eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont wybranych sal rozpraw oraz pomieszczeń biurowych Sądu Rejonowego dla Krakowa-Krowodrzy w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Kraków: Remont wybranych sal rozpraw oraz pomieszczeń biurowych Sądu Rejonowego dla Krakowa-Krowodrzy w Krakowie
Numer ogłoszenia: 227076 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Krakowa-Krowodrzy w Krakowie , ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 619 50 30, faks 0-12 619 50 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow-krowodrza.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wybranych sal rozpraw oraz pomieszczeń biurowych Sądu Rejonowego dla Krakowa-Krowodrzy w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sal rozpraw nr D-133, D-134, D-123, D-138, D-141, D-142, D-143, D-144 w budynku przy ul. Przy Rondzie 7. We wszystkich salach rozpraw, oprócz sali D-123, na istniejącej posadzce lastryko, po uprzednim zastosowaniu warstwy sczepnej (kontaktowej - w celu wzmocnienia przyczepności podłoża) lub wykonaniu wylewki samopoziomującej o odpowiedniej grubości (w celu wyrównania się poziomem do poziomu korytarza), należy wykonać posadzkę z płytek ceramicznych o wymiarach 40x40cm, o ścieralności wgłębnej: < 130 mm3, klasie antypoślizgowości: R10, o nasiąkliwości <0,1%,o wytrzymałości na zginanie min. 45N/mm2, odpornych na plamienie, gatunek I, typ powierzchni: natura - nie szkliwione, kolor jasny szary, Nowa Gala Quarzite 12 lub równoważne. W sali rozpraw D-143 należy również z posadzki lastryko zerwać wykładzinę z tworzywa sztucznego. Po uprzednim zerwaniu cokolika kamiennego lub drewnianego, należy wykonać nowy cokolik z płytek ceramicznych o parametrach jw., o wysokości 10cm. Przy otworach drzwiowych na korytarz należy zastosować listwy metalowe lub aluminiowe progowe płaskie (oprócz sali D-123). W sali rozpraw D-123 należy jedynie uzupełnić brakujący cokolik przy otworze drzwiowym, dobierając odpowiedni rodzaj i kolorystykę płytek, tak żeby dopasować się do istniejącego cokolika. Stare drewniane drzwi przejściowe, występujące pomiędzy salami rozpraw D-142 i D-143, należy zdemontować, a powstały otwór zabudować ścianką gipsowo-kartonową o gr. 12 cm, na ruszcie stalowym, wypełniona wełną mineralną. Stare drewniane drzwi przejściowe, występujące w salach rozpraw D-133 i D-134 należy obudować płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie stalowym oraz uszczelnić wełną mineralną, bez demontażu istniejących ościeżnic i skrzydeł drzwiowych. W sali rozpraw D-123 istniejące drzwi przejściowe należy pozostawić bez zmian. W salach rozpraw: D-133, D-134, D-141 i D-142 należy zdemontować ze ścian istniejącą boazerię drewnianą, następnie należy wyrównać w tym miejscu ścianę tynkiem gipsowym gr. 10 mm, a po jego wyschnięciu zastosować gładź gipsową 2-warstwową. Gładź gipsową 2-warstwową należy również zastosować w pojedynczych miejscach, wskazanych w przedmiarze robót (w miejscach zamurowania kratek wentylacyjnych czy też uzupełnionych tynkiem wyrw po wspornikach starych odbojnic lub parapetów) oraz na nowo wbudowanych płytach gipsowo-kartonowych (obudowy i zabudowa drzwi przejściowych). W salach, gdzie zdemontowana będzie boazeria ze ścian, należy uzupełnić ubytki przy szpaletach drzwi korytarzowych, zgodnie z przedmiarem robót. Na zewnątrz sali D-138, przy drzwiach wejściowych, należy odbić spękany tynk, następnie go uzupełnić, wyszpachlować i wymalować w kolorze dostosowanym do istniejącego na korytarzu. Stare kratki wentylacyjne metalowe, występujące w niektórych salach rozpraw należy wymienić na nowe, o takich samych wymiarach. Istniejącą okładzinę podestu (wykładzinę z tworzyw sztucznych lub parkiet) w salach rozpraw, należy wymienić na panele podłogowe o klasie ścieralności min. AC5, na piance podkładowej, po uprzednim wzmocnieniu podestu płytami OSB gr. 12mm. Wszystkie miejsca narożne podestu należy uzupełnić listwami, zgodnie z przedmiarem robót (istniejące, stare listwy należy zdemontować). W salach D-123 i D-143 należy zdemontować, a następnie ponownie zamontować grzejniki żeliwne, w celu ułatwienia w położeniu nowej okładziny podestu. Na ścianach, w ilości wskazanej w przedmiarze robót, na wysokości wskazanej przez Inwestora, należy zamontować odbojnice drewniane o wysokości 25cm (okleina dąb lub buk) o gr. 18-20mm, po uprzednim demontażu starych odbojnic, tam, gdzie one występują. W salach rozpraw: D-133, D-134, D-141, D-142 należy zdemontować stare drewniane parapety na wspornikach metalowych, za stołami sędziowskimi. W salach rozpraw D-138 i D-144 należy zdemontować karnisze okienne. W sali D-144 należy zdemontować starą drewnianą płytę na godło, zamocowaną na wspornikach metalowych. Zakres prac malarskich obejmuje renowację powłok malarskich pomieszczenia: zabezpieczenie posadzek folią osłonową, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania z podszpachlowaniem nierówności i ubytków powierzchni, zagruntowanie oraz malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi ścian wewnętrznych i sufitów (dokładny kolor do ustalenia z Inwestorem), mycie po robotach malarskich oraz sprzątanie. Minimalne dane techniczne dotyczące farby emulsyjnej akrylowej: Kolor: biały, Stopień połysku: matowy, Bazowy środek wiążący: dyspersja akrylowa, spoiwo kopolimerowe lub równoważne, Gęstość: ok. 1,5 kg/dm3 + 0,1, Odporność na szorowanie: farba klasy I (wg normy PN-C-1914;2002) o wysokiej odporności na zmywanie i szorowanie. System: wszystkie materiały i sprzęt użyty do wykonania zadania muszą być zgodne z przyjętym przez wykonawcę systemem realizacji, wg wymogów producenta. Należy także pomalować jednokrotnie farbą olejną rurki c.o. oraz parapety, wraz z jednokrotnym szpachlowaniem. W salach rozpraw, gdzie występują stare grzejniki żeliwne, należy je pomalować jednokrotnie farbą olejną, natomiast tam gdzie występują grzejniki stalowe płytowe, należy je dokładnie wyczyścić. W sali D-138 należy wymalować farbą olejną drewnianą płytę na godło, o wymiarach 2,00 x 3,00 m. W zakresie Wykonawcy jest wyniesienie mebli z remontowanych pomieszczeń, zabezpieczenie i rozbezpieczenie, gniazd DATA, lamp, czujek przeciwpożarowych, żaluzji, klimatyzatorów, itp., wniesienie mebli oraz doprowadzenie pomieszczenia do stanu pierwotnego. Gruz oraz materiały z demontażu należy usuwać na bieżąco z remontowanych pomieszczeń, tak żeby nie zalegały w miejscu prowadzenia prac. We wszystkich salach rozpraw należy wymienić wszystkie istniejące gniazda (oprócz gniazd DATA, natomiast gniazda 230V na podwójne), a także wyłączniki oraz dekielki puszek instalacyjnych, na nowe klasy nie gorszej niż istniejące. W sali D-123 wymienić należy także istniejące oprawy świetlówkowe typu OKN, na nowe oprawy rastrowe n/t przykręcane 2x36W. We wszystkich remontowanych salach rozpraw należy rozprowadzić we wskazanych przez Inwestora miejscach rury elektroinstalacyjne PVC karbowane 16 mm (tzw. peszle), w celu przygotowania pomieszczeń do podłączenia systemu nagrywania rozpraw. W/w rury karbowane prowadzone będą w istniejących posadzkach lastrykowych oraz w ścianach (gdzie należy przewidzieć wykucie odpowiednich bruzd, a następnie ich zaprawienie - po ułożeniu peszli), a także luzem pod podestami sędziowskimi. We wszystkich salach rozpraw należy wkuć w ścianę wszystkie istniejące przewody elektryczne, komputerowe, przeciwpożarowe oraz klimatyzacyjne, po uprzednim wykonaniu odpowiednich bruzd, a następnie ich otynkowaniu, wyszpachlowaniu i pomalowaniu. Remont pomieszczeń nr 406B, 409, 409A, 411, 412A, 412 w budynku biurowym przy ul. Mogilskiej 17. W pomieszczeniach nr 409, 409A, 411, 412A i 412 należy istniejącą, starą wykładzinę dywanową wymienić na nową wykładzinę obiektową pętelkową o właściwościach: grubość całkowita: min. 5 mm, waga runa: min 715 g/m2, podkład: juta syntetyczna, antyelektrostatyczna, posiadająca atest trudnozapalności (wykładzina Stratus firmy Komfort lub równoważna). Dokładny kolor i rodzaj wykładziny do ustalenia z Inwestorem. Wykładzinę w w/w pomieszczeniach należy ułożyć na kleju oraz wywinąć na ścianę na wysokość minimum 7 cm, a brzegi uwiecznić odpowiednimi płaskimi listwami PVC klejonymi o wysokości minimum 70 mm, o klasie nie gorszej niż istniejące (które należy wcześniej zdemontować). W pomieszczeniu 406B na istniejącej posadzce z parkietu należy ułożyć wykładzinę bez kleju i listwy PVC klejone, o parametrach takich jak wyżej, po uprzednim demontażu listew drewnianych. W pomieszczeniach 406B i 412A przy otworach drzwiowych należy zastosować listwy metalowe lub aluminiowe progowe płaskie. W pomieszczeniach nr 409A, 411, 412A i 412 należy zdemontować karnisze okienne. W pomieszczeniu nr 406B, w ścianie korytarzowej, w miejscu gdzie kiedyś istniały drzwi, należy rozebrać 2 zabudowy kartonowo-gipsowe otworu drzwiowego w celu zamontowania dodatkowych drzwi. W pomieszczeniu 412A należy w ścianie korytarzowej z cegły lub bloczków betonowych, grubości ok. 45 cm, wykuć otwór pod dodatkowe drzwi. W tym drugim przypadku (tzn. w pomieszczeniu nr 412A) należy przewidzieć zamontowanie nad wykutym otworem czterech nadproży prefabrykowanych żelbetowych typu L-19 o długości 150 cm, a następnie otynkowanie szpalet drzwiowych (wraz z miejscem zamontowania nadproży), wyszpachlowanie i pomalowanie. Uszkodzone posadzki (płytki ceramiczne, parkiet) oraz ściany (tynk, gładź, farba, odbojnica drewniana, cokolik) w miejscach wykutych nowych otworów drzwiowych, należy uzupełnić lub naprawić, z zastosowaniem odpowiednich materiałów. W oba przygotowane otwory drzwiowe (pomieszczenia nr 406B i 412A) należy wstawić dostarczone przez Inwestora drzwi (ościeżnica drewniana i skrzydło drewniane - z odzysku, takie jak istniejące pozostałe drzwi w budynku). Zakres prac malarskich obejmuje renowację powłok malarskich pomieszczenia: zabezpieczenie posadzek folią osłonową, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania z podszpachlowaniem nierówności i ubytków powierzchni, zagruntowanie oraz malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi ścian wewnętrznych i sufitów (dokładny kolor do ustalenia z Inwestorem), mycie po robotach malarskich oraz sprzątanie. Minimalne dane techniczne dotyczące farby emulsyjnej akrylowej: Kolor: biały, Stopień połysku: matowy, Bazowy środek wiążący: dyspersja akrylowa, spoiwo kopolimerowe lub równoważne, Gęstość: ok. 1,5 kg/dm3 + 0,1, Odporność na szorowanie: farba klasy I (wg normy PN-C-1914;2002) o wysokiej odporności na zmywanie i szorowanie. System: wszystkie materiały i sprzęt użyty do wykonania zadania muszą być zgodne z przyjętym przez wykonawcę systemem realizacji, wg wymogów producenta. Należy także pomalować jednokrotnie farbą olejną rurki c.o., grzejniki żeliwne oraz parapety, wraz z jednokrotnym szpachlowaniem. W pomieszczeniu nr 411, przed malowaniem, należy nałożyć na istniejące parapety lastryko warstwę sczepną (kontaktową). W zakresie Wykonawcy jest wyniesienie mebli z remontowanych pomieszczeń, zabezpieczenie i rozbezpieczenie, gniazd, lamp, czujek przeciwpożarowych, żaluzji, klimatyzatorów, itp., wniesienie mebli oraz doprowadzenie pomieszczenia do stanu pierwotnego. Pomimo, iż nie ma osobnych pozycji dotyczących powyższego w przedmiarze robót, Wykonawca powinien wziąć to pod uwagę w momencie sporządzania oferty. Gruz oraz materiały z demontażu należy usuwać na bieżąco z remontowanych pomieszczeń, tak żeby nie zalegały w miejscu prowadzenia prac...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 44.11.23.10 - Ścianki działowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Poręczenia oraz gwarancje (w oryginale), o których mowa wyżej, winny być ważne przez okres związania ofertą i jeżeli mają być zwrócone po tym okresie, nie mogą być trwale wpięte do oferty. Do oferty należy wówczas dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię, a oryginał umieścić w oddzielnej kopercie i dołączyć do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Bank BPH S.A. 54 10600076 0000 3310 0019 5396 z dopiskiem Wadium - postępowanie nr 202-5/13/K. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na w/w rachunku bankowym i winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art.45 ust.6 pkt. 2-5, winny one zawierać w szczególności określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, Zamawiającego i Gwaranta, wysokość gwarantowanej poręczanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji poręczenia oraz zobowiązanie gwaranta /poręczyciela/ do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty należności na pierwsze żądanie (wezwanie) Zamawiającego. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy PZP w art. 46 ust. 4a i 5. W szczególności Zamawiający zwraca uwagę, iż odrzuci ofertę zabezpieczoną wadium w formie innej niż pieniądz z klauzulą zawierającą w treści wymóg, aby żądanie zapłaty zostało przekazywane za pośrednictwem banku, który prowadzi rachunek Zamawiającego oraz potwierdzenia, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań majątkowych. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda. Zamawiający dokona również oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymienionego w pkt VI A-1 SIWZ oraz weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ wymienionym w pkt VI A - 6 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) pisemne zobowiązanie podmiotów (jeśli dotyczy) w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krakow-krowodrza.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Krakowa-Krowodrzy w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 6, pokój 607.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Krakowa-Krowodrzy w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7, pokój nr D-127, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.