eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Udanin › projekt budowlany, wykonawczy z cz. kosztową p.n.Kanalizacja sanitarna w m.Lasek, Gościsław.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-21

Udanin: projekt budowlany, wykonawczy z cz. kosztową p.n.: Kanalizacja sanitarna w m.: Lasek, Gościsław.
Numer ogłoszenia: 228012 - 2007; data zamieszczenia: 21.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Udanin, Udanin 26, 55-340 Udanin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76/ 8709222, fax 0-76/8709242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.udanin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt budowlany, wykonawczy z cz. kosztową p.n.: Kanalizacja sanitarna w m.: Lasek, Gościsław..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlany, wykonawczy z cz. kosztową p.n.: Kanalizacja sanitarna w m.: Lasek, Gościsław. Dokumentacja obejmować ma obszary: 1.m. LASEK: Sieć kanalizacji sanitarnej (grawit. i ciśn.) z przyłączami, w tym tranzyt: Udanin-Lasek (ok. 2.400m) + siedlisko LASEK z przyłączami (ok. 500m) - razem ok. 2.900m. 2. m. GOŚCISŁAW: Sieć kanalizacji sanitarnej (grawit. i ciśnieniowej) z przyłączami, w tym tranzyt: Lasek - Gościsław ( ok. 2.500 m) + siedlisko GOŚCISŁAW z przyłączami ( ok. 2.300 m) - razem ok. 4.800 m. 3.OCZYSZCZALNIA PIEKARY: 1) Gospodarka osadami na oczyszczalni ścieków, przy zwiększonej ilości ścieków z zaprojektowanych sieci w powyższych miejscowościach ( dokumentacja oczyszczalni do wglądu UG Udanin), 2)Monitoring radiowy pracy systemu kanalizacji sanitarnej (przepompownie ścieków: stany poziomów ścieków, zaniki energii, ) - z bazą na oczyszczalni ścieków w Piekarach. W zakresie: 1.Wykonanie pomiarów geodezyjnych uzupełniających dla terenów objętych zamówieniem i pozyskanie map zasadniczych niezbędnych do wykonania projektów oraz danych ewidencyjnych gruntów. 2.Rozpoznanie budowy geologicznej oraz udokumentowanie warunków geologiczno-inżynierskich i hydro-geologicznych w podłożu terenu przewidzianego pod projektowane odcinki kanalizacji. 3.Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji środowiskowej wraz z niezbędnymi dokumentami - załącznikami (np. raportem oddziaływania inwestycji na środowisko). 4.Opracowanie Studium Wykonalności - w oparciu o Metodologię opracowania studium wykonalności na potrzeby Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013. 5.Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych sieci tranzytowych pomiędzy miejscowościami grawitacyjnych i tłocznych, sieci rozdzielczych i przyłączy do gospodarstw, we wszystkich branżach dla poszczególnych miejscowości, z uwzględnieniem projektowym odtworzenia dróg naruszonych w wyniku projektowanej inwestycji. 6.Opracowanie pełnobranżowych przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich opracowanych projektów. 7.Uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dla projektowanych przepompowni (przygotowanie wniosku). 8.Analiza (rozwiązanie projektowe) gospodarki osadami na istniejącej oczyszczalni ścieków w Piekarach, uwzględniającej bilans osadów po podłączeniu skanalizowanych obszarów miejscowości: Lasek, Gości-sław. 9.Monitoring radiowy pracy systemu kanalizacji sanitarnej (przepompownie ścieków: stany poziomów ścieków, zaniki energii, ) - z bazą na oczyszczalni ścieków w Piekarach 10.Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii oraz uwzględnienie w projektach wszystkich określonych w nich warunków. 11.Przygotowanie wniosku wraz z załącznikami o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę. Przed przystąpieniem do prac projektowych, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanej technologii i rozwiązań materiałowych. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o przebiegu prac projektowych oraz zaistniałych problemach mających wpływ na termin i koszt inwestycji, nie rzadziej niż raz na 2 miesiące. Sposób składania informacji Zamawiającemu: osobiście, z udokumentowaniem postępu prac pisemnie. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego protokolarnego przekazania Zamawiającemu w wersji papierowej poniższe elementy zamówienia: a)mapy do celów projektowych: 1 egz. b)dokumentacje potwierdzające rozpoznanie budowy geologicznej: 2 egz. c)Decyzja środowiskowa: 2 egz. d)Studium Wykonalności: 2 egz. e)pełnobranżowe projekty budowlane, wykonawcze odrębnie dla każdego zadania w ramach danego etapu (projekty należy wykonać w 6 egz., z których 2 egz. zostają w organie wydającym decyzję po-zwolenia na budowę): 4 egz. f)przedmiary robót wszystkich branż odrębnie dla każdego zadania i etapu: 1 egz. g)kosztorysy inwestorskie wszystkich branż odrębnie dla każdego etapu: 1 egz. h)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) wszystkich branż dla każdego z zadań - etapów: 1 egz. Powyższe elementy zamówienia Wykonawca dostarczy również w wersji elektronicznej w postaci plików odczytywanych przez powszechnie stosowane programy np. w formatach: ad a) .tif ad b) do ad c) .pdf ad c) .doc ad d) .doc .tif .dwg ad e) do ad g) .doc .ath ad h) .doc w 2 egzemplarzach (w tym 1 egz. bez kosztorysu inwestorskiego). Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. Każdorazowy pobyt projektanta w ramach nadzoru autorskiego odbywać się będzie na pisemne zaproszenie Zamawiającego. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązuje się również do: - udziału w komisjach, naradach techn. i odbiorach robót organizowanych przez Zamawiającego; - udziału w przygotowaniu SIWZ na wybór wykonawcy robót i udziału jako ekspert w pracach komisji przetargowej wyłaniającej wykonawcę; - dokonywania nieistotnych zmian i uzupełnień do projektu na etapie jego realizacji. Prace projektowe wymagające zmiany pozwolenia na budowę wykonywane będą na podstawie odrębnej umowy. Czynności nadzoru autorskiego wykonywane będą w okresie od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia przekazania obiektu do użytkowania. Rozliczenie za nadzór autorski nastąpi w oparciu o umowę zlecenie, zawartą pomiędzy stronami niniejszej umowy, w której wynagrodzenie zostanie ustalone wg zasad określonych w aktualnym cenniku ŚZWPP - za 1 pobyt. Wartość pobytu będzie uwzględniać koszt dojazdu od siedziby autora projektu do miejsca realizacji in-westycji. Uwaga: Realizacja zadania inwestycyjnego objętego niniejszym zamówieniem, planowana jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 74.27.12.20 - Geologiczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.12.20 - Geologiczne usługi doradcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium ustalono w kwocie: 2.200,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów oświadczeń zgodnie z formą spełnia, niespełna. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ust. 1 - załącznik nr 3. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - załącznik nr 4. 4) oświadczenie Wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 24 - załącznik nr 5. 5) wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 Warunek uważa się za spełniony jeśli Wykonawca udokumentuje wykonanie projektu jak przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą od kwoty złożonej przez niego oferty. 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; - załącznik nr 7. 7) potwierdzenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych i członkowstwa we właściwej izbie zawodowej 8) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga Wszystkie ww dokumenty winny być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z orygi-nałami przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.udanin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Udanin 55-340 Udanin 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Udanin, 55-340 Udanin 26, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.