Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Radzanowo: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych
Numer ogłoszenia: 228053 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzanowo , ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo, woj. mazowieckie, tel. 24 2613410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji zadania pn Indywidualnizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć dodatkowych w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Radzanowo: 1) Szkoła Podstawowa w Radzanowie: a) Część 1 - prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 24 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 96 b) Część 2 - prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi (zajęcia wyrównawcze) w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 18 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 72 c) Część 3 - prowadzenie zajęć logopedycznych w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 6 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 36 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 6 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 144 d) Część 4 - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 24 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 96 e) Część 5 - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia artystyczne Zajęcia Twórczości w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48 2) Szkoła Podstawowa w Rogozinie: a) Część 6 - prowadzenie zajęć tańca ludowego dla dzieci szczególnie uzdolnionych z klas I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48 b) Część 7 - prowadzenie zajęć nauki gry na instrumentach dla dzieci szczególnie uzdolnionych z klas I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48 c) Część 8 - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24 d) Część 9 - prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24 e) Część 10 - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48 f) Część 11 - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48 g) Część 12 - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48 3) Szkoła Podstawowa w Ciółkówku: a) Część 13 - prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24 b) Część 14 - prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24 c) Część 15 - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48 d) Część 16 - prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju psychomotorycznego w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48 e) Część 17 - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24 f) Część 18 - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo (język angielski) w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24 g) Część 19- prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (plastycznie) w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24 h) Część 20 - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - rytmiczno-tanecznych w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24 3. Za jedną godzinę należy rozumieć 45 minut 4. Zamówieniem objęcie będa uczniowie klas I-III, dlatego też wskazana jest dobra znajomość środowiska uczniów, z którymi będą prowadzone zajęcia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku dla poszczególnych części: Część 1 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym - kwalifikacje do prowadzenia zajęć specjalistycznych - korekcyjno-kompensacyjnych lub terapeutycznych* - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 2 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i w prowadzeniu zajęć specjalistycznych: korekcyjno-kompensacyjnych lub terapeutycznych Część 2 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 2 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć edukacji wczesnoszkolnej i zajęć wyrównawczych w klasach I-III Część 3 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym , - kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych* - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 2 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć logopedycznych Część 4 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 2 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć w zakresie edukacji wczesnoszkolnej oraz w prowadzeniu zajęć rozwijających uzdolnienia w klasach I-III Część 5 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia artystyczne zajęcia twórczości musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć muzyki lub plastyki lub techniki lub języka polskiego w szkole podstawowej, - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 2 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć rozwijających uzdolnienia artystyczne w klasach I-III Część 6 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - doświadczenie w pracy w pracy z uczniem uzdolnionym tanecznie, praktykę taneczną w zespole tańca ludowego, potwierdzenie pracy z dziecięcym zespołem tanecznym Część 7 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć muzyki w szkole podstawowej*, - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej Część 8 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*, - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej Część 9 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia socjoterapeutyzne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i lub psycoedukacyjnych*, doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć lub ukończone formy doskonalenia zawodowego w tym zakresie - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej Część 10 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*, - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej Część 11 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć języka polskiego lub nauczania w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym teatralnie - minimum 3-lenie doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej Część 12 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (plastycznie) musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć z plastyki w szkole podstawowej lub nauczania w klasach I-III* lub doświadczenie w pracy z uczniem uzdolnionym plastycznie, - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 1 rok w szkole podstawowej Część 13 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*, - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 3 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć edukacji wczesnoszkolnej i zajęć wyrównawczych w klasach I-III Część 14 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III*, - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 3 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć edukacji wczesnoszkolnej i zajęć wyrównawczych w klasach I-III Część 15 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych*, - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 3 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć logopedycznych Część 16 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju psychomotorycznego musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych* - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 3 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Część 17 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 3 lata w szkole podstawowej w tym w prowadzeniu zajęć edukacji wczesnoszkolnej Część 18 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo (język angielski) musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 3 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego w klasach I-III Część 19 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (plastycznie) musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, - kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III* lub do prowadzenia zajęć z plastyki - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 3 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć edukacji wczesnoszkolnej Część 20 Ze złożonych dokumentów i zaświadczeń musi wynikać, iż realizujący (prowadzący) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzyczno-technicznie musi posiadać: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym - kwalifikacje do prowadzenia zajęć w klasach I-III lub do prowadzenia zajęć z muzyki* - doświadczenie w pracy pedagogicznej - w tym co najmniej 3 lata w szkole podstawowej, w tym w prowadzeniu zajęć edukacji wczesnoszkolnej - kwalifikacje instruktora tańca *Kwalifikacje w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji z dn. 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto oderta powinna zawierać również: 1) wypełniony formularz oferty - według załacznika nr 1 do SIWZ 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców (w przypadku składania oferty wspólnej) 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty i/lub poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem (jeżeli Wykonawca upoważnił osobę/y do reprezentacji)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzanowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Radzanowie, ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo, pokój nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Radzanowie, ul. Płcoka 32, 09-451 Radzanowo, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane będzie ze Środków Eurpejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie ośiwaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostepie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Radzanowie - prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne) w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 24 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 96.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Radzanowie - prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi (zajęcia wyrównawcze) w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi (zajęcia wyrównawcze) w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 18 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 72.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Radzanowie - prowadzenie zajęć logopedycznych w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć logopedycznych w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 6 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 36 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, lity, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 6 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 144.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Radzanowie - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 24 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, lity, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 96.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Radzanowie - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia artystyczne Zajęcia Twórczości w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia artystyczne Zajęcia Twórczości w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Rogozinie - prowadzenie zajęć tańca ludowego dla dzieci szczególnie uzdolnionych z klas I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć tańca ludowego dla dzieci szczególnie uzdolnionych z klas I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Rogozinie - prowadzenie zajęć nauki gry na instrumentach dla dzieci szczególnie uzdolnionych z klas I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć nauki gry na instrumentach dla dzieci szczególnie uzdolnionych z klas I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, lity, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Rogozinie - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Rogozinie - prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Rogozinie -prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Rogozinie - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - teatralnie w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Rogozinie - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - plastycznie w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Ciółkówku - prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji w klasach I-III - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Ciółkówku - prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Ciółkówku - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Ciółkówku - prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju psychomotorycznego w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju psychomotorycznego w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 12 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 48.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Ciółkówku - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Szkoła POdstawowa w Ciółkówku - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo (język angielski) w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo (język angielski) w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Ciółkówku - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (plastycznie) w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (plastycznie) w klasach I-III: - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Ciółkówku - prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - rytmiczno-tanecznych w klasach I-III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - rytmiczno-tanecznych w klasach I-III : - rok 2012 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach listopad i grudzień. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 6 tygodni. Łączna liczba godzin 6 - rok 2013 - zajęcia prowadzone będą w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupach po 1 godzinie tygodniowo każda grupa przez 24 tygodnie. Łączna liczba godzin 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń dla włodarzy oraz kadry zarządzającej Centrów Usług Społecznych, Ośrodków Pomocy Społecznej oraz Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4." - 5 części
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.