eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › wykonanie usługi transportowejsamochodem samowyładowczym o dop. ład. ok. 8 T, samochodem samowyładowczym o dop. ład. ok. 25 T, ciągnikiem rolniczym z przyczepą o dop. ład. ok. 5 T, ładowarką czołową o poj. łyżki ok. 1,5 - 2,0 m3. ładowarką czołową o poj.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-20

Nakło nad Notecią: wykonanie usługi transportowej: samochodem samowyładowczym o dop. ład. ok. 8 T, samochodem samowyładowczym o dop. ład. ok. 25 T, ciągnikiem rolniczym z przyczepą o dop. ład. ok. 5 T, ładowarką czołową o poj. łyżki ok. 1,5 - 2,0 m3. ładowarką czołową o poj. łyżki pow. 3,5 m3.
Numer ogłoszenia: 22651 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi transportowej: samochodem samowyładowczym o dop. ład. ok. 8 T, samochodem samowyładowczym o dop. ład. ok. 25 T, ciągnikiem rolniczym z przyczepą o dop. ład. ok. 5 T, ładowarką czołową o poj. łyżki ok. 1,5 - 2,0 m3. ładowarką czołową o poj. łyżki pow. 3,5 m3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. wykonanie usługi transportowej samochodem samowyładowczym o dop. ładowności ok. 8 T, Zadanie 2. wykonanie usługi transportowej samochodem samowyładowczym o dop. ładowności ok. 25 T, Zadanie 3. wykonanie usługi transportowej ciągnikiem rolniczym z przyczepą o ładowności ok. 5 T, Zadanie 4. Wykonanie usługi transportu, załadunku materiałów drogowych (żużel paleniskowy, kamień, piasek, palety) oraz inne roboty związane z utrzymaniem dróg gminnych i remontem chodników dla pieszych - ładowarka o pojemności łyżki ok. 1,5 - 2,0 m3. Zadanie 5. Wykonanie usługi transportu, załadunku materiałów drogowych (żużel paleniskowy, kamień, piasek, palety) oraz inne roboty związane z utrzymaniem dróg gminnych i remontem chodników dla pieszych - ładowarka o pojemności łyżki pow. 3,5 m3. Obrębem działania Wykonawcy - przy wykonywaniu usługi - będzie teren miasta i gminy Nakło nad Notecią oraz teren całego kraju..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp 1.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4. posiadają niezbędny potencjał techniczny tj. dysponują lub będą dysponować niezbędnym sprzętem (własnym lub dzierżawionym) : zad 1 - samochód samowyładowczy o ład. ok. 8 T, zad 2 - samochód samowyładowczy o ład. ok. 25 T, zad 3 - ciągnik rolniczy z przyczepą o ład. ok. 5 T, zad 4 - ładowarkę czołową o poj. łyżki pow. 3,5 m3, zad 5 - ładowarkę czołową o poj. łyżki pow. 3,5 m3. 1.5. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przy wykonywanych pracach zatrudnią pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, zgodnie z art. 88 ustawy z dnia 20. 06. 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 108, poz. 908 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 pzp, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej aniżeli 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik nr 4 formularza oferty),pisemne zobowiązanie innych podmiotów do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 4. kopię polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 5 do formularza oferty). W przypadku dostępnienia przez inne podmioty urządzeń i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, Wykonawca musi złożyć pisemne zobowiązania podmiotu, że udostępnia mu narzędzia i urządzenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią; ul. Ks. Skargi 7; 89-100 Nakło nad Notecią, pok. nr 13,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią; ul. Ks. Skargi 7; 89-100 Nakło nad Notecią, pok. nr 9,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.