eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Bieżąca konserwacja dróg, ulic gminnych, przepustów i mostów na terenie Gminy Andrychów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Andrychów: Bieżąca konserwacja dróg, ulic gminnych, przepustów i mostów na terenie Gminy Andrychów.
Numer ogłoszenia: 227055 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza , Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja dróg, ulic gminnych, przepustów i mostów na terenie Gminy Andrychów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje: -bieżąca konserwacja nawierzchni ulepszonej - asfaltowej: 1. Bieżąca konserwacja nawierzchni asfaltowej jezdni, likwidacja drobnych ubytków emulsją asfaltową i grysami -bieżąca konserwacja nawierzchni,podbudowy i poboczy 2. Uzupełnienie nawierzchni, podbudowy, poboczy materiałem kamiennym -bieżąca konserwacja nawierzchni nieulepszonej; 3. Uzupełnienie ubytków nawierzchni żwirem (mat. Zamawiającego) - bieżąca konserwacja rowów, przepustów i skarp 4. Oczyszczenie rowu 5. Ułożenie korytek betonowych 45x50x25, 6. Ułożenie korytek betonowych 45x50x25 z kratą 7. Wykonanie przepustu o 200 - o 300, 8. Wykonanie przepustu o 400, 9. Wykonanie przepustu o 800, 10. Zabezpieczenie skarp płytami ażurowymi 60x40 11. Zabezpieczenie skarp płytami ażurowymi 100x60, -bieżąca konserwacja poręczy drogowych ; 12. Uzupełnienie barier drogowych ochronnych -bieżąca konserwacja mostów i większych przepustów; 13. Zabezpieczenie - wykonanie przyczółków z betonu Wszystkie wyżej wymienione usługi muszą być wykonywane zgodnie ze standardami, określonymi w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Wymagane standardy usług. Długość wszystkich dróg gminnych w Gminie Andrychów wynosi ok. 178 km w tym w mieście Andrychów ok. 26 km. Ilość prac do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni oraz innych elementów znajdujących się w obrębie pasa drogowego takich jak: pobocza, rowy, przepusty itp. Przewidywana ilość usług do wykonania w ramach zamówienia została ujęta w tabeli stanowiącej Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00 - Usługi budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych /według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ/. 2.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20 000zł. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 13 ust. 1 pkt 2 w związku z art. 14 ust. 1 pkt 2a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane / tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian./ oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami/ dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie ( według wzoru załącznik nr - 4 do specyfikacji). Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem co najmniej jednego podobnego zamówienia (pod względem charakteru i wartości) w określonym powyżej terminie. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (według wzoru - załącznik nr 5 do specyfikacji) Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi sprzętami i urządzeniami: 1.samochód ciężarowy o ładowności powyżej 5 ton - min 2 szt. 2.Koparka (koparko-ładowarka) - min. 1 szt. 3.zagęszczarka płytowa - min. 2 szt. 4.piła do asfaltów - min. 2 szt. 5.walec - min. 1 szt. 6.walec ogumiony - min. 1 szt. 7.równiarka - min. 1 szt. 8.remonter - min. 1 szt. 9.telefon komórkowy - min. 2 szt. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać: 7.Formularz ofertowy ( według wzoru - załącznik nr 6 do specyfikacji). 8.Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom (według wzoru - załącznik nr 7 do specyfikacji). 9.Wzór umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji) zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę: - W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Dokumenty 2, 7, 8, 9 składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólna. - Dokumenty 1 i 4 - każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Dokumenty 3, 6 - przynajmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 16, pok. 8 (Wydział Drogownictwa i Transportu) w godzinach: 7.30-15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek oraz 8.00-16.00 wtorek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Andrychowie: 34-120 Andrychów, Rynek 15, sekretariat Burmistrza (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.