eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › Dostawa produktów grupy CPV 15100000-9. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne dla Domu Pomocy Społecznej w Pińczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Pińczów: Dostawa produktów grupy CPV 15100000-9. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne dla Domu Pomocy Społecznej w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 22848 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Pińczowie , ul. Wesoła 5, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3573451, faks 0-41 3576078.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpspinczow@poczta.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów grupy CPV 15100000-9. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne dla Domu Pomocy Społecznej w Pińczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów grupy CPV 15100000-9. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne dla Domu Pomocy Społecznej w Pińczowie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia ( wpis do właściwego rejestru), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    w zakresie wdrożenia i funkcjonowania zasad systemu HACCP: -protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Sanitarną (jeśli podlega jej nadzorowi) kontroli sanitarnej, w roku 2010, wraz z arkuszem klasyfikacyjnym potwierdzającym prawidłowe wdrożenie systemu HACCP lub -protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Weterynaryjną (jeśli podlega jej nadzorowi) kontroli w roku 2010 lub 2009 (jeśli się nie odbyła w roku 2010), lub -aktualne zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej poświadczające zgodność działań wykonawcy o stosowaniu zasad systemu HACCP, lub -certyfikat systemu HACCP wydany przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację krajowej jednostki akredytacyjnej, lub -oświadczenie oferenta iż jest w trakcie wdrażania systemu HACCP z określeniem terminu wdrożenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w zakresie transportu: -decyzję PPIS o dopuszczeniu środka transportu, którym będzie dostarczana żywność do DPS, do transportu żywności lub -wypełnione oświadczenie (załącznik), w zakresie dostarczanych wyrobów: -oświadczenie dotyczące wymagań jakościowych (załącznik) -oświadczenie, że każdy dostarczony artykuł jest wyprodukowany z właściwymi normami branżowymi. Wędliny - wykonawca dostarczy aktualne wyniki badań na zawartość NaCl w wędlinach, oraz badania na zawartość w wyrobach wędliniarskich białka, tłuszczu, wody i azotynów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.starostwopinczow.realnet.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego - Dom Pomocy Społecznej ul.Wesoła 5, 28-400 Pińczów, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Dom Pomocy Społecznej ul.Wesoła 5, 28-400 Pińczów, Sekretariat (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.00) w dniu 7 marca do godz 10.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.