eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości celem ustalenia zajętości pod drogi publiczne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-02

Zakopane: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości celem ustalenia zajętości pod drogi publiczne
Numer ogłoszenia: 227116 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178332 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości celem ustalenia zajętości pod drogi publiczne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi geodezyjne polegające na wykonaniu regulacji stanu prawnego nieruchomości celem ustalenia zajętości pod drogi publiczne, których szczegółowy zakres został przedstawiony poniżej. Świadczenie usług, o których mowa wyżej, w szczególności polega na wykonaniu następującego zakresu prac: Etap I Przedmiotem zlecenia jest wykonanie mapy przeglądowej w postaci mapy zasadniczej obrazującej przebieg granic działek ewidencyjnych w granicach pasa drogowego drogi powiatowej nr P1653K w obrębie wsi Sierockie. Zlecana mapa przeglądowa winna zawierać: a) szczegóły sytuacyjne obejmujące wszystkie urządzenia pasa drogowego, b) granice działek wynikające z mapy ewidencyjnej wsi Sierockie - odrębnym kolorem opisanym w legendzie, c) granice działek wynikające z operatów podziałowych wykonanych do art. 73 ustaw z dnia 13 października 1998 roku Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną zatwierdzonych decyzją wojewody - odrębnym kolorem opisanym w legendzie, d) granice działek wynikające z operatów podziałowych wykonanych do art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 roku Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną nie zatwierdzonych aktualnie decyzją wojewody - odrębnym kolorem opisanym w legendzie. Mapa przeglądowa winna być wykonana w postaci analogowej i cyfrowej w formacie dgn. Etap II Wykonanie podziałów działek ewidencyjnych wybranych przez Zamawiającego na podstawie mapy przeglądowej wykonanej w etapie I zamówienia, celem wydzielenia z nich części wchodzących w pas drogowy drogi powiatowej nr P1653K w obrębie wsi Sierockie. W ramach wykonywanych prac należy trwale stabilizować punkty załamania linii granicznych wyznaczających linie rozgraniczające pasa drogowego. Dla działek nie ujawnionych w księgach wieczystych należy wykonać wykazy synchronizujące uwidaczniające z jakich parcel gruntowy powstały te działki. Etap III Przygotowanie wniosku do Wojewody Małopolskiego o stwierdzenie nabycia prawa własności nieruchomości - działek ewidencyjnych zajętych pod drogę powiatową nr P1653K w obrębie wsi Sierockie dla których dokumentację wykonano w etapie I i II. Przygotowany wniosek ma być kompletny i zawierać dokumentację geodezyjną (przyjętą do powiatowego zasobu geodezyjnego) oraz oryginalne odpisy z odpowiednich ksiąg wieczystych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Geodezyjne i Kartograficzne - Mirosław Szyszka, ul. Sikorskiego 23/22, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38211,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.