eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabierzów › Bezgotówkowa dostawa paliwa i materiałów eksploatacyjnych do samochodu służbowego będącego na wyposażeniu Urzędu Gminy Zabierzów oraz samochodów pożarniczych należących do Gminy Zabierzów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Zabierzów: Bezgotówkowa dostawa paliwa i materiałów eksploatacyjnych do samochodu służbowego będącego na wyposażeniu Urzędu Gminy Zabierzów oraz samochodów pożarniczych należących do Gminy Zabierzów.
Numer ogłoszenia: 228233 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowa dostawa paliwa i materiałów eksploatacyjnych do samochodu służbowego będącego na wyposażeniu Urzędu Gminy Zabierzów oraz samochodów pożarniczych należących do Gminy Zabierzów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bezgotówkową dostawę paliwa i materiałów eksploatacyjnych do samochodu służbowego będącego na wyposażeniu Urzędu Gminy Zabierzów oraz samochodów pożarniczych należących do Gminy Zabierzów, w ilościach: - olej napędowy ON wg normy PN-EN 590:2006 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2006r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych w ilości 12 000 litrów w okresie 12 miesięcy; benzyna bezołowiowa 95 wg normy PN-EN 228:2006 w ilości 6 500 litrów w okresie 12 miesięcy; -olej do silników dwusuwowych API:TB/TA w ilości 60 litrów w okresie 12 miesięcy -olej do silników dwusuwowych API: TC w ilości 30 litrów w okresie 12 miesięcy -olej silnikowy API: CD SAE: 15W/40 w ilości 150 litrów w okresie 12 miesięcy -olej silnikowy API: SD SAE: 20W/40 w ilości 60 litrów w okresie 12 miesięcy -olej silnikowy API: SJ/CF SAE:15W/40 w ilości 150 litrów w okresie 12 miesięcy -olej przekładniowe API:GL-5 SAE: 80W w ilości 80 litrów w okresie 12 miesięcy -olej silnikowy API:SJ/CF SAE:5W/50 w ilości 5 litrów w okresie 12 miesięcy -olej do smarowania łańcuch pił mechanicznych w ilości 100 litrów w okresie 12 miesięcy -smar ŁT-43 w ilości 20 kilogramów w okresie 12 miesięcy -płyn hamulcowy R-3/DOT-3 w ilości 20 litrów w okresie 12 miesięcy -płyn do chłodnic w ilości 200 litrów w okresie 12 miesięcy -przeciwparafinowy dodatek do oleju napędowego w ilości 15 litrów w okresie 12 miesięcy 2. Dostawy produktów będą się odbywać poprzez tankowanie pojazdu zamawiającego oraz pobór pozostałych materiałów eksploatacyjnych w sieci stacji paliw oznaczonych emblematami dostawcy, ujętych w wykazie wskazanym niżej w pkt 3. 3. Wykonawca w chwili zawarcia umowy dostarczy zamawiającemu wykaz wszystkich stacji paliw. 4. Dostawa ma być wykonywana na stacji paliw położonej w Powiecie Krakowskim albo Gminie Kraków. Oferta musi wskazywać adres przynajmniej jednej takiej stacji. 5. W przypadku wzrostu średniej ceny paliw na rynku, Wykonawca ma prawo zmienić cenę 1 dm3 paliwa w trakcie obowiązywania umowy, jednak zmieniona cena nie może przekroczyć obowiązującej w danym momencie, ogłaszanej przez Polską Izbę Paliw Płynnych, średniej ceny 1 dm3 paliwa w Polsce (Województwo Małopolskie). 6. W razie obniżenia średniej ceny paliw wskazanej w ust. 6, prawo żądania obniżenia ceny 1 dm3 paliwa przysługuje zamawiającemu. 7. Wykonawca ma obowiązek informować zamawiającego o zmianie cen. Informacja o zmianie cen musi być dostarczona do zamawiającego faksem na numer telefonu (012) 285 21 09. 8. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. 9. Zmawiający zastrzega możliwość zakupienia mniejszych niż podane w ust. 1 ilości przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe 09.21.16.50 - Płyny hamulcowe 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a mianowicie: co najmniej 1 stacją benzynową i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawcy muszą: - W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. - Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnia. - Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA (zał. nr 1) o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełne brzmienie firmy przedsiębiorcy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne (załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadanych uprawnieniach oraz o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania (art. 22 i art. 24 Ustawy) - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( załączyć jeżeli dotyczy). 7. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy załączony do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać również w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 20 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.