eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernice Borowe › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej oraz rozbudowa i adaptacja budynku na cele kulturalno - edukacyjne i rekreacyjne w miejscowości Pawłowo Kościelne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Czernice Borowe: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej oraz rozbudowa i adaptacja budynku na cele kulturalno - edukacyjne i rekreacyjne w miejscowości Pawłowo Kościelne
Numer ogłoszenia: 227713 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna , Chełchowskiego 12, 06-415 Czernice Borowe, woj. mazowieckie, tel. (023) 674 60 41, faks (023) 674 60 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej oraz rozbudowa i adaptacja budynku na cele kulturalno - edukacyjne i rekreacyjne w miejscowości Pawłowo Kościelne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane 1.roboty związane z rozbudową i modernizacją budynku: roboty murowane, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, tynki, malowanie, demontaż instalacji wodno kanalizacyjnej, wymiana instalacji wodno kanalizacyjnej, montaż centralnego ogrzewania, konstrukcja i pokrycie dachu; 2.roboty zewnętrzne: docieplenie ścian budynku, wyprawa elewacyjna, zagospodarowanie terenu wokół inwestycji, zagospodarowanie działki nr 82, nawierzchnie z kostki brukowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 20 000,00 zł. Wadium można wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nr 66 8924 0007 0000 4138 2000 0001 w Banku Spółdzielczym w Przasnyszu przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające wielkością inwestycji będącej przedmiotem przetargu, 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, sanitarnych i elektrycznych i c. o. oraz przedłożą zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 4)wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym umożliwiającym wykonanie zadania, posiadają środki lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100 000,00 zł 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej . 6)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie, że oferent spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; c)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; d)aktualny odpis z KRK; e)dowód wniesienia wadium; f)zaświadczenie z ZUS o braku zaległości; g)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości; h)wykaz wykonanych robót budowlanych z ostatnich pięciu lat, w tym 2 zamówienia o charakterze i złożoności nie mniejszej niż powierzany do wykonania przedmiot zamówienia oraz referencje potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością; i)wykaz podwykonawców biorących udział w realizacji zamówienia; j)informację z banku potwierdzającą posiadanie środków lub zdolności kredytowej do sumy 100 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerniceborowe.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czernicach Borowych ul. Dolna 2 06-415 Czernice Borowe.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czernicach Borowych ul. Dolna 2 06-415 Czernice Borowe, pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW na lata 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.