eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Obsługa i konserwacja węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych i olejowych w sezonach grzewczych 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 - zlokalizowanych w jednostkach Policji na terenie woj. kujawsko-pomorskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Bydgoszcz: Obsługa i konserwacja węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych i olejowych w sezonach grzewczych 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 - zlokalizowanych w jednostkach Policji na terenie woj. kujawsko-pomorskiego.
Numer ogłoszenia: 227782 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5255320, faks 52 5255319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i konserwacja węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych i olejowych w sezonach grzewczych 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 - zlokalizowanych w jednostkach Policji na terenie woj. kujawsko-pomorskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania jest: 1)przygotowanie węzłów cieplnych i kotłowni do sezonów grzewczych 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015, 2)stała obsługa i konserwacja węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych i olejowych w sezonach grzewczych 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015, 3)usuwanie awarii wynikłych w czasie obowiązywania umowy w zakresie szczegółowo określonym w opisie przedmiotu zamówienia. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na każde z 4 zadań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - zadanie nr 1: 617,00 zł (słownie: sześćset siedemnaście złotych) - zadanie nr 2: 1.545,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset czterdzieści pięć złotych) - zadanie nr 3: 1.150,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych) - zadanie nr 4: 535,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści pięć złotych) 2.Łącznie na wszystkie zadania: 3.847,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące osiemset czterdzieści siedem złotych). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.Wadium wnoszone: -w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Bydgoszczy nr konta 95 1010 1078 0077 4813 9120 0000, -wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie zamawiającego, siedziba zamawiającego, pok. nr 7 (Wydział Finansów KWP), czynna w dni robocze w godz. 8.30-10.30; 12.30-14.00 6.Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę uznania na rachunku bankowym zamawiającego; w pozostałych formach - datę dostarczenia dokumentu zamawiającemu. 7.Dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. 2 - 5 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8.Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 9.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oceny spełniania warunku, wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usługę konserwacji i napraw węzłów cieplnych, instalacji CO lub ciepła technologicznego oraz kotłów gazowych i olejowych w ilości jednej lub maksymalnie dwóch łącznie na kwotę większą lub równą 150.000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do oceny spełniania warunku, wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru (grupa 2 - urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne; grupa 3 - sieci, urządzenia i instalacje gazowe, służące do wytwarzania, przesyłania, magazynowania i zużywające paliwa gazowe (Dz.U. Nr 89, poz. 828 ze zm.): ZADANIE nr 1 - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do eksploatacji, - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia dozoru w grupie 2, ZADANIE nr 2, 3, 4 - min. dwie osoby posiadające uprawnienia do eksploatacji, - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia dozoru w grupie 2 i 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz OFERTA, 2.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1)ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2)dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.Dokument, z którego wynika upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy (np. zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej), chyba że Wykonawca posiada wpis w systemie CEIDG. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg dotyczący terminu określony w pkt. III.4.3) tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wzór umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz (pokój nr 31), 2) za zaliczeniem pocztowym (koszt przesyłki), 3) na stronie internetowej zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 13:00, miejsce: KWP w Bydgoszczy, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz,Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, pokój nr 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa i konserwacja węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych i olejowych w sezonach grzewczych 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 - zlokalizowanych w jednostkach Policji na terenie woj. kujawsko-pomorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stała obsługa i konserwacja węzłów cieplnych , przygotowanie do sezonów grzewczych 2012/13, 2013/14, 2014/15 w obiektach administrowanych przez KWP Bydgoszcz na terenie województwa kujawsko-pomorskiego ilość lokalizacji węzłów stanowiących przedmiot zamówienia - 3 lokalizacje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa i konserwacja węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych i olejowych w sezonach grzewczych 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 - zlokalizowanych w jednostkach Policji na terenie woj. kujawsko-pomorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stała obsługa i konserwacja kotłowni gazowych i olejowych, przygotowanie do sezonów grzewczych 2012/13, 2013/14, 2014/15 w obiektach administrowanych przez KWP Bydgoszcz na terenie województwa kujawsko-pomorskiego ilość lokalizacji kotłowni stanowiących przedmiot zamówienia - 16 lokalizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa i konserwacja węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych i olejowych w sezonach grzewczych 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 - zlokalizowanych w jednostkach Policji na terenie woj. kujawsko-pomorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stała obsługa i konserwacja kotłowni gazowych i olejowych, przygotowanie do sezonów grzewczych 2012/13, 2013/14, 2014/15 oraz usuwanie awarii w okresie obowiązywania umowy w obiektach administrowanych przez KWP Bydgoszcz na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Ilość lokalizacji kotlowni stanowiących przedmiot zamówienia - 10 lokalizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa i konserwacja węzłów cieplnych oraz kotłowni gazowych i olejowych w sezonach grzewczych 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015 - zlokalizowanych w jednostkach Policji na terenie woj. kujawsko-pomorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stała obsługa i konserwacja kotłowni gazowych i olejowych, przygotowanie do sezonów grzewczych 2012/13, 2013/14, 2014/15 oraz usuwanie awarii w okresie obowiązywania umowy w obiektach administrowanych przez KWP Bydgoszcz na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Ilość lokalizacji kotłowni stanowiących przedmiot zamówienia - 5 lokalizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.