To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-29
Pabianice: PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA II PIĘTRZE BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ NA POTRZEBY BIUROWO - ADMINISTRACYJNE URZĘDU MIEJSKIEGO - ETAP I
Numer ogłoszenia: 227533 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381780 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA II PIĘTRZE BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ NA POTRZEBY BIUROWO - ADMINISTRACYJNE URZĘDU MIEJSKIEGO - ETAP I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano - instalacyjnych związanych z przebudową i remontem pomieszczeń na II piętrze budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej na potrzeby biurowo - administracyjne Urzędu Miejskiego. W 2013 roku będą realizowane prace I etapu. Dla zobrazowania zakres prac objętych przedmiotowym postępowaniem został pokazany na dodatkowym załączniku graficznym. Obszar prowadzenia prac został zakreślony czerwoną ramką. 2. Zakres prac obejmuje wykonanie: a) Prac budowlanych, w tym przygotowawczych, porządkowych i utylizacyjnych. b) Prac instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych. 3. Szczegółowo zakres prac opisują: a. Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c. Kosztorys nakładczy (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pabianice, ul. św. Jana 10. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy (około 15.10.2013 roku) do 31.12.2013 roku. 7. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. Wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Zamawiający udostępni Wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci. 8. Główny kod CPV: 45.00.00.00-0 - roboty budowlane, Dodatkowe kody CPV: a) 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach b) 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne c) 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.10.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY Henryk Kuźniak
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY Henryk Kuźniak
- Zakład Usługowo - Produkcyjny Henryk Kuźniak, ul. Okrzei 1, 98-100 Łask, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 337097,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 291034,35
Oferta z najniższą ceną: 291034,35 / Oferta z najwyższą ceną: 434157,85
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Rozbudowa drogi w Świątnikach tzw. Małych
- Zakup i dostawa wieży artroskopowej na potrzeby PCM Sp. z o. o.
- Rozbudowa systemu LIS o moduł obsługi zakładu serologii wraz z bankiem krwi z uwzględnieniem przedłużenia serwisu z nadzorem autorskim na cały system
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.