Ogłoszenie z dnia 2007-11-20
Nisko: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców, transportem dostawcy i na jego koszt dla Aresztu Śledczego w Nisku i oddzielnie dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie
Numer ogłoszenia: 227226 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Nisku, Pl. Wolności 15, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8433400, fax 015 8433401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców, transportem dostawcy i na jego koszt dla Aresztu Śledczego w Nisku i oddzielnie dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niżej wymienione ilości wyliczone zostały na pełny stan osadzonych i w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu 1 Marchew PN-84 R 75368,cpv 01121112-9 ilość 12 415 kg 2 Burak ćwikłowy PN-72 R 75360, cpv 01121111-2, ilość 5 160 kg 3 Cebula PN-87 R 75357, cpv 01121113-6, ilość 6 240 kg 4 Kapusta biała świeża PN-87 R 75362, cpv 01121410-8, ilość 5 070 kg 5 Por PN-96 R 75521, cpv 01121110-5, ilość 1 105 kg 6 Seler PN-96 R 75371, cpv 01121110-5, ilość 4 680 kg 7 Ogórek świeży PN-85 R 75359, cpv 01121270-4, ilość 2 035 kg 8 Jabłko PN-84 R 75024, cpv 01131321-0, ilość 19 000 kg 9 Papryka świeża PN-96 R 75528, cpv 01121230-2, ilość 550 kg 10 Pomidor PN-72 R 75368, cpv 01121240-5, ilość 1 900 kg 11 Ziemniak jadalny, wczesny PN-75 R 74450 Ziemniak jadalny, późny PN-75 R 74453, cpv 01112100-6, ilość 80 000 kg 12 Fasola PN-75 R 65031, cpv 01121210-6, ilość 455 kg 13 Kalafior PN-72 R 75361, cpv 01121420-1, ilość 1 300 kg 14 Pietruszka korzeń PN-96 R 75370, cpv 01121110-5, ilość 2 500 kg 15 Pietruszka natka (pęczek) PN-75384, cpv 01121110-5, ilość 360 szt 16 Ogórek kwaszony PN-97 A 77801, cpv 15331000-7, ilość 2 210 kg 17 Groch PN-73 A 74600, cpv 01121220-9, ilość 220 kg 18 Kapusta kwaszona PN-72 A 77700, cpv 15331142-4 , ilość 3 510 kg Realizacja zamówień - maksymalnie raz w tygodniu do każdej jednostki, w ilościach wg uznania zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00 - 01.10.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1. posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177, ze zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest: a) - złożenie wraz z ofertą pisemnego oświadczenia zgodnego z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, (dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2). b) - złożenie wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten winien być przedstawiony w formie oryginału (lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela oferenta).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. Upust na całość zamówienia - 95
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledzcy w Nisku, 37-400 Nisko, ul. Pl. Wolności 15, telefon 015 843 34 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Areszt Śledzcy w Nisku, 37-400 Nisko, ul. Pl. Wolności 15 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach: "Zachowanie od degradacji technicznej budynku Niżańskiego Centrum Kultury "Sokół" w Nisku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy stacji uzdatniania wody w Nowosielcu
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Rudniku nad Sanem
- Dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Budowa i rozbudowa dróg gminnych do łącznika z obwodnicą Niska i Stalowej Woli wraz z oświetleniem w km 0+012,00 do km 1+300,00 oraz Budowa sieci wodociągowej.
więcej: przetargi w Nisku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.