eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › ZAKUP i DOSTAWA OZNAK ROZPOZNAWCZYCH I IDENTYFIKACYJNYCH. Numer referencyjny P/49/IW/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Toruń: ZAKUP i DOSTAWA OZNAK ROZPOZNAWCZYCH I IDENTYFIKACYJNYCH. Numer referencyjny P/49/IW/13
Numer ogłoszenia: 226386 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620 , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.12wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP i DOSTAWA OZNAK ROZPOZNAWCZYCH I IDENTYFIKACYJNYCH. Numer referencyjny P/49/IW/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem do ubioru polowego, oznak rozpoznawczych, proporczyków na beret, oznak żołnierzy rezerwy według załączonych wzorów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 2. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego: 2.1. Oznaki rozpoznawcze 2 pułku inżynieryjnego do munduru polowego na rzepie (haftowana), w ilości 640 sztuk; 2.2. Proporczyki na beret 2 pułku inżynieryjnego (haftowany), w ilości 266 sztuk; 2.3. Oznaki rozpoznawcze Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia do munduru wyjściowego (haftowana), w ilości 3000 sztuk; 2.4. Oznaki rozpoznawcze Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia do munduru polowego z rzepem (haftowana), w ilości 1600 sztuk; 2.5. Proporczyki na beret Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia do munduru polowego (haftowany), w ilości 1600 sztuk; 2.6. Proporczyki na beret Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia do munduru wyjściowego (metalowa), w ilości 800 sztuk; 2.7. Oznaki rozpoznawcze 12 Wojskowego Oddziału Gospodarczego do munduru wyjściowego (haftowana), w ilości 35 sztuk; 2.8. Oznaki rozpoznawcze 12 Wojskowego Oddziału Gospodarczego do munduru polowego na rzepie (haftowana), w ilości 80 sztuk; 2.9. Oznaki rozpoznawcze Żandarmerii Wojskowej w kolorze szkarłatnym (haftowana), w ilości 80 sztuk; 2.10. Oznaki rozpoznawcze Żandarmerii Wojskowej w kolorze szkarłatnym na rzepie (haftowana), w ilości 60 sztuk; 2.11. Oznaki rozpoznawcze Żandarmerii Wojskowej w kamuflażu pantera na rzepie (haftowana), w ilości 20 sztuk; 2.12. Oznaki identyfikacyjne żołnierza rezerwy wykonana z metalu, przedstawiająca stylizowaną literę R w okrągłym wieńcu z liści laurowych o średnicy 2,7 cm, w kolorze srebrnym (mocowanie - 3 szt. szpilka metalowa jak przy orzełku do czapki futrzanej), w ilości 1100 sztuk; 2.13. Oznaki identyfikacyjne z nazwiskiem do ubioru polowego wz. 93 na rzepie, w ilości 4200 sztuk. 3. Oznaka rozpoznawcza powinna się mieścić w prostokącie o wymiarach 50 x 80 mm albo w kole o średnicy 70 mm. Oznaka powinna być wykonane na filcu, tkaninie bilardowej lub innej o podobnych właściwościach (takiej która się nie mechaci) oraz podklejona tkaniną usztywniającą. Spodnia powierzchnia wyrobu wykończona haczykową taśmą samoczepną typu rzep. Krawędzie oznaki obszyte ściegiem obrzucającym. 4. Proporczyki powinny mieć kształt prostokąta z wcięciem do skrzyżowania przekątnych. Proporczyki noszone na beretach mają wymiary: 15 mm (wysokość) x 45 mm (podstawa). W przypadku nakładania na proporczyk cyfry bądź innego symbolu element ten powinien znajdować się w środku tej części proporczyka która tworzy, oparty o jego lewą krawędź, kwadrat o wymiarach 15 x 15 mm. Tkanina jak przy oznakach. 5. Zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: 5.1. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu egzemplarz próbny do akceptacji przed wykonaniem całości zamówienia. Zamawiający dysponuje wzorami wszystkich oznak objętych niniejszym postępowaniem..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości nie więcej niż 50% wartości oferty podstawowego zamówienia na przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ, temu samemu Wykonawcy, wyłonionemu w drodze przetargu nieograniczonego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.16.00-4, 35.12.34.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii (budynek nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek nr 97, pokój nr 11) lub drogą pocztową na adres JW. 4620.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem do ubioru polowego, oznak rozpoznawczych, proporczyków na beret, zgodnie z wykazem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oznaki rozpoznawcze 2 pułku inżynieryjnego do munduru polowego na rzepie (haftowana), w ilości 640 sztuk; 2. Proporczyki na beret 2 pułku inżynieryjnego (haftowany), w ilości 266 sztuk; 3. Oznaki rozpoznawcze Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia do munduru wyjściowego (haftowana), w ilości 3000 sztuk; 4. Oznaki rozpoznawcze Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia do munduru polowego z rzepem (haftowana), w ilości 1600 sztuk; 5. Proporczyki na beret Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia do munduru polowego (haftowany), w ilości 1600 sztuk; 6. Oznaki rozpoznawcze 12 Wojskowego Oddziału Gospodarczego do munduru wyjściowego (haftowana), w ilości 35 sztuk; 7. Oznaki rozpoznawcze 12 Wojskowego Oddziału Gospodarczego do munduru polowego na rzepie (haftowana), w ilości 80 sztuk; 8. Oznaki rozpoznawcze Żandarmerii Wojskowej w kolorze szkarłatnym (haftowana), w ilości 80 sztuk; 9. Oznaki rozpoznawcze Żandarmerii Wojskowej w kolorze szkarłatnym na rzepie (haftowana), w ilości 60 sztuk; 10. Oznaki rozpoznawcze Żandarmerii Wojskowej w kamuflażu pantera na rzepie (haftowana), w ilości 20 sztuk; 11. Oznaki identyfikacyjne z nazwiskiem do ubioru polowego wz. 93 na rzepie, w ilości 4200 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.16.00-4, 35.12.34.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa proporczyków na beret, oznak żołnierzy rezerwy zgodnie z wykazem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proporczyki na beret Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia do munduru wyjściowego (metalowa), w ilości 800 sztuk; 2) Oznaki identyfikacyjne żołnierza rezerwy wykonana z metalu, przedstawiająca stylizowaną literę R w okrągłym wieńcu z liści laurowych o średnicy 2,7 cm, w kolorze srebrnym (mocowanie - 3 szt. szpilka metalowa jak przy orzełku do czapki futrzanej), w ilości 1100 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.16.00-4, 35.12.34.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.