eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego oraz urządzeń wielofunkcyjnych (sprawa nr 76/ZP/WŁ/13)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego oraz urządzeń wielofunkcyjnych (sprawa nr 76/ZP/WŁ/13)
Numer ogłoszenia: 228431 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza , ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 71 45 171, faks 85 71 45 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu informatycznego oraz urządzeń wielofunkcyjnych (sprawa nr 76/ZP/WŁ/13).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania w zakresie części I jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a oraz załącznik nr 1 g do SIWZ, Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 5 kpl. Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców w ramach projektu nr 1/12/EFU, Infrastruktura i procedury azylowe. Przedmiotem postępowania w zakresie części II jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ, Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcje faksu, drukowania, skanowania i kopiowania - 1 kpl. Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców projektu nr 2/12/EFU ,Przyjmowanie na terytorium RP oraz przekazywanie do innych krajów UE osób ubiegających się lub korzystających z ochrony międzynarodowej (Dublin II). Przedmiotem postępowania w zakresie części III jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c oraz załącznik nr 1 g do SIWZ. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 1 kpl. Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji Frontex. Przedmiotem postępowania w zakresie części IV jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d oraz załącznik nr 1 g do SIWZ. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 1 kpl. Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji Frontex. Przedmiotem postępowania w zakresie części V jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1e do SIWZ. Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcje faksu, drukowania, skanowania i kopiowania - 3 kpl. Przedmiotem postępowania w zakresie części VI jest dostawa drukarek igłowych i materiałów komputerowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1f do SIWZ. Drukarka igłowa - 2 kpl., Monitor LCD - 15 szt., Dysk twardy magnetyczny - szt. 20, Dysk twardy SSD - szt. 3, Dysk przenośny zewnętrzny 2,5 cala - szt. 4 , Klawiatura komputerowa - szt. 50, Myszka komputerowa przewodowa - szt. 40, Myszka komputerowa bezprzewodowa - szt. 10, Pamięć typu PenDrive - szt. 100.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 32.58.12.00-1, 30.12.13.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.20-1, 30.23.13.00-0, 30.23.31.32-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.46.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaski Oddział Straży Granicznej ul. Bema 100, 15- 370 Białystok, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 101 (kod pocztowy 15-370).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie części I postępowania Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców w ramach projektu nr 1/12/EFU, Infrastruktura i procedury azylowe. W zakresie części II postępowania Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców projektu nr 2/12/EFU Przyjmowanie na terytorium RP oraz przekazywanie do innych krajów UE osób ubiegających się lub korzystających z ochrony międzynarodowej (Dublin II). W zakresie części III Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji Frontex W zakresie części IV Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji Frontex.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania w zakresie części I jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a oraz załącznik nr 1 g do SIWZ. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 5 kpl. Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców w ramach projektu nr 1/12/EFU, Infrastruktura i procedury azylowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania w zakresie części II jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcje faksu, drukowania, skanowania i kopiowania - 1 kpl. Zamówienie publiczne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców projektu nr 2/12/EFU Przyjmowanie na terytorium RP oraz przekazywanie do innych krajów UE osób ubiegających się lub korzystających z ochrony międzynarodowej (Dublin II).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 32.58.12.00-1, 30.12.13.00-6, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania w zakresie części III jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c oraz załącznik nr 1 g do SIWZ. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 1 kpl. Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji Frontex.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania w zakresie części IV jest dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1d oraz załącznik nr 1 g do SIWZ. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 1 kpl. Zamówienie publiczne finansowane ze środków Agencji Frontex..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania w zakresieczęści V jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1e do SIWZ. Urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcje faksu, drukowania, skanowania i kopiowania - 3 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 32.58.12.00-1, 30.12.13.00-6, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa drukarek igłowych i materiałów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania w zakresie części VI jest dostawa drukarek igłowych i materiałów komputerowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1f do SIWZ. Drukarka igłowa - 2 kpl. Monitor LCD - 15 szt. Dysk twardy magnetyczny - szt. 20 Dysk twardy SSD - szt. 3 Dysk przenośny zewnętrzny 2,5 cala - szt. 4 Klawiatura komputerowa - szt. 50 Myszka komputerowa przewodowa - szt. 40 Myszka komputerowa bezprzewodowa - szt. 10 Pamięć typu PenDrive - szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 30.23.13.00-0, 30.23.31.32-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.46.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.