eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa monitorowania obiektów Izby Skarbowej w Poznaniu zlokalizowanych w- Koninie, ul. Poznańska 46, - Lesznie, ul. Dekana 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Poznań: Usługa monitorowania obiektów Izby Skarbowej w Poznaniu zlokalizowanych w: - Koninie, ul. Poznańska 46, - Lesznie, ul. Dekana 6
Numer ogłoszenia: 227834 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Poznaniu , ul. Cyryla Ratajskiego 5, 61-726 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8586100, faks 061 8522224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa monitorowania obiektów Izby Skarbowej w Poznaniu zlokalizowanych w: - Koninie, ul. Poznańska 46, - Lesznie, ul. Dekana 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa monitorowania obiektów Izby Skarbowej w Poznaniu obejmująca następujące części: Pakiet nr 1 - budynek Konin, ul. Poznańska 46 - całodobowe monitorowanie obiektu; Pakiet nr 2 - budynek Leszno, ul. Dekana 6 - całodobowe monitorowanie obiektu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art.22 ust.1 ustawy PZP; b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; b) inne dokumenty wymienione poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty: a) koncesję na prowadzenie działalności; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy PZP, z zastosowaniem załącznika nr 4 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot zamówienia, na wartość co najmniej 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna powinna zawierać: a) oświadczenia i dokumenty opisane powyżej w pkt 2 lit. a) i b) dla każdego Wykonawcy z osobna; b) pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 5. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania oferty (z dopiskiem za zgodność z oryginałem). Dołączone do ofert pełnomocnictwa uprawniające pełnomocników m.in. do złożenia oferty powinny mieć postać oryginałów albo uwierzytelnionych notarialnie kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pl. Cyryla Ratajskiego 5, 61-726 Poznań (siedziba Zamawiającego, pok. nr 9).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (pl. Cyryla Ratajskiego 5, 61-726 Poznań) - Kancelaria pok. nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.