Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Nowy Targ: Kompleksowa utrzymanie porządku w budynku i na posesji Urzędu Skarbowego w Nowym Targu
Numer ogłoszenia: 228691 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2630421, fax. 018 26 629 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl (zakladka:BIP w Małopolsce/urzędy skarbowe/US Nowy Targ/zamówienia publiczne).
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa utrzymanie porządku w budynku i na posesji Urzędu Skarbowego w Nowym Targu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe utrzymanie porządku i czystości w budynku Urzędu Skarbowego w Nowym Targu ul.Parkowa 13 oraz na posesji należącej do Urzędu. Zamówienie o wartości poniżej 133 tys.euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia przynajmniej 3 osoby, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6- miesięczny staż pracy polegającej na sprzątaniu w obiektach biurowych nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. Zamawiający dopuści do swojego obiektu tylko pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. O zmianie pracowników Wykonawca każdorazowo poinformuje Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. b)Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych ( licząc od dnia wszczęcia postępowania ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę sprzątania w obiektach biurowych ,oraz dołączą dokument potwierdzający, że usługa została zrealizowana należycie c)Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem ( w tym m.in.automatem szorująco- myjącym do pielęgnacji posadzek) i urządzeniami pozwalającymi wykonać usługi sprzątania) oraz środkami potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czystości, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1ustawy pzp - zał. Nr 2 do SIWZ 2)informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy ( pkt.7 f). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - zał.nr5 do SIWZ 3)wykaz środków czystości i sprzętu, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia - zał. Nr 6 do SIWZ 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)kserokopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 700 tysięcy zł z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia, w pełnym zakresie ,z dowodem wpłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7)pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl (zakladka:BIP w Małopolsce/urzędy skarbowe/US Nowy Targ/zamówienia publiczne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Nowym Targu ul.Parkowa 13 pokój 029.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowa w Nowym Targu ul.Parkowa 13 pokój nr 101 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wymiana posadzki sportowej na sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Waksmundzie
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krauszów - etap II, Gmina Nowy Targ
- Sukcesywna dostawa żywności
- Dostawa zestawów komputerów urządzeń wielofunkcyjnych drukarek, niszczarek.
- Modernizacja Połączenia Drogowego Pienińskich Parków Narodowych - Etap IV
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Świadczenie usługi sprzątania biura Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.