eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Instalacje urządzeń ochrony przeciw pożarowej - instalacje elektryczne zasilania urządzeń pożarowych oraz instalacje mechanicznego oddymiania klatki schodowej w zabytkowym Pałacu Mysliwskim w Antoninie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Kalisz: Instalacje urządzeń ochrony przeciw pożarowej - instalacje elektryczne zasilania urządzeń pożarowych oraz instalacje mechanicznego oddymiania klatki schodowej w zabytkowym Pałacu Mysliwskim w Antoninie.
Numer ogłoszenia: 228470 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki , ul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7652509, faks 062 7672318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckis.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacje urządzeń ochrony przeciw pożarowej - instalacje elektryczne zasilania urządzeń pożarowych oraz instalacje mechanicznego oddymiania klatki schodowej w zabytkowym Pałacu Mysliwskim w Antoninie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacji elektrycznych i wentylacji mechanicznej w zabytkowym budynku Pałacu Myśliwskiego w Antoninie, polegających na: 1. wykonanie instalacji elektrycznych zasilania urządzeń pożarowych polegających na wykonaniu dwóch rozdzielnic elektrycznych RPOZ i TB2A, instalacji zasilania urządzeń pożarowych - wentylatora oddymiającego klatkę schodową, zestawu hydroforowego kurtyny pożarowej windy technicznej, systemu mgły wodnej, siłownika zaworu wody i kabli grzewczych systemu mgły wodnej, instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego , instalacji automatyki sterowania wentylatorem oddymiającym, instalacji ochrony przetężeniowej, przeciwporażeniowej i przepięciowej, instalacji uziemień i połączeń wyrównawczych, 2. wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej polegającej na: dostawie i montażu wentylatora oddymiającego, dostawie i montażu kanałów wentylacyjnych, dostawie i montażu kraty wywiewnej, dostawie i montażu wyrzutni oddymiających, izolacji kanałów wentylacyjnych, regulacji instalacji wentylacji oddymiającej. Szczegółowy opis zawarty jest w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 46 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego nie później niż w terminie do dnia 28 czerwca 2013 r. do godz. 09:00. Na przelewie należy umieścić informację - Wadium - Instalacje urządzeń ochrony przeciw pożarowej w zabytkowym Pałacu Myśliwskim w Antoninie. Wadium złożone w innej formie należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w oddzielnej koszulce. W przypadku składania oferty wspólnej, z wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę wnoszoną przez wykonawców składających ofertę wspólną .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych w obiektach o konstrukcji drewnianej, wpisanych do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 160.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz 1 zamówienia, którego przedmiotem były roboty budowlane instalacji sanitarnych klimatyzacji lub wentylacji w obiektach wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: 1. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia wynikające z § 24 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badan architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. z 2011 r. Nr 165,poz.987); 2. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 3. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych wentylacyjnych. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wg formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250.000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wg formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty w zakresie instalacji elektrycznych wykonanej w obiekcie drewnianym wpisanym do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 160.000,00 zł brutto oraz 1 roboty w zakresie instalacji sanitarnych wentylacyjnych lub klimatyzacji wykonanej w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztyki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy, kosztorys ofertowy ( zalecana metoda kalkulacji uproszczonej), pełnomocnictwo do podpisania oferty ( oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia ( oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. w zakresie zmiany terminu wykonania - konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych; 2. w zakresie płatności i innych: aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, rezygnacji zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku podstawą wyliczenia kwoty zmiany wynagrodzenia ryczałtowego będą faktycznie nie wykonany i obustronnie uzgodniony zakres robót oraz kosztorys różnicowy obejmujący ceny przyjęte w kosztorysie ofertowym wykonawcy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu ar. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych : zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckis.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu, ul. Łazienna 6, 62-800 Kalisz, pok. nr 19 ( Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.