eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica › Modernizacja nawierzchni drogi gminnej nr 109918 L w m. Wólka Or³owska

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-09-19

Izbica: Modernizacja nawierzchni drogi gminnej nr 109918 L w m. Wólka Or³owska
Numer og³oszenia: 228023 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izbica , ul. Gminna 4, 22-375 Izbica, woj. lubelskie, tel. 084 6183034, fax. 084 6183034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja nawierzchni drogi gminnej nr 109918 L w m. Wólka Or³owska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Modernizacja nawierzchni drogi gminnej nr 109918 L w m. Wólka Or³owska.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) oraz spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 powo³anej ustawy to jest : 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia. 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, 5) posiadaj± polisê ubezpieczeniow± od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na warto¶æ minimalna przedmiotu zamówienia i okres trwania umowy . 2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia obowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. 3. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wed³ug formu³y ,,spe³nia - nie spe³nia,, Nie spe³nienie jednego z warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem wykonawcy z postêpowania..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty: 1/ aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2/ aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1, punkty od 4 do 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymienione dokumenty i informacje musza byæ z³o¿one przez ka¿dego Wykonawcê . 1.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odno¶nie pkt. VI 1-2/ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 1.2. Odno¶nie pkt. VI 1 - 2 sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz± w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP. 1.3. Dokumenty te s± sk³adane w formie orygina³u, odpisu, wypisu, wyci±gu lub kopii przet³umaczonych na jêzyk polski. 1.4. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê tych dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 1.5. Inne dokumenty do³±czone do oferty, sporz±dzone w jêzyku obcym, sk³adane s± wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, sporz±dzonym przez t³umacza przysiêg³ego. 2. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty: 1) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - do wykazu nale¿y za³±czyæ uprawnienia budowlane oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa - za³±cznik 4, W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie. 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat robót budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - za³±cznik 5, W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie. 2. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty: 1) polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wy¿ej wymienione dokumenty musza byæ z³o¿one przez ka¿dego Wykonawcê.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbica.bip.mbnet.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Izbica, ul. Gminna 4, 22-375 Izbica, Referat Gospodarki Komunalnej, Transportu i Zarz±dzania Drogami..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:45, miejsce: Urz±d Gminy Izbica (sekretariat), ul Gminna 4, 22-375 Izbica..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.