eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sadzenie roślin oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Koszalina.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Koszalin: Sadzenie roślin oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Koszalina.
Numer ogłoszenia: 226934 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, fax. 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.koszalin.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sadzenie roślin oraz utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Koszalina..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Usługi związane z Sadzeniem i utrzymaniem terenów zielonych na terenie miasta Koszalina w ramach bieżącego utrzymania terenów zieleni przekazanych przez miasto a polegające na: a/ ręczne zebranie z terenów zielonych i ciągów pieszych zabrudzeń i nieczystości w postaci piasku, niedopałków, gałęzi, liści, papierów, szkła, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych z terenów wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, b/ ręczne skarpowanie terenów zielonych oraz załadunek i wywóz ziemi na miejsce składowania, c/ ręczne oczyszczenie terenu z suchych i połamanych gałęzi i odrostów korzeniowych drzew z załadunkiem i wywozem , a także składowanie na wysypisku, d/ ręczne odchwaszczanie skupin krzewów, żywopłotów z załadunkiem urobku i wywozem na wysypisko e/ cięcie krzewów, żywopłotów wraz z załadunkiem i wywozem urobku na wysypisko f/ koszenie traw na terenach zielonych, wraz z grabieniem, załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku g/ pielęgnacja istniejących klombów na terenach miejskich parkingów i ciągów pieszych, wskazanych przez Zleceniodawcę, wraz z załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, h/ pielęgnacja drzew - cięcia przyrodnicze (pielęgnacyjne) i nieprzyrodnicze (techniczne) z załadunkiem konarów, gałęzi i wywozem na wysypisko i/ renowację pasów zieleni poprzez zdjęcie warstwy ziemi na głębokość 20 cm wybranie zanieczyszczeń, przekopanie, kultywatorowanie , nawiezienie ziemi urodzajnej (humusowej), nawożenie, ukształtowanie, wysiew nasion, uwałowanie i podlanie z załadunkiem, wywozem urobku na wysypisko j/ przygotowanie terenu do obsadzenia i wysadzenie drzew 5 letnich k/ przygotowanie terenu do obsadzenia i wysadzenie krzewów 5 letnich z wywozem urobku na wysypisko l/ jesienne grabienie liści z trawników z załadunkiem i wywozem na wysypisko ł/ przy wykonywaniu prac należy użyć własnych materiałów, sprzętu i narzędzi do pracy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.707,55 złotych. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BZ WBK II ODDZIAŁ W KOSZALINIE 08 1090 1711 0000 0001 0656 6753 5) Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego. 6) W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być wniesione w imieniu konsorcjum.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; c) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych wymienionych w pkt 3 litera b,d,g,i na podstawie: . Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 662 z póź. zm.), . ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.), . Uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie Nr XXXIII/522/2006 z dnia 16 lutego 2006r. z póź. zm. , . Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.04.2006r. w sprawie listy odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod odzysku (Dz.U. Nr 75 poz. 527); d) udokumentują gotowość odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub utylizacji odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości, e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 złotych, f) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia w tym minimum: . 1 urządzenie ssawne do zbierania liści, . 2 samochody lub ciągniki do transportu odpadów, . 3 kosiarki do koszenia trawników . 2 piły spalinowe . nożyce do cięcia krzewów i żywopłotów g) wykażą, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie zadania związane z utrzymaniem zieleni na terenach miejskich, których łączna wartość nie może być mniejsza niż 80 000 złotych. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 6 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 6 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: -Formularz oferty (wg. wzoru nr 1); - Oświadczenie (wg. wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; -aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w tym postępowaniu, -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert w tym postępowaniu... -Zezwolenie na prowadzenie w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych - Polisa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 złotych, -Wykaz wyposażenia wykonawcy w sprzęt konieczny do wykonania zadania (wg. wzoru nr 3). -Wykaz osób przewidzianych do wykonania zadania, odpowiedzialnych za nadzór i koordynację prac przewidzianych w zamówieniu Osoba nadzorująca na pracami winna posiadać co najmniej trzyletnią praktykę i co najmniej wykształcenie średnie o profilu ogrodniczym, leśnym lub kształtowania terenów zieleni . 1 osoba z pracowników powinna posiadać kwalifikacje z zakresie pielęgnacji drzew potwierdzone za świadczeniem o ukończeniu II lub III stopnia Not (lub równoważnego) (wg. wzoru nr 4) -Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg. wzoru nr 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. -Formularz cenowy (wg. wzoru nr 6); -Wypełniony projekt umowy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Oferty wspólne przestawione przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej Wykonawców jako partnerów muszą spełnić następujące wymagania: - oferta musi zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 8 ust. 1,5,6,7,9,10,11,- składają partnerzy wspólnie, . oferta musi zawierać informacje i oświadczenia wymienione w punkcie 8 ust.2,3,4, 8- winny dotyczyć każdego partnera oddzielnie, -jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich partnerów, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.