eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Przebudowa i modernizacja infrastruktury technicznej i drogowej przy nabrzeżu jeziora Drwęckiego w Ostródzie - Przebudowa mostu nad rzeką Drwęcą - w ciągu ulicy Mickiewicza w Ostródzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-24

Ostróda: Przebudowa i modernizacja infrastruktury technicznej i drogowej przy nabrzeżu jeziora Drwęckiego w Ostródzie - Przebudowa mostu nad rzeką Drwęcą - w ciągu ulicy Mickiewicza w Ostródzie
Numer ogłoszenia: 228285 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172827 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja infrastruktury technicznej i drogowej przy nabrzeżu jeziora Drwęckiego w Ostródzie - Przebudowa mostu nad rzeką Drwęcą - w ciągu ulicy Mickiewicza w Ostródzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja infrastruktury technicznej i drogowej przy nabrzeżu jeziora Drwęckiego w Ostródzie w zakresie przebudowy mostu nad rzeką Drwęcą. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejącego żelbetowego, płytowego przęsła mostu wraz z rozkuciem istniejących przyczółków. Na wykonanych przyczółkach wykonane zostanie płytowe żelbetowe przęsło mostu. Ponadto zakresem objęta jest także przebudowa infrastruktury technicznej istniejącej w obrębie mostu oraz wykonanie nawierzchni jezdni i chodników na moście. Przedmiot zamówienia obejmuje także: a) budowę nowej kanalizacji teletechnicznej oraz przełączenie istniejących kabli miedzianych i światłowodowych w obszarze objętym przebudową mostu; b) przebudowę istniejącego skrzyżowania wodociągu DN100, rurociągu tłocznego ścieków DN250 i gazociągu DN150 z rzeką Drwęcą w związku z przebudową mostu i istniejącego w nim uzbrojenia komunalnego; c) zabezpieczenie na czas trwania robót znajdujących się w pobliżu mostu sieci energetycznych oraz przebudowa odcinków sieci- dostosowanie od nowego układu drogowego; d) przebudowę urządzeń infrastruktury podziemnej, w tym: - przebudowa kolektora sanitarnego (tłocznego) usytuowanego pomiędzy rurociągiem gazowym, a gzymsem mostu od strony Urzędu Miasta; - przebudowa wodociągu wykonanego przeciskiem sterowanym pod dnem rzeki Drwęcy od strony jeziora Drwęckiego; - przebudowa dwóch kabli energetycznych w chodnik mostu; Nawierzchnia jezdni i chodników na moście: Nawierzchnia na przęśle mostu dwu warstwowa o szerokości B= 8,50m: - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego; - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego. Nawierzchnia na dojazdach (płytach przejściowych) do mostu o szerokości B= 8,50 cztero warstwowa: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego; - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego. Nawierzchnię na moście zamknąć krawężnikiem kamiennym 18 x 20cm. Gzymsy wraz z podbudową chodników wykonać z betonu B-35 zbrojonego stalą A-IIIN. W paśmie chodników ułożyć po pięć rur osłonowych z PCV o110 mm. Nawierzchnię chodników wykonać z kostki betonowej grubości 8cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 1:3. Chodniki poza płytą pomostową wykonać z kostki betonowej grubości 8cm układanej na podbudowie z pospółki stabilizowanej cementem grubości 15cm. Schody terenowe na zejściu do parku nad jeziorem Drwęckim wykonać z krawężników kamiennych odmiany UP, rodzaju B i kostki granitowej lub betonowej układanej na podbudowie z betonu B-15 grubości 15cm. Podbudowę ułożyć na warstwie filtracyjnej z pospółki grubości 15cm. Parametry techniczne mostu po przebudowie: - nośność na klasę A odciążenia taborem samochodowym wg PN-85/S-10030 oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej NR 735 z dnia 30 maja 2000 r. pojazdem specjalnym klasy 150; - długość całkowita liczona w licu tylnych ścianek skrzydełek LC= 24,74 m; - rozpiętość konstrukcyjna przęsła LK= 14,94 m; - rozpiętość teoretyczna liczona w osi łożysk Lt= 14,30 m; - skrzyżowanie z osią cieku a= 65,430; - światło mostu liczone w płaszczyznach zewnętrznych starego, kamiennego przyczółka LŚ= 8,20 m, - szerokość mostu liczona w świetle gzymsów B= 15,30 m; - szerokość projektowanej jezdni BJ= 8,50 m; - szerokość chodników BCH= 2 x 3,05 = 6,10 m; - wysokość konstrukcyjna HK= 0,93 m; - wzniesienie konstrukcji ponad lustro wody HW= 1,64 m przy stanie 94,99 mnpm. Parametry konstrukcyjne mostu po przebudowie: - przęsło płytowe zespolone na bazie typowych prefabrykowanych belek strunobetonowych typu Kujan- odwrócone T L= 15,00 zaprojektowanych przez Gdańskie Biuro Projektów Dróg i Mostów Transprojekt zgodnie z normą PN-85/S-10030 i PN-91/S-10042 na odciążenie użytkowe taborem samochodowym klasy A wykonanych z betonu B-40 i zbrojonego stalą St3SX-b i 18G2-b. - beton wypełniający płytę i nad beton B-35 zbrojony stalą A-III N i A-I, - konstrukcja przyczółków masywna posadowiona na siedmiu palach fi120 o długości H= 11,00 i 15,50 m formowanych w gruncie z betonu B-35 i B-30 zbrojonego stalą A-III N ze skrzydełkami zawieszonymi zamykającymi nasyp, - izolacja przęsła papą termozgrzewalną, izolacja zewnętrznych ścian przyczółków powłokami bitumicznymi, - ścianki kierujące cieku wodnego rzeki Drwęcy istniejące poddane remontowi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 5. Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna. Działanie 5.2. Infrastruktura transportowa służąca rozwojowi lokalnemu. Poddziałanie 5.2.1. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3085490,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2267270,78

  • Oferta z najniższą ceną: 2267270,78 / Oferta z najwyższą ceną: 2751066,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.