eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na oś. Halna i Cegielnia w Krynicy - Zdroju oraz sieci wodociągowej przy ul. Zdrojowej w Krynicy - Zdroju i przy ul. Konfederatów Barskich w Tyliczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Krynica-Zdrój: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na oś. Halna i Cegielnia w Krynicy - Zdroju oraz sieci wodociągowej przy ul. Zdrojowej w Krynicy - Zdroju i przy ul. Konfederatów Barskich w Tyliczu
Numer ogłoszenia: 228449 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju , ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 472 52 77, fax. 018 472 52 78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-krynica.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na oś. Halna i Cegielnia w Krynicy - Zdroju oraz sieci wodociągowej przy ul. Zdrojowej w Krynicy - Zdroju i przy ul. Konfederatów Barskich w Tyliczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na oś. Halna i Cegielnia w Krynicy - Zdroju oraz sieci wodociągowej przy ul. Zdrojowej w Krynicy - Zdroju i przy ul. Konfederatów Barskich w Tyliczu. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I zamówienia: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w rejonie ul. Halnej w Krynicy - Zdroju. a. wykonanie kanalizacji sanitarnej O 200 - długość: 890,0 m b. wykonanie sieci wodociągowej O 315 - długość: 122,0 m c. wykonanie sieci wodociągowej O 90 - długość: 582,0 m Część II zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji na os. Cegielnia w Krynicy - Zdroju. a. wykonanie sieci wodociągowej PE 80 - O 110 - długość: 768,0 m wraz z hydrofornią i przyłączem energetycznym, b. wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej + przyłącza - PVC, kanalizacja sanitarna O 200 - długość: 1067,0 m przyłącza kanalizacji sanitarnej O 160 - długość: 90,5 m. Część III zamówienia: Przełożenie wodociągu w ulicy Zdrojowej oraz na skrzyżowaniu ul. Zdrojowej i Piłsudskiego w Krynicy - Zdroju. a. wykonanie sieci wodociągowej w ul. Zdrojowej: rury TS SDR 11 o średnicy 63 mm - 27,0 m rury TS SDR 11 o średnicy 90 mm - 30,0 m rury TS SDR 11 o średnicy 225 mm - 443,0 m Część IV zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w Tyliczu ul. Konfederatów Barskich i Muszynce. a. budowa sieci wodociągowej PE O 110 SDR 17 - długość: 2534,0 m b. budowa sieci wodociągowej rozdzielczej PE O 90 SDR 17 - długość: 103,0 m, c. budowa sieci wodociągowej (przyłącza) PE O 32 SDR 17 - długość: 388,5 m, PE O 40 SDR 17 - długość: 11,5 m, PE O 50 SDR 17 - długość: 61,0 m. Pracownicy Wykonawcy muszą być wyposażeni w jednolite ubrania robocze wskazujące nazwę Wykonawcy. Wymagany okres gwarancji na wykonane prace - 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium. Kwota wadium dla każdej z części wynosi: Część I zamówienia: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w rejonie ul. Halnej w Krynicy - Zdroju - 9 000,00 zł (słownie: Dziewięć tysięcy złotych) Część II zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji na os. Cegielnia w Krynicy - Zdroju - 12 000,00 zł (słownie: Dwanaście tysięcy złotych) Część III zamówienia: Przełożenie wodociągu w ulicy Zdrojowej oraz na skrzyżowaniu ul. Zdrojowej i Piłsudskiego w Krynicy - Zdroju - 7 000,00 zł (słownie: Siedem tysięcy złotych) Część IV zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w Tyliczu ul. Konfederatów Barskich i Muszynce - 24 000,00 zł (słownie: Dwadzieścia cztery tysiące)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Dysponuje osobą: kierownikiem budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 2 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy z zakresu budowy systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i/lub tłoczonej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; kierownikiem robót sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 2 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika robót sanitarnych z zakresu budowy systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i/lub tłoczonej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; kierownikiem robót drogowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót drogowych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej 2 roboty budowlane, w tym 1 których przedmiotem była budowa systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości co najmniej 1000 metrów, oraz 1 których przedmiotem była budowa sieci wodociągowej o długości co najmniej 2000 metrów. - Dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: - koparka 0,25 - 0,60 m3 - samochód samowyładowczy 5 - 10 T - żuraw samochodowy 5 - 6 T - ciągnik kołowy 29 - 37 kW - wyciągarka ręczna - spawarka elektryczna - zestaw spawalniczy tlenowo - acetylowy - wibrator powierzchni - piła ręczna do cięcia kostki, asfaltu - walec wibracyjny samojezdny min. 2,5 T - samochód dostawczy min. 0,9 T - wiertnica horyzontalna - zgrzewarka do rur PE - zestaw do odwadniania wgłębnego i powierzchniowego wykopów dł. min 6 m i agregatem min 10 kVA - zestaw do umacniania wykopów umożliwiający jednocześnie umocnienie 30 m wykop 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, za?pewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadać w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roczne obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie co najmniej 500 000 PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500 000 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. SPOSÓB OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi w oparciu o dokumenty i oświadczenia jakie wykonawca ma obowiązek zawrzeć w ofercie wg zasady /spełnia/ - /nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: - pkt 2, 3, i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/. Dokumenty, o których mowa powyżej potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655/, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa powyżej potwierdzający odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami z przebiegu pracy zawodowej wskazanych osób według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 11. Wykonawca musi dołączyć do ofert polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-krynica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 37 33-380 Krynica - Zdrój.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 37 33-380 Krynica - Zdrój pokój nr 7, piętro I.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w rejonie ul. Halnej w Krynicy - Zdroju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. wykonanie kanalizacji sanitarnej O 200 - długość: 890,0 m b. wykonanie sieci wodociągowej O 315 - długość: 122,0 m c. wykonanie sieci wodociągowej O 90 - długość: 582,0 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji na os. Cegielnia w Krynicy - Zdroju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. wykonanie sieci wodociągowej PE 80 - O 110 - długość: 768,0 m wraz z hydrofornią i przyłączem energetycznym, b. wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej + przyłącza - PVC, kanalizacja sanitarna O 200 - długość: 1067,0 m przyłącza kanalizacji sanitarnej O 160 - długość: 90,5 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przełożenie wodociągu w ulicy Zdrojowej oraz na skrzyżowaniu ul. Zdrojowej i Piłsudskiego w Krynicy - Zdroju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. wykonanie sieci wodociągowej w ul. Zdrojowej: rury TS SDR 11 o średnicy 63 mm - 27,0 m rury TS SDR 11 o średnicy 90 mm - 30,0 m rury TS SDR 11 o średnicy 225 mm - 443,0 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w Tyliczu ul. Konfederatów Barskich i Muszynce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. budowa sieci wodociągowej PE O 110 SDR 17 - długość: 2534,0 m b. budowa sieci wodociągowej rozdzielczej PE O 90 SDR 17 - długość: 103,0 m, c. budowa sieci wodociągowej (przyłącza) PE O 32 SDR 17 - długość: 388,5 m, PE O 40 SDR 17 - długość: 11,5 m, PE O 50 SDR 17 - długość: 61,0 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.