Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Jaworzno: Dostawa łóżek szpitalnych, materacy i szafek przyłóżkowych oraz płuczek do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 226718 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, fax. 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łóżek szpitalnych, materacy i szafek przyłóżkowych oraz płuczek do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa łóżek szpitalnych, materacy i szafek przyłóżkowych oraz płuczek do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie wraz z montażem i szkoleniem personelu w terminie ustalonym przez strony, w ramach pakietów: Pakiet 1 Łóżka wielofunkcyjne kolumnowe w pełni elektryczne szt. 7 Pakiet 2 Łóżko szpitalne 4 segmentowe z funkcją Anty- i Trendelenburga, pozycją siedzącą i wydłużaniem leża szt. 38 Pakiet 3 Szafki przyłóżkowe szt. 45 Pakiet 4 Płuczka dezynfektor szt. 2 Pakiet 5 Materace szt. 38 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3.1, nr 3.2, nr 3.3, nr 3.4 i 3.5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Ofertę można złożyć na wszystkie lub wybrane pakiety, przy czym w ramach danego pakietu ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 39.14.31.12 - Materace .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Pakiet Nazwa Kwota wadium Pakiet 1 Łóżka wielofunkcyjne kolumnowe w pełni elektryczne 1960,00zł Pakiet 2 Łóżko szpitalne 4 segmentowe z funkcją Anty- i Trendelenburga 2736,00zł Pakiet 3 Szafki przyłóżkowe 826,00zł Pakiet 4 Płuczka dezynfektor 1196,00zł Pakiet 5 Materace 191,00zł 2. Forma wadium 1. Wadium może być wniesione wyłącznie w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w innej niż pieniądze formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ING Bank Śląski S.A. o/Jaworzno Nr 30105011421000002328663923 z dopiskiem Wadium przetarg dot. ...................................... nr sprawy SZP.III.240/62/08/P wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia w kasie dokonane przez kasjera. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert, bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi dokonanie takiej operacji. W wymienionym przypadku konieczne jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium 1. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Zamawiający wyda niezwłocznie po.: a) po upływie terminu związania Ofertą; b) po zawarciu umowy z Wykonawcą, którego ofertę wybrano; c) po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia i po ostatecznym rozstrzygnięciu protestów lub upłynięciu terminu do ich wnoszenia; 2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 6. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2)oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt. 1 ppkt. 1 SIWZ, wykonawca składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekcji gospodarczej Szpitala tel. 032 616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 20 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Łóżka wielofunkcyjne kolumnowe w pełni elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 łóżek elektrycznych o wartości powyżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Łóżko szpitalne 4 segmentowe z funkcją Anty- i Trendelenburga, pozycją siedzącą i wydłużaniem leża.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 38 szt łóżek szpitalnych 4 segmentowych z funkcją Anty- i Trendelenburga, pozycją siedzącą i wydłużaniem leża o wartości powyzej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Szafki przyłóżkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafek przyłółkowych (typ I 7 sztuk, typ II 38 szt) o wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Płuczka dezynfektor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. płuczek dezynfektorów do pojemników na wydaliny i wydzieliny oraz butli do ssaków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Materace.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materacy w ilości 38 szt. o wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Sportowej 1 w Jaworznie w ramach: Ulepszenia na zasobie nieruchomości komunalnych".
- Remont pomieszczenia sali gimnastycznej w budynku oraz wykonanie indywidualnego zabezpieczenia przedlicznikowego dla układów pomiarowo-rozliczeniowych w budynku SOSW w Jaworznie ul. Wyzwolenia 11
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2024r."
- Budowa budynku gospodarczego z przeznaczeniem na cele magazynowe i szkoleniowo-dydaktyczne w OSP Dąbrowa Narodowa.
- Wymiana pokrycia dachowego oraz instalacji odgromowej w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Jaworznie przy ul. Wyzwolenia 4
- Remont pokrycia dachu wraz z wymiana orynnowania i wymiana instalacji odgromowej na budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Jaworznie, ul. Promienna 66
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- dostawa szafy do przechowywania i suszenia endoskopów elastycznych
- Dostawa sprzętu medycznego - zadanie pn. "Podniesienie jakości i dostępności do usług zdrowotnych ..." - dotacja z Ministerstwa Zdrowia
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa stołów operacyjnych, lampy operacyjnej dwuczaszowej, kolumny chirurgicznej, wózków do transportu chorych w pozycji leżącej, wózków anestezjologicznych, (....) w podziale na 13 części.
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY WSPL SP ZOZ W GORZOWIE WLKP. ( USG okulistyczne, audiometr impedancyjny, głowica endorektalna, sterylizator plazmowy)
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.