eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Sukcesywna dostawa wraz z transportem w okresie od 01.01.2010 do 31.03.2010 soli drogowej wypadowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania ulic w ilości 500 ton

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Tczew: Sukcesywna dostawa wraz z transportem w okresie od 01.01.2010 do 31.03.2010 soli drogowej wypadowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania ulic w ilości 500 ton
Numer ogłoszenia: 227151 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Czatkowska 2e, 83-100 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5316466, faks 058 5315729.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wraz z transportem w okresie od 01.01.2010 do 31.03.2010 soli drogowej wypadowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania ulic w ilości 500 ton.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem w okresie od 01.01.2010 do 31.03.2010 soli drogowej wypadowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania ulic w ilości 500 ton o następujących parametrach: - NaCl w suchej masie - min. 96,0% - H2O - max. 2,5% - SO4-2 - max. 4,0% - K4Fe(CN)6 - max. 30 mg/kg UWAGA: Sól dostarczana luzem. Ilość dostaw: ok. 20..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00 - Sole i czysty chlorek sodu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1) Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg dodatku nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 2) Prowadzić działalność w zakresie wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu określonego w pkt. I.6.3 niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 3) Posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, to znaczy: przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 5 do SIWZ określonego w pkt. I.6.9 niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te mogą spełniać razem. 4) Wypełnić druk FORMULARZ OFERTOWY, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg podanych informacji w dokumencie będącym dodatkiem nr 1 niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te mogą spełniać razem. 5) Dołączyć wypełniony i zaparafowany projekt umowy. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonego dokumentu będącego dodatkiem nr 4 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te mogą spełniać razem. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY według dodatku nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) według dodatku nr 3 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianych prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 6) Doświadczenie zawodowe według dodatku nr 5 do SIWZ - przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty podmioty mogą złożyć wspólnie. 7) Wypełniona i zaparafowana umowa - według dodatku nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście - w siedzibie zamawiającego -Tczew, ul. Czatkowska 2e, pok. 4 pocztą lub e-mailem - po wcześniejszym wystąpieniu o wydanie SIWZ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w SEKRETARIACIE, I piętro, pokój nr 4 w godzinach urzędowania, tj. od 7.00 do 15.00 lub przesłać pocztą..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.