eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przetarg nieograniczony na ochronę fizyczną obiektów Akademii im. Jana Długosza.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Częstochowa: Przetarg nieograniczony na ochronę fizyczną obiektów Akademii im. Jana Długosza.
Numer ogłoszenia: 227479 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, fax. 034 3784202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na ochronę fizyczną obiektów Akademii im. Jana Długosza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna budynku DS. Skrzat oraz Akademickiego Centrum Sportowego, znajdujących się w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 76/78 oraz ul. Dębińskiego 6. Teren obiektów nie jest ogrodzony. Wymaga się od oferentów szczegółowego sprawdzenia warunków wykonania zamówienia i uwzględnienia w cenie ofertowej ewentualnych dodatkowych nakładów wynikających z wizji przeprowadzonej w obecności przedstawiciela zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług w godzinach od 2200 do 600, łącznie z niedzielami, świętami oraz dniami wolnymi od pracy oraz zawiera następujące czynności: - zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów, - ochrona obiektów, ich pomieszczeń i wyposażenia przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, utrzymanie ładu i porządku w pomieszczeniach wyznaczonych przez Zamawiającego, - zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektów poprzez wykonywanie obchodów w odstępach min. 1 godziny (elektroniczna rejestracja), - powiadamianie kierownictwa obiektów o zaistniałych zdarzeniach negatywnych, mających wpływ na bezpieczeństwo (zniszczenie, uszkodzenie, kradzież) lub okolicznościach, które mogą sprzyjać powstaniu tych zdarzeń, - niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, - w przypadku konieczności wezwania własnego patrolu interwencyjnego, czas podjęcia interwencji 5 minut od chwili przyjęcia zgłoszenia, - kontrola dokumentów, - prowadzenie książki służby, w której odnotowywane będą ważniejsze uwagi i informacje dot. przebiegu służby, - wyposażenie pracowników w środki przymusu bezpośredniego oraz łączność z bazą firmy, - umundurowanie pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację, zgodny z obowiązującymi przepisami. 2. W przypadku zainstalowania w obiekcie systemu monitorującego, Wykonawca będzie kontrolował monitorowany obszar, w czasie kiedy nie będzie dokonywał obchodów. Ochrona będzie stale współpracować z pracownikami portierni, Kierownikiem Obiektu oraz Radą Mieszkańców. 3. Wynagrodzenie za wykonaną usługę płatne będzie miesięcznie, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Wykonawca na druku oferty poda ceny za całe miesiące, natomiast płatność za pierwszy miesiąc ochrony pomniejszona zostanie o ilość dni, w których usługa nie była jeszcze świadczona. 4. Wykonawca za świadczoną usługę będzie wystawiał odrębne faktury dla poszczególnych obiektów. 5. Terminy Realizacji: - DS. Skrzat - do 30.06.2009r. - Akademickie Centrum Sportowe - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części zamówienia w zakresie ochrony jednego z obiektów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy); Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.); 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(potwierdzenie pkt VI.1.) 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.) 5) aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia - tekst jedn. Dz.U. z 2005r. Nr145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (potwierdzenie pkt VI.1.) 6) wykaz wykonanych lub wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia 2008-09-19), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach o charakterze użyteczności publicznej, trwających co najmniej 6 miesięcy każda w ramach jednego kontraktu oraz dokumenty potwierdzające prawidłową realizację wykazanych usług 7) wykaz minimum sześciu osób wyznaczonych przez wykonawcę do ochrony posiadających ważne licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia upoważniające do wykonywania czynności określonych w art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114 poz. 740) oraz kopie licencji tych osób (potwierdzenie pkt VI.2.) 8) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 tys. zł (potwierdzenie pkt VI.3.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie Ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 407.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie Ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 507.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.