eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › Prowadzenie Targowiska Miejskiego w Chojnowie, przy ul. Grodzkiej 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Chojnów: Prowadzenie Targowiska Miejskiego w Chojnowie, przy ul. Grodzkiej 15
Numer ogłoszenia: 226840 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Targowiska Miejskiego w Chojnowie, przy ul. Grodzkiej 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie Targowiska Miejskiego w Chojnowie przy ulicy Grodzkiej 15 zlokalizowanego na nieruchomości oznaczonej w operacie gruntów na działkach Nr 271/2, 271/2, 271/4, 271/7 o powierzchni 1.869 m2 polegającym na: 1.Inkasie dziennej opłaty targowej (według stawek określonych uchwałą Rady Miejskiej Chojnowa - załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia) za pokwitowaniem na drukach ścisłego zarachowania; 2.Ustalaniu wysokości opłat za urządzenia oraz czynności i usługi ułatwiające działalność handlową na targowisku, które zatwierdza Burmistrz Miasta Chojnowa oraz przedkładaniu Burmistrzowi w okresach półrocznych do dnia 15 - tego po zakończeniu półrocza informacji o wysokości dochodów uzyskanych z tych opłat. Należności za urządzenia oraz czynności i usługi ułatwiające działalność handlową na targowisku stanowić będą w całości dochód prowadzącego targowisko; 3.Kontrolowaniu, czy sprzedający posiadają dowód uiszczenia opłaty targowej i dowód uiszczenia należności z tytułu prowadzenia handlu targowiskowego; 4.Wyznaczeniu miejsc sprzedaży na targowisku; 5.Umieszczaniu w miejscu ogólnie dostępnym aktualnych dokumentów: -regulaminu targowiska -uchwał Rady Miejskiej Chojnowa ustalającej wysokość dziennych stawek opłaty targowej -cennika należności za urządzenia oraz czynności i usługi 6.Nadzorze nad przestrzeganiem regulaminu targowiska przez osoby prowadzące handel oraz informowaniu właściwych służb i inspekcji o przypadkach łamania prawa na targowisku; 7.Bieżącej konserwacji, naprawie oraz malowaniu stanowisk i innych urządzeń targowiska oraz ogrodzenia targowiska. 8.Bieżącym utrzymaniu czystości na targowisku i trenie przyległym (plac targowy nieutwardzony - zgodnie z załączoną mapką, która stanowi załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia) tj. zamiataniu, odśnieżaniu, posypywaniu piaskiem w okresie zimowym, koszeniu terenu przyległego do targowiska ( narzędzia i materiał zabezpiecza Wykonawca), wywozie nieczystości na wysypisko miejskie (we własnym zakresie i na własny koszt); 9.Prowadzeniu wc wchodzącego w skład Targowiska Miejskiego, a w szczególności na: -zapewnieniu funkcjonowania szaletu - czynnego w okresie wiosenno - letnim w godzinach od 06.00 do 20.00, a w okresie jesienno - zimowym w godzinach od 07.00 do 17.00, -zabezpieczeniu w środki czystości (we własnym zakresie ) tj. w: papier toaletowy, mydło ręczniki, środki dezynfekujące -odnawianiu pomieszczeń wc - zgodnie z zaleceniami Sanepid-u -pokrywaniu kosztów energii elektrycznej za budynek wc (oświetlenie, urzadzenia grzewcze, elektryczne ogrzewanie pomieszczeń w okresie zimowym) 10. Bieżącym wykonywaniu innych czynności wiążących się z prowadzeniem targowiska, których zakres określa Burmistrz Miasta Chojnowa. WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1. Termin wykonania zamówienia 12 m-cy od dnia podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.85.10.00 - Usługi pobierania opłat Kod CPV wg słownika 2008: 79.94.10.00 - Usługi pobierania opłat Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga dokonania wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniającywarunki z art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 164, poz.1163 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm); - Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą, co do terminu ważności oferty wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się podpisać umowę w przypadku wyboru jego oferty; - Oświadczenie, że w cenie oferty ujęty został pełny zakres prac wynikający z przedmiotu zamowienia oraz wszystkie dodatkowe elementy cenotwórcze; Do Załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: Uwaga! W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że zobowiązania ich co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej (każdy podmiot składa dokumenty i oświadczenia swoim zakresie); b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów; Wymagane dokumenty: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. b. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. c. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. d. Inne dokumenty proponowane przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chojnow.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl.Zamkowy 1, 59-225 Chojnów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Mieski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, I - piętro, pok. nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.01.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.