eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbica › budowa integracyjnego centrum kulturalno-rekreacyjnego w miejscowości Wierzbica-Osiedle



Ogłoszenie z dnia 2006-05-05

POZYCJA 22845

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wierzbica: budowa integracyjnego centrum kulturalno-rekreacyjnego w miejscowości Wierzbica-Osiedle

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wierzbica, do kontaktów: Zdzisław Gryczaniuk, ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica, woj. lubelskie, tel. 082 5693266, fax 082 5693222, e-mail: ugwierzbica1@wp.pl, www.wierzbica.netbip.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa integracyjnego centrum kulturalno-rekreacyjnego w miejscowości Wierzbica-Osiedle. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa integracyjnego centrum kulturalno-rekreacyjnego w m. Wierzbica-Osiedle obejmujący: budowę boiska wielofunkcyjnego, boiska do piłki siatkowej, boiska do gier zespołowych, boiska do piłki nożnej, kortu do tenisa ziemnego, modernizację budynku amfiteatru, modernizację budynku socjalnego, budowę parku z urządzeniami małej architektury, budowę oświetlenia parkowego, modernizację miejsc siedzących, urządzenie placu zabaw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wierzbica-Osiedle. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: - budowa boiska wielofunkcyjnego o wym. 44x26 m, - budowa boiska do piłki siatkowej o wym. 18,44x9,14 m, - budowa boiska do gier zespołowych o wym. 47x30 m, - budowa boiska do piłki nożnej o wym. 90x63 m, - budowa kortu do tenisa ziemnego o wym. 23,77x10,97 m, - modernizacja budynku amfiteatru pow. zab. 197,75 m kw., - modernizacja i rozbudowa budynku socjalnego pow. zab. 149,94 m kw., - budowa parku z urządzeniami małej architektury pow. zab. 22 442 m kw., - budowa oświetlenia parkowego 14 kpl., - modernizacja miejsc siedzących pow. zab. 1 122,46 m kw., - urządzenie placu zabaw pow. zab. 750 m kw. wymagania materiałowe określone są w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy j. w. oraz spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wymagania minimum co najmniej 2 zadania o charakterze porównywalnym / budowa obiektów kubatorowych, kształtowanie terenów zielonych, budowa utwardzeń i placów/ o wartości nie mniejszej niż 500,000 zł każda lub 3 zadania o wartości łącznej minimum 1.300.000 zł. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie - wymagania minimum pracowników określono w załączniku nr 5 do SIWZ, 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - wymagania minimum narzędzi i sprzętu określono w załączniku nr 4 do SIWZ. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich dwóch lat 2004 i 2005 zakończonych dodatnim wynikiem finansowym a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres. 2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.07.2006, cena - 100 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2006, godzina 11:30, W siedzibie zamawiającego, budynek Urzędu Gminy Wierzbica, ul. Włodawska 1, pok. nr 10 /sala konferencyjna/.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" Działanie 2.3 "Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego". 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.