eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa mikroskopu operacyjnego-okulistycznego, aparatów do hemodializy, defibrylatorów, ultrasonografu urologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Rzeszów: Dostawa mikroskopu operacyjnego-okulistycznego, aparatów do hemodializy, defibrylatorów, ultrasonografu urologicznego
Numer ogłoszenia: 227269 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikroskopu operacyjnego-okulistycznego, aparatów do hemodializy, defibrylatorów, ultrasonografu urologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (zakup): - Mikroskopu operacyjnego-okulistycznego dla Oddziału Okulistyki - Część nr 1, - Aparatów do hemodializy dla Oddziału Nefrologii i Dializoterapii - Część nr 2, - Defibrylatorów dla Oddziałów: Chirurgii Ogólnej - Blok operacyjny i Nefrologii i Dializoterapii - Część nr 3, - Ultrasonografu urologicznego dla Oddziału Urologii - Część nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisach przedmiotu zamówienia (zestawieniach parametrów wymaganych) - Załącznikach nr 1 do Części nr 1÷4, będących integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w 4 Częściach, w ilości: - Mikroskop operacyjny-okulistyczny - 1 szt, - Aparat do hemodializy - 2 szt; - Defibrylator - 2 szt; - Ultrasonograf urologiczny - 1 szt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: - alternatywnych, - równoważnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy 33.18.11.00 - Urządzenia do hemodializy 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy w tym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedstawią: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, niżej opisane; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych) i na tę okoliczność przedstawią niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661, z późn. zmian), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6. Zdolność techniczna: nie dotyczy w tym postępowaniu; 7. Zdolność ekonomiczna i finansowa: nie dotyczy w tym postępowaniu; UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f)Wadium może być złożone na konsorcjum. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe. g)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia w Części nr 1-4 spełniały wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r., poz. 896 z późn. zmian.) i w opisie przedmiotów zamówienia - Załącznik nr 1 do Części nr 1, 2, 3, 4. W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć: 1.oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia, w: -Części nr 1: Mikroskop operacyjny-okulistyczny, -Części nr 2 : Aparaty do hemodializy, -Części nr 3: Defibrylatory, -Części nr 4: Ultrasonograf urologiczny, spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r., poz. 896 z późn. zmian.) i w opisie przedmiotów zamówienia - Załącznik nr 1 do Części nr 1, 2, 3, 4 wg wzoru załączonego do SIWZ, jako Oświadczenie nr 2, 2.kserokopie dokumentów, potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, tj.: a)Deklaracje zgodności producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych; b)Zgłoszenie wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (jeśli dotyczy zgodnie z art. 52 lub art. 54 Ustawy o wyrobach medycznych). 3. Wypełniony w całości Załącznik nr 1 do każdej z oferowanych Części (Opis przedmiotów zamówienia - parametry wymagane)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych, budynek J, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji II.2 oraz w punkcie 4 Załącznika I -Informacje dotyczące ofert częściowych (Część nr 1,2,3,4) - Czas trwania zamówienia lub termin wykonania, ze względu na Program zaznaczono 1 miesiąc. Dokładny termin realizacji zamówienia to: od daty podpisania umowy do 30.12.2009r. W Sekcji IV.2.1 oraz w punkcie 5A Załącznika I -Informacje dotyczące ofert częściowych (Część nr 1,2,3,4) - Kryterium oceny ofert ze względu na Program zaznaczono: Najniższa cena, winno być: Cena brutto oferty - 100%. Sygnatura Sprawy: WSS.XII.255/AM/29/09, Postępowanie nr 66. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące inne dokumenty: 1. Wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe wg wzorów załączonych do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu za zgodność z oryginałem. Planowany termin otwarcia ofert: 09.12.2009r., o godzinie 13:00. Miejsce otwarcia: w pokoju nr 9, bud. J. Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu zostaną odesłane bez rozpatrywania.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mikroskop operacyjny-okulistyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikroskopu operacyjnego-okulistycznego dla Oddziału Okulistyki - Część nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (zestawieniu parametrów wymaganych) - Załączniku nr 1 do Części nr 1, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Części nr 1, w ilości: 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparaty do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatów do hemodializy dla Oddziału Nefrologii i Dializoterapii - Część nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (zestawieniu parametrów wymaganych) - Załączniku nr 1 do Części nr 2, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w Części nr 2, w ilości: 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3, 33.18.11.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Defibrylatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa defibrylatorów dla Oddziałów: Chirurgii Ogólnej - Blok operacyjny i Nefrologii i Dializoterapii - Część nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (zestawieniu parametrów wymaganych) - Załączniku nr 1 do Części nr 3, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w Części nr 3, w ilości: 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3, 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ultrasonograf urologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ultrasonografu urologicznego dla Oddziału Urologii - Część nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia (zestawieniu parametrów wymaganych) - Załączniku nr 1 do Części nr 4, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Części nr 4, w ilości: 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3, 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.