eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławoszew wraz z usunięciem kolizji telekomunikacyjnej powstałej przy przebudowie drogi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Kotlin: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławoszew wraz z usunięciem kolizji telekomunikacyjnej powstałej przy przebudowie drogi.
Numer ogłoszenia: 228024 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin , ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, faks 062 7405481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.bip.net.pl>gmina>przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławoszew wraz z usunięciem kolizji telekomunikacyjnej powstałej przy przebudowie drogi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Sławoszew wraz z usunięciem kolizji telekomunikacyjnej powstałej przy przebudowie drogi. Zakres prac do wykonania przy przebudowie drogi : a) roboty przygotowawcze, które obejmują : roboty pomiarowe - wytyczenie trasy poszczególnych warstw nawierzchni, wyznaczenie punktów głównych trasy itp.Roboty pomiarowe obejmują również wykonanie badań kontrolnych oraz inwentaryzacji powykonawczej, b) roboty ziemne, które obejmują : - mechaniczne wykonanie wykopów o odpowiedniej głębokości wraz z załadunkiem i przerzutem materiału w miejsca wykonania nasypu ( pobocza ). Przerzut poprzeczny materiału wraz z wykonaniem nasypów, - odspojenie materiału , załadunek oraz odwiezienie w miejsce wskazane przez inwestora, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne, c) podbudowy z kruszywa łamanego, która obejmuje : - prace związane z wykonaniem podbudowy obejmują rozłożenie kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm warstwa 20 cm po zagęszczeniu na odcinku od KM 0+007,34 do KM0+219,22 oraz na wjazdach do posesji. Profilowanie warstwy do uzyskania odpowiednich spadków wraz z zagęszczeniem podbudowy do uzyskania zagęszczeń i nośności przewidzianych w SST, d) nawierzchnia Wykonanie nawierzchni obejmuje następujący zakres prac : - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej gr 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm, e) roboty wykończeniowe Wykonanie robót wykończeniowych obejmuje następujący zakres prac : - przymocowanie tablic znaków - znak A7 i D4, - wykonanie poboczy gruntowych. Obliczenie ilości robót : Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe - odtworzenie osi trasy drogi w terenie równinnym - 219,22 m, 2. Roboty ziemne - wykopy wykonywane mechanicznie w gr. kat. III z załadunkiem i transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km ( odwóz z placu budowy ) - 125 m3, - dodatek za 9 km odwozu gruntu uzyskanego z wykopów ( łączna odległość wywozu 10 km ) - 125 m3, - roboty ziemne poprzeczne - ( kat. gr. III ) - 40 m3, - formowanie i zagęszczenie nasypów w gruncie kat. III - grunt uzyskany z wykopów - 40 m3, - wykonanie koryta pod jezdnę oraz pod wjazdy do posesji - 824,57 m2. 3. Podbudowy - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm kat. II gat.I- warstwa o grubości o zagęszczeniu 20 cm ( granit, melafir, gabro ) - 824,57 m2. 4. Nawierzchnie - oczyszczenie i skropienie powierzchni warstwy niebitumicznej w ilości 0,5 kg/m2 - 776,32 m2, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 o uziarnieniu 0-12,8 mm - grubości po zagęszczeniu 5 cm - 691,57, 5. Roboty wykończeniowe - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr 70 mm - 2 szt, - przymocowanie tablic znaków drogowych - 2 szt., -wykonanie poboczy gruntowych z materiału uzyskanego z wykopów - 522 m2. ROBOTY TELETECHNICZNE W miejscowości Sławoszew istnieje sieć telekomunikacyjna należąca do operatora Telekomunikacja Polska. Jest to sieć doziemna. W wyniku przebudowy drogi wystąpiła kolizja z istniejącymi urządzeniami telekomunikacyjnymi. Kolizyjne odcinki należy przebudować oraz przełożyć istniejące linie kablowe zgodnie z warunkami tehnicznymi i opracowanym projektem budowlano - wykonawczym. Zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi prace na sieci powinna wykonywać specjalistyczna firma zatwierdzona przez Telekomunikację Polską. Ponadto szczegółowy zakres prac ujęto w : - dokumentacjach projektowych stanowiących załączniki do SIWZ, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ, - przedmiarach robót- załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 32.55.14.00 - Sieć telefoniczna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie : 1.500,00 zł słownie : jeden tysiąc pięćset złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z zmianami Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem własnym lub w stałej dyspozycji : koparka podsiębierna lub koparko - ładowarka, równiarka, spycharka, walec statyczny samojezdny, walec statyczny samojezdny ogumiony, walec wibracyjny ( roboty ziemne ), zagęszczarka płytowa, samochody samowyładowcze o ładowności 10-15 t, skrapiarka do bitumu , rozkładarka mas bitumicznych, szczotka mechaniczna, piła mechaniczna do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych, beczkowóz, b) wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz musi zapewnić uczestnictwo w wykonywaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, będącego czynnym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : wykonawca musi posiadać środki finansowe ( własne ) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 75.000,00 zł, d) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu ( 5 ) lat rozpoczęli i zakończyli przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i charakterem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez podobną robotę budowlaną Zamawiający rozumie budowę, przebudowę dróg o nawierzchni bitumicznej , w przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot, e) udzielą gwarancji co najmniej na 3 ( trzy ) lata od dnia odbioru końcowego, f) wniosą wadium w wymaganym terminie w wysokości 1.500,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty : 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną w wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków : a) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowa spółki - w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna, c) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej, d) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców), h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ), i) wykaz co najmniej dwóch ( 2 ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 ( pięciu ) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartopści oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy, rekomendacje - wg wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, j) informacja banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 75.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu, kierowcy itp. ), którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie, l) wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia- wg załącznika nr 4 do SIWZ, m) dokument potierdzający wniesienie wadium, n) oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, o) informacja o podwykonawcach- załącznik nr 6 do SIWZ, p) wypełniony i parafowany podpisem wykonawcy wzór umowy w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ, r) wypełniony kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.bip.net.pl>gmina>przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie, pokój nr 10 63-220 Kotlin, ulica Powstańców Wielkopolskich 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie, pokój nr 10 63-220 Kotlin, ulica Powstańców Wielkopolskich 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.