eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawa implantów i wyrobów medycznych ortopedycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Ełku. Numer sprawy020/2011-DZP/PNO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-02

Ełk: Dostawa implantów i wyrobów medycznych ortopedycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Ełku. Numer sprawy: 020/2011-DZP/PNO
Numer ogłoszenia: 226678 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów i wyrobów medycznych ortopedycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Ełku. Numer sprawy: 020/2011-DZP/PNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 3. 2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania, jednak nie więcej niż dopuszczalna liczba zadań 3 3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów i wyrobów medycznych ortopedycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią w asortymencie oraz zamawianych ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowych stanowiących Załączniki Nr 2A - 2C Zamówienie obejmuje 3 Zadania. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załącznikach Nr 2A - 2C Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno / użytkowych nie gorszych niż , podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zadanie Nr 1 - Implanty i materiały ortopedyczne Zadanie Nr 2 - Gąbka kolagenowa z antybiotykiem Zadanie Nr 3 - Instrumentaria.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.60.00.00-6, 44.53.12.00-3, 43.13.23.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 3 w wysokości: L.P. ZADANIE KWOTA WADIUM SŁOWNIE 1 Zadanie Nr 1 6 800,00 Sześć tysięcy osiemset złotych 00/100 2 Zadanie Nr 2 470,00 Czterysta siedemdziesiąt złotych 00/100 3 Zadanie Nr 3 35,00 Trzydzieści pięć złotych 00/100 wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7 305,00, słownie: siedem tysięcy trzysta pięć złotych 00/100 Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Olsztyn nr 61 1130 1189 0025 0021 1720 0002 z adnotacją Dostawa implantów i wyrobów medycznych ortopedycznych 1.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 1.3 w gwarancjach bankowych, 1.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2011-08-12 do godziny 11:30, sposób przekazania: Dowody wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi posiadanie wymaganych prawem zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub przedłoży oświadczenie o zwolnieniu z posiadania w/w zezwoleń - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: deklarację zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych; NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER ZADANIA I POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU. (Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Warunki nabycia - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w zakresie ich obniżenia w trakcie trwania umowy. 2. w przypadku obniżki cen towarów będących przedmiotem umowy, Wykonawca przyzna Zamawiającemu bieżący rabat cenowy dla pozycji objętych obniżką do wysokości nowej, obowiązującej ceny. 3. zmiana wielości opakowania nie powodująca zmiany ogólnej ilości (sztuk) objętego przedmiotową umową oraz nie powodująca zmiany ceny 4. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 11:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 22 - Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.09.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Implanty i materiały ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gwóźdź ramienny z kompresją lub rekonstrukcyjny, stalowy, kaniulowany, w części bliższej posiadający otwory blokujące, z czego otwory rekonstrukcyjne - gwintowane. kpl 16 W komplecie: gwóżdź O6 mm - O9 mm L 180 mm - 260 mm śruba zaślepiająca śruba kompresyjna wkręt blokujący wkręt trzonowy lub rekonstrukcyjny 2 Gwóźdź udowy uniwersalny, stalowy, kaniulowany, umożliwiający implantowanie kompresyjne, rekonstrukcyjne i odkolanowe. Celownik zapewniający blokowanie gwoździa w odcinku dalszym w dwóch prostopadłych płaszczyznach. kpl 35 W komplecie: gwóźdź O9 mm - O11 mm L 200 mm - 400 mm śruba zaślepiająca śruba kompresyjna wkręt blokujący wkręt trzonowy lub rekonstrukcyjny zestaw blokujący 3 Gwóźdź piszczelowy rekonstrukcyjny, stalowy, kaniulowany. Przekrój poprzeczny gwoździa zbliżony kształtem do trójkąta, zapewniający obniżenie ciśnienia śródszpikowego w trakcie implantacji. Gwóźdź piszczelowy rekonstrukcyjny, pozwalający jednocześnie na użycie go jako gwóźdź kompresyjny lub rekonstrukcyjny. kpl. 45 W komplecie: gwóźdź O8 mm - O11 mm L 270 mm - 400 mm śruba zaślepiająca śruba kompresyjna wkręt blokujący wkręt trzonowy lub rekonstrukcyjny 4 Gwóźdź do kości przedramienia i strzałkowej, tytanowy lity. kpl 10 W komplecie: gwóźdź O4,0 mm - O5,0 mm, L 180 mm - 280 mm śruba zaślepiająca wkręt blokujący UWAGA: Zamawiający informuje, iż ilości szacunkowe poszczególnych elementów w pozycjach 1 - 4 przedstawiaja się w następujacy sposób: śruba zaślepiająca lub kompresyjna 100 szt. wkręt blokujący, blokujacy trzonowy lub rekonstrukcyjny 400 szt. zestaw blokujący 10 szt. 5 Gwóźdź udowy krętarzowy - typu Gamma, tytanowy w wersji litej lub kaniulowanej, blokowany w części bliższej dwiema śrubami o średnicy 11 mm i 6,5 mm. kpl 30 W komplecie: gwóźdź O10 mm - O 12 mm, L 180 mm - 260 mm śruba kompresyjna / zaślepiająca M8 i M12 - tytan wkręt blokujący 4,5 mm - tytan śruba zespalająca O 6,5 mm, L = 70 - 110 mm - tytan śruba zespalająca kaniulowana O 11 mm, L = 70 - 110 mm - tytan UWAGA: Zamawiający informuje, iż ilości szacunkowe poszczególnych elementów w pozycji 5 przedstawiaja się w następujacy sposób: gwóźdź 24 szt. śruba kompresyjna / zaślepiająca tytan 24 szt. wkręt blokujący ytan 60 szt. śruba zespalająca tytan 24 szt. śruba zespalająca kaniulowana tytan 24 szt. 6 Gwóźdź śródszpikowy udowy anatomiczny tytanowy, do kości lewej / prawej. Proksymalne ugięcie zapewniające założenie z dostępu bocznego w stosunku do szczytu krętarza większego. Komplet: gwóźdź śródszpikowy, śruby blokujące, zaślepka, śruba kompresyjna. Gniazda we wszystkich elementach blokujących typu TORX. kpl 12 Skład kompletu: gwóźdź O10 mm - O12 mm, L 340 mm - 440mm gwóźdź O10 mm - O12 mm, L 180 mm - 200 mm śruba zaślepiająca śruba kompresyjna wkręt blokujący wkręt rekonstrukcyjny 7 Śrubopłytki dynamiczne DSB / DSK: stalowe o długości płyt DSB od 68 mm dla płyty 2 otw. do 356 mm dla płyty 20 otw. Zakres długości płyt DSK od 86 mm dla płyty 4 otw. do 342 mm dla płyty 20 otw. kpl 24 Skład kompletu: Śruba zespalająca DSB/DSK 12,5 lub 16,0mm, długość gwintu 18 lub 27mm, L= 60-120mm Śruba kompresyjna stalowa DSB/DSK Szpilka prowadząca DSB/DSK 2,5/230                8 Endoproteza głowy kości promieniowej O20 mm - O24 mm, H 10 mm - 14 mm kpl. 5 W komplecie: głowa lita trzpień prosty endoprotezy głowy 9 Wkręt korowy samogwintujący O3,5 mm - O4,5 mm szt. 200 10 Wkręt gąbczasty O4,5 mm - O6,5 mm       kpl 80 Podkładka pod wkręt                       szt. 80 11 Wkręty kostkowy samogwintujący O4,5 mm szt. 100 12 Wkręty łódkowaty samogwintujący O3,5 mm szt. 40 13 Wkręt kaniulowany samogwintujący O4,5 mm - O5,0 mm kpl 200 Podkładka pod wkręt                       szt. 40 14 Wkręt kaniulowany samogwintujący O7,0 mm kpl 60 Podkładka pod wkręt                       szt. 40 15 Gwóźdź Kirschnera - trójgraniec O1,0 mm - O3,0 mm L 150 mm - 310 mm       szt. 200 16 Gwóźdź Kirschnera gwintowany O2,0 mm - O3,0 mm L 150 mm - 250 mm              szt. 100 17 Grotowkręt Schanza samogwintujący O3,0 mm - O4,5 mm L 100 mm - 250 mm           szt. 40 18 Groty Steinmanna O4,0 mm - O5,0 mm L 80 mm - 300 mm szt. 80 19 Gwóźdź Rusha O2,4 mm - O4,8 mm                           szt. 200 20 Drut do cerklarzu O0,5 mm - O1,5mm, L 10mb                         szt. 20 21 Płytka klinowa blokowana tytanowa do otwartej osteotomii piszczeli; na stronie bocznej posiadająca przynajmniej 8 różnych rozmiarów stożkowego klina w przedziale 5 mm - 17,5 mm kpl 10 22 Płytka klinowa do otwartej osteotomii piszczel-udo, stalowa, dystansowa, klinowa, blokowana do otwartej osteotomii korekcyjnej częsci bliższej kości piszczelowej; na stronie bocznej posiadająca przynajmniej 9 różnych rozmiarów stożkowego klina w przedziale 3 mm - 17,5 mm kpl 10 23 Płytka rynnowa 1/2, 1/3 4-7 otworów kpl 60 24 Płytka kostna drobna 4 - 8 otworów pod wkręty 2,0 - 3,5mm kpl 60 25 Płytka kształtowa Ylub L lewa/prawa 1x7x13,5/14,0mm kpl 20 26 Płytka kształtowa T 24-31mm, 3-8 otworów                    kpl 20 Warunki dodatkowe: 1 WYKONAWCA UŻYCZY NIEODPŁATNIE NA OKRES TRWANIA UMOWY KOMPLETNE INSTRUMENTARIUM DO WYKONANIA ZABIEGÓW Z UŻYCIEM W/W IMPLANTÓW. 2 WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO UTWORZENIA NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO BANKU IMPLANTÓW W KTÓRYM UTRZYMYWAŁ BĘDZIE KOMPLETNY POD WZGLĘDEM RODZAJU, ROZMIARÓW ORAZ ILOŚCI ASORTYMENT IMPLANTÓW STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I UTRZYMANIA TEGO BANKU W OKRESIE 24 MIESIĘCY 3 IMPLANTY STANOWIĄCE ASORTYMENT BANKU ORAZ INSTRUMENTARIUM STANOWIĄCE PRZEDMIOT UŻYCZENIA ZOSTANĄ PRZEKAZANE PRZEZ WYKONAWCĘ PROTOKOŁEM PRZYJĘCIA / PRZEKAZANIA DO APTEKI ZAKŁADOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO Z DOŁĄCZONYM WYKAZEM POZYCJI ASORTYMENTOWYCH POZOSTAWIONYCH W DEPOZYT BANKOWY W TERMINIE DO 7 DNI LICZĄC OD DNIA PODPISANIA UMOWY 4 WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DOSTARCZYĆ STRONY KATALOGOWE Z OPISAMI TECHNICZNYMI OFEROWANYCH PRZEDMIOTÓW ZAMÓWIENIA. 5 ZAMAWIAJĄCY PO OTWARCIU OFERT MOŻE PRZESŁAĆ DO WYKONAWCÓW WYKAZ ŻĄDANYCH PRÓBEK Z PODANIEM TERMINU ICH DOSTARCZENIA. 6 ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT NA POSZCZEGÓLNE POZYCJE ASORTYMENTOWE W RAMACH JEDNEGO ZADANIA. 7 ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZAPEWNIENIA SZKOLENIA PERSONELU W ZAKRESIE TECHNIK OPERACYJNYCH Z ZASTOSOWANIEM ZAMAWIANYCH IMPLANTÓW UDOKUMENTOWANE CERTYFIKATEM I PUNKTAMI SZKOLENIOWYMI 8 BARWA PŁYTEK BLOKOWANYCH I WKRĘTÓW BLOKOWANYCH W TYM SAMYM KOLORZE, UŁATWIAJĄCA IDENTYFIKACJĘ I DOBÓR IMPLANTÓW 9 W KOLUMNIE NUMER KATALOGOWY PRODUCENTA WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST WPISAĆ NUMER KATALOGOWY KAŻDEGO PRODUKTU STANOWIĄCEGO PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA W SPOSÓB UMOŻLIWIAJĄCY IDENTYFIKACJĘ DOSTARCZONEGO TOWARU Z FAKTURĄ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki nabycia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Gąbka kolagenowa z antybiotykiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat hemostatyczny wykonany z włókien kolagenowych pochodzenia końskiego, pozwalający na drugotrwałą osłonę antybakteryjną dzięku powolnemu uwalnianiu gentamycyny Gąbka kolagenowa z antybiotykiem - E 20 x 5 (rozmiar 5 x 4 cm) op 1 Gąbka kolagenowa z antybiotykiem - E 40 x 5 (rozmiar 5 x 8 cm) op 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki nabycia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Instrumentaria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiertła do kości korowych - średn. 1,0 mm - 4,5 mm L= 80 mm - 250 mm szt. 40 Wiertło kaniulowane 2,5 mm - 7,0 mm L= 150 mm - 200 mm szt. 20 Wkrętak sześciokątny średn. 2,5 mm - 3,5 mm szt. 3 Wkrętak sześciokątny kaniulowany średn. 2,5 mm - 5,0 mm szt. 3 Rozwiertak szpikowy giętki 6,0 mm - 15,0 mm zestaw 1 Kleszcze do cięcia drutu o średn. do 1,5; 2,2 i 2,5 mm szt. 3 Kleszcze do cięcia drutu o średn. do 3,0 mm - typu Herkules szt. 1 Suwmiarka szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.12.00-3, 43.13.23.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. WRAUNKI NABYCIA - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.