eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Węgorzewie oraz boiska o nawierzchni ze sztuczną trawą.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Węgorzewo: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Węgorzewie oraz boiska o nawierzchni ze sztuczną trawą.
Numer ogłoszenia: 228616 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo, ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4275424, fax 087 4275401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Węgorzewie oraz boiska o nawierzchni ze sztuczną trawą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sali gminastycznej przy SP nr 2 w Węgorzewie oraz boiska ze sztuczną trawą obejmuje: 1.budowę sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 zgodnie z projektem budowlanym, 2.wykonanie wzmocnienia podłoża pod posadowienie budynku sali gimnastycznej zgodnie z opracowaną dokumentacją geotechniczną 3.wykonania montażu w nowowybudowanej sali gimnastycznej promienników gazowych, będących w posiadaniu Zamawiającego zgodnie z projektem budowlanym. 4.budowę boiska o nawierzchni ze sztuczną trawą zgodnie z projektem budowlanym

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Oryginalny kod CPV: 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 65 000.00 PLN (słownie złotych: sześćdziesiąt pięć tysięcy)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie zrealizował minimum jedno zamówienie w zakresie budowy budynków o wartości brutto minimum 800 000,00 zł i powierzchni użytkowej minimum 550 m2 . Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokół odbioru); 2) skierował do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności konstrukcyjno budowlanej; osoby uprawnione do kierowania robotami budowlanymi branżowymi t.j. instalacje sanitarne, elektryczne i gazowe. 3) posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1000.000,00 zł,- złotych 4) posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1.000.000,00,- złotych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 2) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 4) kopia uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej dla kierownika budowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu lub ci wykonawcy, którzy łącznie spełniają warunek udziału w postępowaniu. 5) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 6) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 8) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24.1pkt 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24.1pkt 4-8 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Uprawnienia budowlane osób uprawnionych do kierowania robotami branżowymi, zgodnie z zakresem zamówienia ( instalacje sanitarne, elektryczne i gazowe). 12) Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izb osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie.(j.w.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można zamówić i odebrać za opłatą 100,00 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym na konto Nr 85 1020 4753 0000 0102 0006 0350 PKO BP S.A. O/Pisz..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie UM w Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3, pok. Nr 39 (I - piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.