eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa odczynników i sprzętu drobnego do szpitala im. J.Babińskiego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Łódź: Dostawa odczynników i sprzętu drobnego do szpitala im. J.Babińskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 228106 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, fax 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i sprzętu drobnego do szpitala im. J.Babińskiego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i sprzętu drobnego.zamówienie podzielono na części: Pakiet 1-mikrobiologia I,pakiet2- mikrobiologia II, pakiet 3- mikrobiologia III, pakiet 4- krew barania, pakiet 5-sprzęt drobny, pakiet 6-barwniki, pakiet 7- koagulologia, pakiet 8- testy I, pakiet 9-testy II, pakiet 10- surowice kontrolne Terminowa realizacja dostawy, od złożenia zamówienia telefonicznie -do 3 dni. termin przydatności minimum 1 rok. W przypadku wadliwego towaru zastrzegamy sobie możliwość reklamacji. Prosimy o dołączenie wyniku kontroli jakości (pakiet 1 ,2 i 3).Instrukcje w języku polskim.Pakiet 7- prosimy o odczynniki o długim terminie ważności oraz karty charakterystyk. odczynniki dostosowane do optycznej metody pomiaru- optycznie czyste, mające dokument potwierdzający, że mogą być stosowane podczas pracy na tym aparacie. Odczynniki do PT po rozpuszczeniu przydatny do użycia przez nie mniej niż 30 dni. współczynnik oznaczania fibrynogenu równolegle z PT. 3 poziomy materiałów kontrolnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.14.15.80 - Krew zwierzęca Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.15.80 - Krew zwierzęca Oryginalny kod CPV: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; -spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy zgodnie ze wzorem - załącznik nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo- cenowy - załącznik nr 5-14 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -potwierdzą, iż oferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) czyli przedstawią oświadczenie o posiadaniu certyfikatu CE lub deklarację zgodności EC na oferowany asortyment świadczące o dopuszczeniu wyrobu do obrotu w placówkach medycznych na terenie RP; -dostarczą karty charakterystyk odczynników za wyjątkiem sprzętu drobnego na każde wezwanie Zamawiającego, przed dniem zawarcia umowy przetargowej z wybranym Wykonawcą - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy: prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do SIWZ. -oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4 do SIWZ - parafowany projekt umowy- załącznik nr 15 do siwz. Parafa świadczy o przyjęciu postanowień umowy bez zastrzeżeń. Jej brak spowoduje niezgodność oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; -wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług- nie mniej niż 3- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie- załącznik nr 2 do SIWZ - informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; -w przypadku złożenia oferty wspolnej: oferta powinna zawierać dokumenty opisane w punkcie A (SIWZ) dla każdego partnera z osobna,pozostale dokumenty składane są wspólnie; -Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, spełnianie warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. gwarancja stałosci cen - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-229 lódź, ul. Aleksandrowska 159, budynek administracyjny B, pokój 111, 1 piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 11:30, miejsce: sekretariat Dyrektora Spec. Psych ZOZ, ul. aleksandrowska 159, budynek administracyjny A II piętro, Łódź 91-229.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mikrobiologia I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do 6 000 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. gwarancja stałości cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mikrobiologia II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do 6000 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja stałości cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mikrobiologia III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do 6000 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja stałosci cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: krew barania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do 6000 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja stałosci cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt drobny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do 6000 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. gwarancja stałosci cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: barwniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do 6000 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja stałosci cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: koagulologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do 6000 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja stałosci cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: testy I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do 6000 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja stałosci cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: testy II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do 6000 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja stałości cen - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: surowice kontrolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do 6000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. gwarancja stałości cen - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.