eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim , przy ul. Hallera 5.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Tomaszów Lubelski: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim , przy ul. Hallera 5.
Numer ogłoszenia: 228780 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja , ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6650505, faks 084 6650505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odt.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.zsnr3.odt.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=21&Itemid=20

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim , przy ul. Hallera 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.2. SALA GIMNASTYCZNA - rozebranie starych ramiaków obudowy grzejników - wykucie z muru drobnych elementów metalowych ( rur instalacji c.o itp.) - demontaż paneli ściennych - zamurowanie i otynkowanie wnęk grzejnikowych w ścianach szczytowych - odbicia uszkodzonych starych tynków filarków, ścian i słupów - wykonanie uzupełnień tynków j.w i stropowych - przecieranie starych tynków ścian szczytowych - wykonanie zawiasów obudowy grzejników pod parapetami - montaż zasuwnic podłogowych obudowy grzejników - wymiana drzwi wejściowych dwuskrzydłowych drewnianych na aluminiowe pełne -min. szerokość skrzydła szerszego (w świetle otworu) minimum 90cm . - instalacja nawiewu i wentylacji wykonanie przebić w stropodachu i montaż 3 wywietrzaków dachowych fi 160mm , - wykonanie nawietrzaków podokiennych szt. 7 pod parapetami (nad grzejnikami) - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x - wykonanie okładzin z tynku żywicznego (mozaikowego) na filarkach międzyokiennych ściany okiennej (do poziomu parapetów) oraz na ścianie wewnętrznej do wysokości 3.05m (na wysokość drabinek gimnastycznych), - całkowity demontaż starej podłogi sportowej - wykonanie nowej podłogi sportowej powierzchniowo-sprężystej na legarach krzyżowych z podkładkami sprężystymi - posadzka z parkietu sportowego litego dębowego (o minimalnej grubości deszczułek 22 mm) układanego na sucho na folii paroizolacyjnej z minimum trzykrotnym lakierowanie podłogi i malowaniem linii boisk do siatkówki w pełnym wymiarze , do koszykówki w niepełnym wymiarze. - w podłodze wykonać 2 wejścia do kanału ciepłowniczego - wykonanie otworu w posadzce do osadzenia słupka do siatkówki - wykonanie konstrukcji wsporczej słupka do siatkówki w kanale ciepłowniczym z kątownika - zabetonowanie tulei słupków i osadzenie ramek dekli posadzkowych - słupki aluminiowe z kompletem osprzętu, - uzupełnienie brakujących mocowań drabinek gimnastycznych w hali, - montaż tablic do koszykówki - akrylowych o grubości 15 mm, mocowanych do ścian przy użyciu metalowych konstrukcji wsporczych - demontaż i ponowny montaż grzejników ściennych 3.1.3. KORYTARZ przylegający do Sali gimnastycznej - wykucie z muru ościeżnicy metalowej (łazienka nauczycieli), osadzenie ościeżnicy drewnianej i drzwi płytowych w okleinie drewnianej - wymiana drzwi drewnianych dwuskrzydłowych oszklonych na aluminiowe - min. szerokość skrzydła szerszego (w świetle otworu) minimum 90cm z progiem ukrytym - uzupełnienie brakującej opaski przy naświetlu - wykucie z muru elementów metalowych - wykonanie tynków ościeży (drzwi do łazienki dla nauczycieli) - odbicie uszkodzonych (zagrzybionych) tynków, odgrzybienie ściany i wykonanie nowego tynku - uzupełnienie uszkodzonych tynków - odbicie cokolika posadzki i naprawa uszkodzeń - wykonanie termoizolacji rurociągów przed obudową płytami G-K - wykonanie obudowy rurociągów płytami G-K - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x - wykonanie okładzin z tynku żywicznego (mozaikowego) na ścianach do wysokości 2.05m (na wysokość drzwi) - przygotowanie, wyrównanie i gruntowanie podłoży oraz wykonanie okładzin podłogowych z płytek Gres 30x30 cm z cokolikami - naprawa okładzin ościeży (łazienka nauczycieli) 3.1.4. MAŁA SALA GIMNASTYCZNA - wykucie z muru elementów metalowych - uzupełnienie uszkodzonych tynków - odbicie cokolika posadzki i naprawa uszkodzeń - rozebranie posadzki , przygotowanie, gruntowanie podłoża, wykonanie warstwy wyrównawczej - wykonanie warstwy izolacyjnej z folii w płynie - 2 warstwy - wykonanie wykładziny rulonowej sportowej (minimalna grubość wykładziny 8.3 mm przeznaczenie do obiektów sportowych) o połączeniach zgrzewanych, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x - ługowanie lamperii w miejscu pod lustra - wykonanie lamperii olejnych - demontaż i ponowny montaż grzejników ściennych - montaż drabinek gimnastycznych szt.5 - montaż zestawu luster na ścianie 3.1.5. SZATNIA CHŁOPCÓW - demontaż i ponowny montaż grzejnika - wykucie otworu, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - ługowanie lamperii olejnej - uzupełnienie i naprawy uszkodzonych tynków - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x - przygotowanie i wyrównanie podłoży - okładziny ścienne z płytek z osadzeniem profili narożnych 3.1.6. SZATNIA DZIEWCZĄT - wymiana drzwi wewnętrznych do sanitariatu - wykonanie przebudowy instalacji wodociągowej w pomieszczeniu z ukryciem rur w ścianach - wykonanie zaworów na instalacji w krytych wnękach - wykucie otworu, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - ługowanie lamperii olejnej - uzupełnienie i naprawy uszkodzonych tynków - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x - okładziny ścienne z płytek z mocowanie profili narożnych 3.1.7. UMYWALNIE DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW Rozwiązanie techniczno-funkcjonalne adaptacji pomieszczenia na dwie umywalnie przedstawiono na załączonym do charakterystyki rysunku nr 1. - demontaż i ponowny montaż grzejnika - wykonanie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami - zamurowanie zbędnego otworu drzwiowego - wykonanie przebicia na nowy otwór wejściowy z wykonaniem nadproża z belek stalowych - wykonanie tynków na ościeżach - wykucie otworów w kominach, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - wykonanie tynków pod okładziny ścienne - okładziny ścienne z płytek z mocowanie profili narożnych - demontaż przyborów i podejść w umywalni - montaż sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w pomieszczeniach - montaż przyborów i osprzętu wodno-kanalizacyjnego - wykonanie termoizolacji na przewodach wodociągowych - próby szczelności instalacji - UWAGA - włączenie do kanalizacji - istniejące - wykonanie przewodu wentylacyjnego do umywalni dziewcząt - montaż naświetla pomiędzy umywalniami - montaż blatu do osadzenia umywalek szt.2 - wymiana drzwi wejściowych do sanitariatu (chłopcy) - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x 3.1.8. SANITARIATY DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW - wykucie otworów w kominach, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki - wykonanie 2 kanałów wentylacyjnych z nawietrzaka dachowego, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x 3.1.9. POMIESZCZENIE SOCJALNE - wykonanie termoizolacji przewodu, wykonanie obudowy z płyt G.K - malowanie emulsyjne wykonanej obudowy 3.1.10. WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH W SALI GIMNASTYCZNEJ I NA KORYTARZU PRZYLEGAJĄCYM DO SALI GIMNASTYCZNEJ. - Demontaż opraw świetlówkowych, z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym szt. 21 - Demontaż osłon kratowych z opraw oświetleniowych kpl., 21 - Montaż opraw i tablicy oświetleniowej w sali gimnastycznej, - Oprawy przykręcane metalohalogenkowe stalowe z siatka ochronną kpl. 12 - Demontaż opraw w korytarzu, zdemontować oprawy zamontowane na ścianach , a zamontować nowe oprawy świetlówkowe hermetyczne na suficie. Istniejące przewody do opraw i łączników montowane na uchwytach zdemontować , nowe przewody ułożyć w bruzdach pod tynkiem, zasilanie bez zmian z ist. rozdzielnicy. -Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy pomiar -Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 3-fazowy pomiar - Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania, pomiar pierwszy , - Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania, pomiar każdy następny..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 5000 zł słownie: pięć tysięcy złotych. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.w pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. 9.5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 60 9620 0005 0000 3652 2000 0140 Bank Spółdzielczy w Łaszczowie z dopiskiem wadium do przetargu na roboty budowlane Remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lub. przy ul. Hallera 5. Oryginalne dokumenty poręczenia i gwarancji należy dołączyć do oferty. 6.Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 7.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 8.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 9.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art.46 ust.1,1a,2,4 ustawy Pzp. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust.3 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykażą się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- wykonał w tym okresie, minimum jedno odrębne zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub modernizacji podłogi i parkietu w Sali gimnastycznej-sportowej o pow. minimum 300m2 i wartości robót minimum 100 000 zł brutto, w budynku użyteczności publicznej lub innym budynku o zbliżonym charakterze i funkcji. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymgań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez Wykonawców którzy dysponują co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: a)osoby te powinny posiadać określone przepisami Prawa budowlanego kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ), b)powinny posiadać 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych (funkcja kierownika budowy lub kierownika robót o charakterze zbieżnym z zakresem robót będących przedmiotem zamówienia z posiadanymi uprawnieniami ), a w szczególności : - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych. Zamawiający przez spełnienie warunku dotyczącego stażu pracy rozumie pełnienie ww. funkcji po uzyskaniu uprawnień budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2.Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez Wykonawców, którzy wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000 zł.Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7.1.7. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać W sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 7.1.8. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2 b ustawy Pzp a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia , zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy ( określonym w pkt.7) i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp(wzór -zał. nr 7 do SIWZ). 7.1.9.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niz wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.1.10. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsnr3.odt.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=21&Itemid=20
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego -Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 , pok. 47 parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski, pokóju nr 40 sekretariat ,parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.