eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków (etap II) w zakresie danych ewidencyjnych budynków i lokali wraz z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej dla gminy Łyszkowice, powiat łowicki, województwo łódzkie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Łowicz: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków (etap II) w zakresie danych ewidencyjnych budynków i lokali wraz z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej dla gminy Łyszkowice, powiat łowicki, województwo łódzkie
Numer ogłoszenia: 227839 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łowicki , ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375902, faks 46 8375015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków (etap II) w zakresie danych ewidencyjnych budynków i lokali wraz z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej dla gminy Łyszkowice, powiat łowicki, województwo łódzkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków (etap II) w zakresie danych ewidencyjnych budynków i lokali wraz z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej dla gminy Łyszkowice, powiat łowicki, województwo łódzkie. Powierzchnia ewidencyjna [ha] : 10719, Ilość obrębów: 20, Ilość jednostek rejestrowych: 3442, Ilość działek ewidencyjnych: 19906, Przybliżona ilość budynków: 6410.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.43.10 - Mapy kadastralne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do dnia 10.12.2009 r. do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr. 83 9297 0005 0754 1561 2061 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158 z późn. zm.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); 5) wykonali przynajmniej 3 usługi o wartości min. 150 000,00 zł każda, których przedmiotem była modernizacja ewidencji gruntów i budynków. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych poniżej według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz usług obejmujący przynajmniej 3 usługi, o wartości min. 150 000,00 zł każda, których przedmiotem była modernizacja ewidencji gruntów i budynków z podaniem opisu przedmiotu wykonanego zamówienia, jego wartości, daty wykonania, nazwy zamawiającego, na rzecz którego wykonano zamówienie wraz dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu zamówienia; 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień geodezyjnych osób, które będą wykonywać zamówienie. 2. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1.2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.80
  • 2 - okres gwarancji - 0.20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lowicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz. Wykonawca ponosi koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.