eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Remont ogrodzenia trwałego działki przy Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Rudnik: Remont ogrodzenia trwałego działki przy Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem
Numer ogłoszenia: 226389 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem , Rynek 40, 37-420 Rudnik, woj. podkarpackie, tel. 015 8761002, 8761069, fax. 015 8761119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl, www.pspnr1.rudnet.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia trwałego działki przy Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie ogrodzenia przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1)ręczne wykopanie dołów o powierzchni dna do 0,2 m2 i głębokości do 1,00 m - 160,00 szt.; 2)wykonanie fundamentów betonowych pod słupki ogrodzeniowe (25x25x100 cm)- 10,625 m3; 3)montaż murków ogrodzeniowych - przęsłowych bet. barwionych 240x25 cm - 157,00 szt.; 4)montaż obramówek słupków - betonowych barwionych 25x25x25 cm z wypełnieniem betonem żwirowym klasy B-15 - 160,00 szt.; 5)malowanie powierzchni elementów betonowych ogrodzenia farbą akrylową - 217,725 m2; 6)montaż przęseł z prętów gładkich okrągłych O 12 mm spawanych do dwóch rzędów rygli z podwójnego płaskownika 25x5 mm z jednym słupkiem z rury kwadratowej 60x60x4 mm, zabezpieczone antykorozyjnie - 423,45 m; 7)wrota o wysokości 1,50 m i szerokości 4,00 m z furtkami o szerokości 1,00 m z prętów stalowych na ramach z rur kwadratowych 40x40x3 mm na słupkach stalowych z profili zamkniętych 100x100x4 mm, zabezpieczone antykorozyjnie - 2 kpl.; 8)furtka o szerokości 1,00 m i wysokości 1,50 m z profili zamkniętych i prętów kwadratowych, z zamkiem, na słupkach stalowych z profili zamkniętych 100x100x4 mm, zabezpieczona antykorozyjnie - 2 kpl.;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i łączną wartością nie mniejszą niż 60 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły SPEŁNIA albo NIE SPEŁNIA na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p - według wzoru z Załącznika nr 2. 2.Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w § 5 ust.1 pkt 1 Wykonawca musi obligatoryjnie złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w § 5 ust.1 pkt 2 Wykonawca musi obligatoryjnie złożyć wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i łączną wartością nie mniejszą niż 60 000,00 zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru z Załącznika nr 3;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudnik.pl, www.pspnr1.rudnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem ul. Kończycka 3, 37-420 Rudnik nad Sanem lub Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem ul. Kończycka 3, 37-420 Rudnik nad Sanem - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.