eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Pleszewskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Pleszew: Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Pleszewskiego.
Numer ogłoszenia: 228666 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180968 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, woj. , tel. 062 7429652, faks 062 7429665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Pleszewskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi oraz roboty budowlane z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Pleszewskiego. 2. Wykonawca wykona usługi i roboty zgodnie z zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa t.j:1). Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U z 2013r., poz. 12); 2). Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ze zm.);3). Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest ( t. j. Dz. U. z 2004r., Nr 3, poz. 20 ze zm.);4). Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227, poz. 1367 ze zm.);5). Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r., Nr 216, poz. 1824);6). Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 ze zm.);7). Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673); 8). Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji i urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r., Nr 8, poz. 31);9). Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.);10). Regulaminem realizacji zadania p.n. Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Pleszewskiego, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.3. Zakres prac obejmuje:1). demontaż materiałów zawierających azbest z obiektów budowlanych wskazanych przez zamawiającego, znajdujących się na terenie Powiatu Pleszewskiego, pakowanie, zważenie, załadunek, transport odpadu z miejsca zbiórki na miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, unieszkodliwienie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów z zastosowaniem aktualnie obowiązujących kart ewidencji oraz przekazania odpadu, 2).pakowanie, zważenie odpadów, załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie nieruchomości wskazanych przez zamawiającego, transport z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami z zastosowaniem aktualnie obowiązujących kart ewidencji oraz przekazania odpadu.4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie do górnej granicy środków zabezpieczonych na ten cel, t.j. maksymalnie do kwoty 114 550,00 zł brutto. Zamawiający zastrzega, że kwota za wykonanie przedmiotu umowy może być niewykorzystana w całości ze względu na ilość złożonych wniosków. W takim przypadku, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu wykonania usług o mniejszej wartości niż określona powyżej. 5. Wykonawca w ramach ceny ofertowej musi zapewnić:1). Sporządzenie planu pracy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy; 2). Nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie miejsca prac; 3). Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub prac związanych z nimi;4). Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokona ważenia i z tej czynności sporządzi protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg oraz m2 oraz potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi. 5). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę ewidencji odpadu oraz kartę przekazania odpadu. 6. Zamawiający wskazuje dzień 31.08.2013r jako ostatni dzień, w którym zostaną przekazane wykonawcy ostatnie wnioski celem ich zrealizowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKOTOP Renata Kazibudzka, Bargły, ul. Śląska 22, 42-262 Poczesna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106064,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 874,80

  • Oferta z najniższą ceną: 0,85 / Oferta z najwyższą ceną: 1130,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.