eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Termomodernizacja i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Kiszewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-25

Oborniki: Termomodernizacja i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Kiszewie.
Numer ogłoszenia: 227513 - 2011; data zamieszczenia: 25.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Kiszewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji i modernizacji instalacji centralnego ogrzewania budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Kiszewie. 2.Przedmiotem robót jest wykonanie docieplenia ścian i stropodachów, wymiana starych okien i drzwi w budynkach oraz wymiana instalacji c.o. - rury, grzejniki i zawory termostatyczne. 3.Roboty przygotowawcze - przed przystąpieniem do zasadniczych robót budowlanych należy zdemontować urządzenia zamocowane do ścian, kraty okienne, rynny i rury spustowe, powiązane ze ścianami opierzenia i zewnętrzne parapety okienne oraz instalację odgromową. Elementy zdemontowane przeznaczone do ponownego montażu należy dostosować do zmienionych warunków mocowania po wykonaniu dociepleń. Podłoże powinno być nośne, równe i oczyszczone z wszelkich elementów mogących prowadzić do osłabienia przyczepności zaprawy. Resztki starych powłok malarskich powinno się zmyć pod ciśnieniem bądź zeskrobać. 4.Roboty termo modernizacyjne: 1. Ściany - projektuje się ocieplenie ścian zewnętrznych polistyren ekspandowany - styropian EPS-70- 040 gr. 13 cm -, ściany przy wejściach do budynku do poziomu 2 m EPS 100-040 gr. 16 cm; ocieplenie ościeży wymienionych okien oraz drzwi styropianem jw., gr. 2÷3 cm - stosownie do zmniejszonego światła ościeżnic. 2. Przygotowanie podłoża - podłoże musi być uprzednio oczyszczone z brudu, kurzu, porostów, luźno związanych fragmentów itp. czynników powodujących osłabienie przyczepności kleju, powinno charakteryzować się odpowiednią nośnością, dostateczną dla powstania połączenia klejowego z warstwą styropianu, luźne, słabo przylegające fragmenty należy skuć, a ubytki uzupełnić zaprawą tynkarską lub zaprawą wyrównującą, podłoże należy przygotować do przyklejenia izolacji najpierw przez oczyszczenie mechaniczne i zmycie pod ciśnieniem, a następnie przez zagruntowanie emulsją. W celu uzyskania prostej i wypoziomowanej dolnej krawędzi systemu ocieplającego zastosować tzw. listwę cokołową, dającą pewne, trwałe i estetyczne wykończenie elewacji od dołu. 3. Mocowanie płyt styropianowych - styropian należy przyklejać do podłoża przy pomocy kleju Klej nakładać tzw. metodą punktowo-krawędziową, ilość kleju powinna być każdorazowo tak dobrana, że po dociśnięciu płyty do podłoża powinien on pokryć min. 60 % powierzchni. Boczne krawędzie płyt ocieplających powinny do siebie szczelnie przylegać, a masa klejąca nie powinna między nie wnikać. Płyty należy układać z przewiązaniem zarówno na powierzchni ścian jak i na narożnikach. Grubość warstwy klejowo powietrznej może przy większych wklęsłościach podłoża wynosić do 25 - 30 mm z jednoczesnym zachowaniem min. 60 % przyklejonej powierzchni netto. Przy większych odchyłkach celowe jest ich niwelowanie poprzez użycie w wymagających tego miejscach styropianu o różnej grubości. 4. Kołkowanie styropianu i wykonanie uszczelnienia styków styropianu ze stolarką, ślusarką i obróbkami blacharskimi. Należy wykonać dodatkowe mocowanie docieplenia przy pomocy przeznaczonych do tego dybli z tworzywa sztucznego w ilości 4 szt/m2. ęcać trzpienie do oporu. 5. Wykonanie warstwy zbrojonej - warstwa zbrojona na powierzchni styropianu wykonywana jest jako minimum 3 mm grubości gładź z kleju, w którym zostaje zatopiona specjalnie przeznaczona do tego celu atestowana siatka zbrojąca z włókien szklanych. Siatka ta jest zabezpieczona powierzchniowo, poprzez kąpiel ochronną, przed agresywnymi alkaliami zawartymi w masie szpachlowej, na naniesiony klej należy zatopić i zaszpachlować na gładko siatkę zbrojącą, poszczególne pasma siatki układać pionowo lub poziomo z zakładem szerokości min. 5 cm. Partie budynku szczególnie narażone na uszkodzenia mechaniczne, a więc ściany parteru do wysokości 2 m powyżej terenu oraz ściany przy tarasach i balkonach, powinny być wzmocnione dodatkową warstwą siatki, czyli tzw. warstwą podwójnie zbrojoną. Na narożnikach budynku siatka powinna być wywinięta po 15 cm poza narożnik z każdej strony. Na wszystkich narożnikach wypukłych budynku oraz na narożnikach ościeży drzwi należy wkleić aluminiowe listwy narożne. Dokładne wykonanie warstwy zbrojonej jest szczególnie ważne, zarówno ze względów konstrukcyjnych jak i estetycznych. 6. Pod tynki cienkowarstwowe należy wykonać podkład z masy tynkarskiej. Nakładać w jednej warstwie, przy pomocy pędzla lub wałka malarskiego. 7. Wykonanie warstwy tynkarskiej - do wykonania wyprawy tynkarskiej należy zastosować tynk mineralny (kolor biały). Materiał należy naciągać na podłoże rozprowadzając go równomiernie w cienkiej warstwie przy pomocy pacy stalowej gładkiej. Nadmiar tynku ściągnąć pacą stalową gładką do warstwy o grubości ziarna. Wydobycie żądanej struktury tynku odbywa się przy pomocy płaskiej pacy z tworzywa sztucznego poprzez zatarcie świeżo nałożonego materiału. Silikatowy preparat gruntujący stosuje się, jako podkład pod farbę silikatową w celu wzmocnienia i wyrównania chłonności podłoża. Jego użycie gwarantuje prawidłowe przygotowanie podłoża. 8.Wykonywanie izolacji powłokowej - podkład gruntujący - asfaltowy roztwór gruntujący modyfikowany kauczukiem stosuje się jako podkład pod hydroizolację w celu wzmocnienia i wyrównania chłonności podłoża. Jego użycie gwarantuje prawidłowe przygotowanie podłoża. Roztwór należy nanosić na czyste podłoże za pomocą szczotki dekarskiej, pędzla, wałka lub metodą natrysku dynamicznego. 9. Kolorystyka - dla malowania tynków przyjęto - wg wzornika kolorów RAL - farby silikatowe pastelowe, dla zasadniczych ścian - sala - kolor Nr RAL 3016, dobudowa - kolor Nr RAL 1011, dla pól i pasów elewacyjnych - kolory Nr RAL 1001, a cokół w kolorze Nr RAL 3009. 10. Elementy uprzednio zdemontowane, a przeznaczone do ponownego montażu takie, jak urządzenia zamocowane do ścian, kraty okienne, rynny i rury spustowe oraz instalację odgromową należy odnowić i dostosować do zmienionych warunków mocowania po wykonaniu dociepleń. 11. Dach sali (skosy dachu we fragmentach stanowiących przegrodę zewnętrzną nad salą gimnastyczną i pomieszczeniem bibliotecznym) - wełna mineralna - maty gr. min 16 cm + paroizolacja, z pokryciem blacho dachówką. Należy wykonać dodatkową warstwę izolacji cieplnej w przestrzeni międzykrokwiowej dachu matami wełny mineralnej o sumarycznej grubości min. 16 cm. 12. Roboty dociepleniowe wykonać w następującej kolejności: a) rozebranie istniejącego pokrycie dachu wraz z łaceniem, b) zaimpregnowanie elementów drewnianych konstrukcji dachu, c) wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej gr. 0,2 mm, d) ułożenie wełny mineralnej na sucho w przestrzeni międzykrokwiowej dachu, e) wykonać łacenie i kontrłaty - z drewna nasyconego np. preparatem solowym, f) pokrycie dachu z blachodachówki powlekanej samonośnej gr. 0,6 mm, w kolorze jasnoceglastym, na łatach drewnianych 4x6 cm w rozstawie co ok. 35 cm z izolacją z folii PP paroprzepuszczalnej mocowanej do wiązarów kontrłatami 2,5x6 cm, g) obróbki blacharskie z blachy powlekanej w kolorze jw, istniejące rynny i rury spustowe z PCW, przewidziano do ponownego montażu. 13.Elementy uprzednio zdemontowane, a przeznaczone do ponownego montażu takie jak urządzenia zamontowane na dachach, rynny i rury spustowe oraz instalację odgromową należy odnowić i dostosować do zmienionych warunków mocowania po wykonaniu dociepleń. 14.Zewnętrzna stolarka i ślusarka otworowa. a) okna - wymiana na PCW - profile min. pięciokomorowe. Wymiana wraz z obróbką i malowaniem wewnętrznych ościeży i uszkodzonych powierzchni ścian. Należy zastosować okna z zachowaniem podziałów i kształtów istniejących - dwudzielne, jednorzędowe, z systemem okuć obwodowych, z mikrowentylacją, z jednym skrzydłem uchylno-rozwieralnym, okapnik aluminiowy z noskiem kryjącym. uszczelka - system podwójny - umieszczona w skrzydle, nawiewniki automatyczne. Wraz z wymianą okien należy dokonać wymiany parapetów wewnętrznych (PCW) wraz z obróbką oraz malowaniem wewnętrznych ościeży i uszkodzonych powierzchni ścian. Zewnętrzne parapety wszystkich okien wymienić na nowe, odpowiednio szersze, z blachy ocynk. Nowe drzwi wykonać i zamontować w sposób umożliwiający docieplenie ościeży b) stolarka drzwiowa - wymiana - drzwi oszklone z ciepłych profili aluminiowych wzmocnionych, samozamykacze z ogranicznikiem rozwarcia, c) szklenie - szyby zespolone, szklone od zewnątrz szybą bezpieczną, d) kolorystyka okien standardowa: obustronnie kolor biały, e) kolorystyka drzwi - profil aluminiowy jw., kolor: RAL 3016 f) daszki nad wejściami - wymiana pokrycia z onduliny na daszki łukowe z poliwęglanu. 5. Instalacja c.o.: a)źródłem ciepła dla projektowanego budynku jest nowo projektowana kotłownia na biomasę zlokalizowana w oddzielnym pomieszczeniu. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku to instalacja wodna dwu-rurowa, pompowa. Instalacja zabezpieczona będzie naczyniem wzbiorczym. Wymianie ulega również cała instalacja centralnego ogrzewania. Demontowane będą wszystkie grzejniki i rurociągi. Całość instalacji wykonana jest z rur: - stalowych czarnych bez szwu w kotłowni na obiegu kocioł - rozdzielacze i wyjścia z rozdzielaczy na obiegi, - instalacja centralnego ogrzewania jest wykonana z rur stalowych czarnych bez szwu. Czynnik grzewczy przygotowywany jest przez kocioł na biomasę 35 kW. Ogrzewanie pomieszczeń budynku odbywać się będzie za pomocą grzejników płytowych typ C i CV. b)Dla instalacji ciepłej wody użytkowej instaluje się nowy podgrzewacz wody 150 l, który będzie ładowany ze źródła ciepła jakim jest kotłownia na biomasę. Podgrzewacz zostaje zlokalizowany w pomieszczeniu kotłowni. Rury instalacji zimnej i ciepłej wody zostają bez zmian. Należy jedynie połączyć podgrzewacz z obiegiem ładującym z kotła oraz istniejącą instalacją ciepłej wody użytkowej oraz zasilania w zimna wodę. Dodatkowo obok rur ciepłej wody należy położyć przewody cyrkulacji i zamontować pompę cyrkulacyjną z wyłącznikiem czasowym - praca cyrkulacji w momencie użytkowania obiektu. Podgrzewacz zaopatrzyć dodatkowo w grzałkę elektryczną. c)Źródłem ciepła dla termomodernizowanego obiektu będzie kotłownia opalana na biomasę zlokalizowana w wydzielonym pomieszczeniu budynku. Zapotrzebowanie na moc cieplną budynku wynosi 35 kW, zaprojektowano jeden kocioł biomasę z automatycznym podajnikiem o mocy znamionowej 35 kW. Odprowadzenie spalin z kotłowni odbywać się będzie kominem o średnicy 200 mm i wysokości 9 metra (wyprowadzenie minimum 0,4 metra nad dach). d)Zaprojektowano: 1) komin z stali kwasoodpornej fi 200, wysokość 9 metrów, 2) naczynie wzbiorcze - min 10 dm3, 3) pompy - 2 szt. 6. Wytyczne budowlane dla kotłowni - odległość pomiędzy przednią częścią kotła a przeciwległą ścianą powinna zapewniać swobodny dostęp. Nie powinna być mniejsza niż 2,0 m. Kotły należy ustawiać na fundamencie wystającym co najmniej 5 cm ponad poziom podłogi.Kotłownia nie może być bezpośrednio połączona z pomieszczeniami, w których mogą przebywać ludzie, z wyjątkiem pomieszczeń dla obsługi. Pomieszczenia kotłowni powinny mieć wysokość w świetle konstrukcji nie mniejszą niż 2,5 m oraz mieć oświetlenie naturalne i sztuczne. Powierzchnia okien nie powinna być mniejsza niż 1/15 powierzchni podłogi. Ściany wewnętrzne wydzielające pomieszczenie kotłowni zlokalizowanej w budynku powinny mieć klasę odporność ogniową co najmniej EI60,stropy REI60 a zamknięcia otworów w ścianach wewnętrznych EI30 oraz w stropach co najmniej REI60. Podłoga powinna być wykonana z materiałów nienasiąkliwych oraz niepalnych (na przykład lastriko, terakota lub beton) i pomalowana odpowiednimi impregnatami wodoszczelnymi. Drogi ewakuacyjne z kotłowni powinny odpowiadać wymaganiom technicznym. Drzwi i luki powinny otwierać się zgodnie z kierunkiem drogi ewakuacyjnej, być wyposażone w samozamykacze oraz mieć szerokość w świetle wynoszącą minimum 90 cm. Pomieszczenie kotłowni powinno tworzyć wydzieloną strefę pożarową. Odporność ogniową elementów konstrukcyjnych budynku, otaczających pomieszczenie kotłowni (ścian, słupów i stropów oraz drzwi) należy ustalić zgodnie z wymaganiami warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki. Kotłownie należy wyposażyć w studzienkę schładzającą z możliwością opróżnienia pompą ręczną..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1)polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, 2)zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3)wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, 4)zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy zamówienia, których przedmiotem była termomodernizacja budynku o wartości każdej z robót co najmniej 350.000,00 zł netto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Kierownik Budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: a)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych). Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Wszystkie wymienione powyżej osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiada ważne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ponadto przedkłada: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót Zamawiającego, które stanowią załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodne w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarach robót. Kosztorys musi zawierać dane wyjściowe do kosztorysowania (stawka roboczogodziny, zastosowane narzuty m.in. koszty pośrednie i zysk). W kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia wszystkich pozycji katalogowych zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót oraz wynikających z opracowanej dokumentacji technicznej i wizji lokalnej dokonanej na placu przyszłej budowy. Wycenione winny być wszystkie elementy. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji np. szt. 1 - kpl. 1, próba 1 - szt. 1, 100m2 4 - 400 m2. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego dokonywania zmian w przekazanym przedmiarze robot (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1)zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2)zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń lub wyposażenia, 3)zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4)zmiany terminów określonych w § 6 umowy, 5)rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, dostaw i usług, 6)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT), 7)zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, 8)zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 5.Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany - jeżeli wymagają tego przepisy prawa budowlanego) zawierający opis proponowanych zmian i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 6.Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: 1)obniżenie kosztu wykonania robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2)poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3)zmiany obowiązujących przepisów, 4)podniesienie wydajności urządzeń, 5)podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6)usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeństwa w trakcie użytkowania obiektu, 7)opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego; lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 8)zaistnienie nieprzewidzialnych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9)wykonanie robót dodatkowych koniecznych do wykonania przedmiotu niniejszej umowy, 10)siła wyższa. 7.Podstawę obliczenia kosztów zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-3 w związku z pkt 6 stanowi kosztorys opracowany na podstawie cen jednostkowych oraz danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych przez Wykonawcę do sporządzenia oferty zamówienia podstawowego, ale nie większych niż ostatnie aktualne średnie ceny publikowane w SEKOCENBUD. 8.Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 9.Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-6 wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki Referat zamówień Publicznych, pokój nr 219, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.