eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2012/2013 na terenie miasta i gminy Sędziszów Małopolski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-24

Sędziszów Małopolski: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2012/2013 na terenie miasta i gminy Sędziszów Małopolski
Numer ogłoszenia: 226617 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2012/2013 na terenie miasta i gminy Sędziszów Małopolski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, chodników, parkingów i placów na terenie miasta i gminy Sędziszów Małopolski w sezonie 2012/2013. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 zadania (części): Zadanie nr 1 - usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic, chodników, parkingów i placów na terenie miasta Sędziszów Małopolski dla: a) I Kolejności utrzymania ulic, o łącznej długości 8,280 km b) II Kolejności utrzymania ulic, o łącznej długości 16,370 km c) I Kolejności utrzymania chodników, parkingów i placów o łącznej powierzchni 27 337,5 m2 Zadanie nr 2 - usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miejscowości : Szkodna, Zagorzyce Górne , Zagorzyce Dolne i Góra Ropczycka . Zadanie nr 3 - usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miejscowości : Klęczany, Będziemyśl, Kawęczyn Sędziszowski . Zadanie nr 4 - usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miejscowości : Borek Wielki, Boreczek, Wolica Ługowa, Krzywa, Cierpisz, Czarna Sędziszowska, Ruda i Wolica Piaskowa . Teren działania gmina jest to obszar w skład, którego wchodzą wszystkie sołectwa, natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład, którego wchodzą wszystkie osiedla. 3. Wykonawca przedłoży ofertę zgodną ze SIWZ i opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykaz ulic, chodników, parkingów i placów zimowego utrzymania w sezonie 2012/2013 na terenie miasta Sędziszów Małopolski zawiera załącznik nr 2, 3, i 4 do niniejszej SIWZ. UWAGA : Podpisane załączniki należy dołączyć do oferty! Wizja lokalna. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu uzyskania wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 9 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 9 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: Wymagania minimalne dla zadania 1 - zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta : a) ciągnik o dwóch napędach o mocy powyżej 80 kM wyposażony w pług jedno lub dwustronny - 1 szt., b) piaskarka - 1 szt., c) pług lemieszowy doczepiany do samochodu ciężarowego - 1 szt., d) pług ciągnikowy doczepiany do ciągnika - 1 szt., e) mikro ciągnik do odśnieżania chodników i placów - 1 szt., f) ładowarka do wywozu nadmiaru śniegu - 1 szt., g) środek transportu - 1 szt. Kwalifikacja na podstawie zał. nr 11 do SIWZ Wymagania minimalne dla zadania 2, 3 i 4 - zimowe utrzymanie dróg gminnych poza terenem miasta: a) ciągnik o dwóch napędach o mocy powyżej 80 kM wyposażony w pług jedno lub dwustronny - 1 szt., b) pług lemieszowy doczepiany do samochodu ciężarowego - 1 sztuka lub pług ciągnikowy doczepiany do ciągnika - 1 szt., c) pług wirnikowy - 1 szt. d) koparko - ładowarka - 1 szt. e) piaskarka - 1 szt. Kwalifikacja na podstawie zał. nr 12 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 9 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 9 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca, ubiegający się o niniejsze zamówienie, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, b) zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic, chodników, parkingów i placów na terenie miasta Sędziszów Małopolski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje zimowe utrzymanie: a) I Kolejności utrzymania ulic, o łącznej długości 8,280 km b) II Kolejności utrzymania ulic, o łącznej długości 16,370 km c) I Kolejności utrzymania chodników, parkingów i placów o łącznej powierzchni 27 337,5 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miejscowości : Szkodna, Zagorzyce Górne , Zagorzyce Dolne i Góra Ropczycka ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. 1 Usługi w ramach zadań nr 2 związane są z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Sędziszów Małopolski 3.2 Zamówienie obejmuje wykonywanie usługi w zależności od panujących warunków atmosferycznych - na telefoniczne wezwanie Zamawiającego (upoważniony pracownik Urzędu Miejskiego Referat RGiP lub sołtys po uzyskaniu akceptacji pracownika Referatu RGiP). 3.3 Potwierdzenia wykonanych usług należy dokonywać codziennie, u Zamawiającego (upoważniony pracownik Urzędu Miejskiego Referat RGiP), na podstawie karty drogowej (opracowana po podpisaniu umowy). 3.4 Rozliczenie wykonanej usługi będzie dokonywane po zakończeniu danego miesiąca, w/g stawek zaoferowanych w ofercie , zgodnie z zapisem w karcie drogowej potwierdzonej przez zamawiającego. 3.5 Wykonywanie usług dotyczących zadań Nr 2 przyjmuje się następująco : a) Praca przy odśnieżaniu dróg gminnych oraz wewnętrznych ciągnikiem wyposażonym w dwa napędy z pługiem jedno lub dwustronnym . b) Do zwalczania śliskości zimowej wykonawca będzie dysponował własnym materiałem tj. mieszanką piaskowo-solną lub innym materiałem przydatnym do zwalczania śliskości zimowej. c) Wykonawca będzie wykonywał usługę na telefoniczne wezwanie we wszystkie dni tygodnia . d) W przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do świadczenia usługi, Wykonawca może na czas naprawy za zgodą zamawiającego powierzyć wykonanie prac osobom trzecim, które również wykonują tożsame prace. e) W przypadku nie wykonania usługi w żądanym dniu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub w przypadku nienależytego wykonania usługi, zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym. f) Zamawiający przeprowadzi wyrywkową kontrolę świadczonych usług. g) Przy wykonywaniu odśnieżania niedopuszczalne jest zasypywanie śniegu na drogi boczne i wjazdy, przed skrzyżowaniami z drogami, śnieg powinien być usunięty na pobocze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miejscowości : Klęczany, Będziemyśl, Kawęczyn Sędziszowski ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. 1 Usługi w ramach zadań nr 3 związane są z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Sędziszów Małopolski 3.2 Zamówienie obejmuje wykonywanie usługi w zależności od panujących warunków atmosferycznych - na telefoniczne wezwanie Zamawiającego (upoważniony pracownik Urzędu Miejskiego Referat RGiP lub sołtys po uzyskaniu akceptacji pracownika Referatu RGiP). 3.3 Potwierdzenia wykonanych usług należy dokonywać codziennie, u Zamawiającego (upoważniony pracownik Urzędu Miejskiego Referat RGiP), na podstawie karty drogowej (opracowana po podpisaniu umowy). 3.4 Rozliczenie wykonanej usługi będzie dokonywane po zakończeniu danego miesiąca, w/g stawek zaoferowanych w ofercie , zgodnie z zapisem w karcie drogowej potwierdzonej przez zamawiającego. 3.5 Wykonywanie usług dotyczących zadań Nr 3 przyjmuje się następująco : a) Praca przy odśnieżaniu dróg gminnych oraz wewnętrznych ciągnikiem wyposażonym w dwa napędy z pługiem jedno lub dwustronnym . b) Do zwalczania śliskości zimowej wykonawca będzie dysponował własnym materiałem tj. mieszanką piaskowo-solną lub innym materiałem przydatnym do zwalczania śliskości zimowej. c) Wykonawca będzie wykonywał usługę na telefoniczne wezwanie we wszystkie dni tygodnia . d) W przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do świadczenia usługi, Wykonawca może na czas naprawy za zgodą zamawiającego powierzyć wykonanie prac osobom trzecim, które również wykonują tożsame prace. e) W przypadku nie wykonania usługi w żądanym dniu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub w przypadku nienależytego wykonania usługi, zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym. f) Zamawiający przeprowadzi wyrywkową kontrolę świadczonych usług. g) Przy wykonywaniu odśnieżania niedopuszczalne jest zasypywanie śniegu na drogi boczne i wjazdy, przed skrzyżowaniami z drogami, śnieg powinien być usunięty na pobocze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - usługi związane z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie miejscowości : Borek Wielki, Boreczek, Wolica Ługowa, Krzywa, Cierpisz, Czarna Sędziszowska, Ruda i Wolica Piaskowa ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. 1 Usługi w ramach zadań nr 4 związane są z interwencyjnym zimowym utrzymaniem dróg gminnych oraz wewnętrznych zlokalizowanych na terenie gminy Sędziszów Małopolski 3.2 Zamówienie obejmuje wykonywanie usługi w zależności od panujących warunków atmosferycznych - na telefoniczne wezwanie Zamawiającego (upoważniony pracownik Urzędu Miejskiego Referat RGiP lub sołtys po uzyskaniu akceptacji pracownika Referatu RGiP). 3.3 Potwierdzenia wykonanych usług należy dokonywać codziennie, u Zamawiającego (upoważniony pracownik Urzędu Miejskiego Referat RGiP), na podstawie karty drogowej (opracowana po podpisaniu umowy). 3.4 Rozliczenie wykonanej usługi będzie dokonywane po zakończeniu danego miesiąca, w/g stawek zaoferowanych w ofercie , zgodnie z zapisem w karcie drogowej potwierdzonej przez zamawiającego. 3.5 Wykonywanie usług dotyczących zadań Nr 4 przyjmuje się następująco : a) Praca przy odśnieżaniu dróg gminnych oraz wewnętrznych ciągnikiem wyposażonym w dwa napędy z pługiem jedno lub dwustronnym . b) Do zwalczania śliskości zimowej wykonawca będzie dysponował własnym materiałem tj. mieszanką piaskowo-solną lub innym materiałem przydatnym do zwalczania śliskości zimowej. c) Wykonawca będzie wykonywał usługę na telefoniczne wezwanie we wszystkie dni tygodnia . d) W przypadku awarii sprzętu przeznaczonego do świadczenia usługi, Wykonawca może na czas naprawy za zgodą zamawiającego powierzyć wykonanie prac osobom trzecim, które również wykonują tożsame prace. e) W przypadku nie wykonania usługi w żądanym dniu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub w przypadku nienależytego wykonania usługi, zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym. f) Zamawiający przeprowadzi wyrywkową kontrolę świadczonych usług. g) Przy wykonywaniu odśnieżania niedopuszczalne jest zasypywanie śniegu na drogi boczne i wjazdy, przed skrzyżowaniami z drogami, śnieg powinien być usunięty na pobocze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.