazana w badanym wniosku (potwierdzona referencjami), WN1 - najwyższa z badanych wartość zrealizowanych robót, LB2 - liczba zrealizowanych robót odpowiadając ww. wymogom, wykazana w badanym wniosku (potwierdzona referencjami), LN1 - najwyższa z badanych liczba zrealizowanych robót, 2) Znaczenie warunku: potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia - bez znaczenia punktowego. Ocena spełniania - spełnia/nie spełnia W zakresie punktu 4.III. 1) Znaczenie warunku: zdolność finansowa (kredytowa)wykonawcy - 30% Ocena spełniania: Wzór do obliczenia: K=ZB/ZN*100pkt.*0,3, gdzie: ZB - zdolność wykazana w badanym wniosku, ZN - najwyższa z badanych zdolności kredytowa. 2) Znaczenie warunku: zdolność ekonomiczna - bez znaczenia punktowego Ocena spełniania - spełnia/nie spełnia W zakresie punktu 4.I. 1.12. Znaczenie warunku - bez znaczenia punktowego Ocena spełniania - spełnia/nie spełnia Forma składanych dokumentów Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania wniosku z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 01.06.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.06.2006 godzina 11:50. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2006, godzina 12:00, Andrzejówka, Milik.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejszy projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z funduszu Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.