Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-08
Szczecin: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU ZACHODNIOPOMORSKIEGIO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO
W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 228840 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4303439, 4303465, faks 091 4303606.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.szczecin.uw.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU ZACHODNIOPOMORSKIEGIO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych polegających na wymianie części stolarki okiennej drewnianej oraz jednych drzwi zewnętrznych w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4. Zakres robót obejmuje: 1.Wymianę części stolarki okiennej na nowe okna z ramami drewnianymi klejonymi trójwarstwowo z drewna red meranti, barwionego w kolorze brązowym takim jak w wymienionych już oknach w tych elewacjach, skrzydła okienne uchylne z mikrouchyłem, szklone szybami zespolonymi ze szkła typu float ze współczynnikiem przenikania ciepła U = 1,1 W/m2K oraz współczynnikiem izolacyjności akustycznej Rw = 32 dB. Wymiany należy dokonać wg projektu architektoniczno-budowlanego: -Wymiana okien w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie-(załącznik nr 8) w następujących lokalizacjach: 1)Parter niski, elewacje: F, G, H od strony ulicy Szczerbcowej (rys. nr 3): okna O 41 - szt. 2 (rys. nr 14) okna O 41a - szt. 2 (rys. nr 14) okna O 44 - szt. 7 (rys. nr 15) okna O 45c - szt. 2 (rys. nr 15) okna O 46 - szt. 2 (rys. nr 15) 2)Parter wysoki, elewacje: F, G, H od strony ulicy Szczerbcowej (rys. nr 4): okna O 6b - szt. 3 (rys. nr 8) okno O 6f - szt. 1 (rys. nr 8) okna O 9c - szt. 9 (rys. nr 9) okna O 20a - szt. 3 (rys. nr 12) okna O 34 - szt. 2 (rys. nr 13) okna O 34a - szt. 2 (rys. nr 13) okno O 36 - szt. 1 (rys. nr 13) 3) Pierwsze piętro, elewacje F, G od strony ulicy Szczerbcowej (rys. nr 5): okna O 6b - szt. 2 (rys. nr 8) okna O 9c - szt. 6 (rys. nr 9) 4) Drugie piętro, elewacja G od strony ulicy Szczerbcowej (rys. nr 6): okna O 6 - szt. 3 (rys. nr 8) okna O 6a - szt. 2 (rys. nr 8) okna O 9 - szt. 4 (rys. nr 9) 5) Trzecie piętro, elewacja G od strony ulicy Szczerbcowej (rys. nr 7): okna O 6 - szt. 3 (rys. nr 8) okna O 6a - szt. 4 (rys. nr 8) 6) Okna w szczycie SZ5, elewacja G od strony ul. Szczerbcowej (rys. nr 16): okna OS 2a - szt. 3 (rys. nr 17) okno OS 3 - szt. 1 (rys. nr 17) 2.Wymianę jednych drzwi zewnętrznych metalowych od strony ul. Szczerbcowej, prowadzących z dziedzińca wewnętrznego do budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego (lokalizacja: załącznik nr 6) - na nowe drzwi drewniane z drewna red meranti w kolorze brązowym, identycznym z kolorem stolarki okiennej opisanej w punkcie 1, zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 9. Szczegółowy opis robót: Ad. 1.: - zabezpieczenie podłogi i mebli w pokojach biurowych folią, - zabezpieczenie korytarzy w miejscach robót folią, - demontaż istniejących okien i parapetów wewnętrznych wraz z ich wywózką i utylizacją, - demontaż istniejących drewnianych rolkokaset (skrzynki na żaluzje) wraz z ich wywózką i utylizacją - dotyczy okien: O 6, O 6a, O 6b, O 6f, O 9, O 9c, - dostawa i montaż nowych okien wykonanych z drewna red meranti (jedno okno O 41 znajdujące się w pomieszczeniu oznaczonym nr 070a, zlokalizowanym na poziomie parteru niskiego, należy wykonać wraz z osadzeniem i podłączeniem wentylatora elektrycznego - tak jak jest to wykonane w istniejącym oknie), - dostawa i montaż parapetów wewnętrznych płytowych (postforming) w kolorze stolarki okiennej, - wykonanie zabudowy wnęk po zdemontowanych rolkokasetach (skrzynkach na żaluzje) płytą g-k na ruszcie o wymiarach: szerokość jak szerokość okien, wysokość ok. 40 cm, głębokość ok. 20 cm (zlicować ze ścianą) z wypełnieniem pustych przestrzeni styropianem, - wykonanie obróbek tynkarskich ościeży okiennych płytą g-k z wypełnieniem pustych przestrzeni styropianem oraz wykonanie obróbek tynkarskich pod parapetami, bez malowania, - uszczelnienie styku ramy okiennej z murem zewnętrznym silikonem wg wskazań Zamawiającego, - harmonogram dostaw i montażu okien musi być uzgodniony z Zamawiającym po zawarciu umowy na wykonanie robót. Ad. 2.: - demontaż istniejących drzwi metalowych wraz z ościeżnicą (bez ich wywozu i utylizacji), - dostawa i montaż nowych drzwi drewnianych wykonanych z drewna red meranti z ozdobnym naświetlem ze szkła, wyposażonych w dwa zamki z wkładką patentową, samozamykacz, trzy zawiasy oraz trzy bolce antywyważeniowe, - wykonanie obróbek tynkarskich ościeży, bez malowania. Przed realizacją zamówienia Wykonawca dokona szczegółowych pomiarów wymienianej stolarki. Kształt, podziały i sposób otwierania okien wg. projektu architektoniczno-budowlanego (załącznik nr 8 do SIWZ ). Szczegółowy opis robót związanych z wymianą stolarki okiennej został określony w projekcie architektoniczno - budowlanym (załącznik nr 8) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 5), stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy. 2. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej drewnianej lub roboty budowlane, w skład, których wchodziła wymiana stolarki okiennej drewnianej, o wartości nie mniejszej niż 100.000,- zł brutto. 3.Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i, że osoba wskazana jako kierownik budowy wpisana jest na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w części 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (dot. również S.C.). 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy (Załącznik nr 2). 3)Wykaz wykonanej przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej (1) roboty budowlanej polegającej na wymianie stolarki okiennej drewnianej lub roboty budowlanej, w skład której wchodziła wymiana stolarki okiennej drewnianej, o wartości nie mniejszej niż 100.000,- zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie zostało zrealizowane należycie np. referencje (Załącznik nr 4 do SIWZ ). 4)Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 3 do SIWZ). 5)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wskazanych w części 6 pkt 6.1 SIWZ składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 6.1.SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym z zachowaniem terminów określonych powyżej w pkt. 6.5.SIWZ Wszelkie dokumenty w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, a Zamawiający podczas analizy ich treści będzie się opierał na tekście przetłumaczonym Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie pełnomocnika może również wynikać z treści innego dokumentu dołączonego do oferty. Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej winno być pełnomocnictwem rodzajowym i odpowiadać wymogom określonym w przepisach kodeksu cywilnego. W swojej treści winno wskazywać mocodawcę ( osobę fizyczną lub prawną) na rzecz i w imieniu, którego działa wskazany pełnomocnik (osoba fizyczna lub prawna) oraz określać zakres umocowania pełnomocnika do reprezentowania mocodawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że jeśli wynika to z treści pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, to obejmuje ono uprawnienie pełnomocnika do potwierdzenia za zgodność wszystkich dokumentów złożonych w niniejszym postępowaniu przez tych wykonawców. Dokumenty dotyczące konkretnego wykonawcy ubiegającego się o zamówienie w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, mogą również być potwierdzone za zgodność przez osobę uprawnioną do reprezentacji tego wykonawcy. Oferta spółki winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 6.1-6.2 SIWZ osobno dla każdego z jej wspólników, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.uw.gov.pl ,Przetargi /Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.