eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica Dolna › Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Ochotnica Dolna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Ochotnica Dolna: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Ochotnica Dolna
Numer ogłoszenia: 226700 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 262 09 10, fax 018 262 09 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Ochotnica Dolna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego - zup regeneracyjnych bądź drugiego dania (na przemian) dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Ochotnica Dolna Ogólna liczba dożywianych dzieci wynosi 252

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie produkcji posiłków i cateringu, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał tech¬niczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamó¬wienia; 3) wykonawca musi wykazać, że posiada-dysponuje odpowiednią baza niezbędną do przygotowania i dowiezienia zakładanej ilości obiadów, co uwidoczni w zał.nr.8 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Informacja o oświadczenia i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo za¬mówień publicznych i § l ust. l pkt l, 4, 5 i 6, ust. 2 pkt 5 i ust. 3 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. w spra¬wie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 71, póz. 645) Za¬mawiający żąda złożenia dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wyko¬nywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wy¬kluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego za¬świadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, je¬żeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcze¬śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Dokument ten musi stanowić potwierdzenie, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi usług objętych przetargiem 2. Wypełniony formularz oferty Wykonawcy (wg załącznika nr 1) wraz ze szczegółowym wyliczeniem kosztów. Szczegółowe wyliczeniem kosztów stanowi załącznik nr 1a do oferty. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał. 2 do SIWZ 4. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do właściwych organów tj. Urzędu Skarbowego i ZUS informujące, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 3 5. Potencjał techniczny: wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia osoby te muszą posiadać aktualne badania lekarskie - załącznik nr 4 6. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę - wzór umowy jako dowód przyjęcia warunków umownych (wszystkie strony wzoru umowy musza być zaparafowane) - załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ochotnicy Dolnej 34-452 Ochotnica Dolna os. Dłubacze 161.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ochotnicy Dolnej 34-452 Ochotnica Dolna os. Dłubacze 161.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Tylmanowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szkoła Podstawowa w Tylmanowej im.H.Sucharskiego 17 2 Gimnazjum Nr 1 w Tylmanowej 20 3 Szkoła Podstawowa w Tylmanowej im.Ks.Jana Twardowskiego 32 Łączna ilość planowanych dziennie posiłków 69.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Ochotnica Dolna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Ochotnicy Dolnej 26 2 Szkoła Podstawowa im Bohaterów Krwawej Wigilii w Ochotnicy Dolnej Młynne 22 3 Szkoła Podstawowa im.Ks.prof.J.Tischnera - Skrodne 29 4 Gimnazjum nr 2 im.Jana Pawła II 36 5 OREW Brysiówka 6 Łączna ilość planowanych dziennie posiłków 119.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Ochotnica Górna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Ochotnicy Górnej 36 2 Gimnazjum nr 3 w Ochotnicy Górnej 22 Łączna ilość planowanych dziennie posiłków 58.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.