eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice › budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach Leśna, Łąkowa, Krótka, część Legnickiej wraz z budową ulic Leśna, Łąkowa, Krótka w Prochowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-18

POZYCJA 22633

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Prochowice: budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach Leśna, Łąkowa, Krótka, część Legnickiej wraz z budową ulic Leśna, Łąkowa, Krótka w Prochowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Prochowice, do kontaktów: Helena Choroszczak lub Robert Radwański, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342, 8584343, fax 076 8584581, e-mail: h.choroszczak@prochowice.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.prochowice.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicach Leśna, Łąkowa, Krótka, część Legnickiej wraz z budową ulic Leśna, Łąkowa, Krótka w Prochowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 59-230 Prochowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej z budową ulic: Łąkowej, Leśnej i Krótkiej w Prochowicach wraz z pełną obsługą geodezyjną inwestycji. W zakresie robót do wykonania: 1) sieć sanitarna (grawitacyjno tłoczna z 1 pompownią) o łącznej długości 3533, 1 m w tym: - PVC śr. 200 mm - 2613,6 m - PVC śr. 160 mm - 458,1 m - PE śr. 90 mm - 461,4 m 2) sieć deszczowa z rur PVC śr. 315-160 mm o łącznej długości 1 129,8 m w tym: - PVC śr. 315 mm - 1071,9m - PVC śr. 160 mm - 57,9 m 3) drogi o łącznej długości 595 m.b. (nawierzchnia z podbudową) jako ciągi pieszo - jezdne z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm w tym: - ciąg ulic Leśna - Łąkowa długości 448 m, - ulicy Krótkiej długości 95 m - łącznik ulicy Leśnej o długości 52 m ulice o jednakowym przekroju o szerokości jezdni 4,5 m (łącznik 3,0m) - ogółem 2 859 m kw. Szczegółowy zakres określają przedmiary robót z dokumentacją projektową, załączone do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z zapisami punktu 5 w rozdziale III SIWZ: a) Zamawiający wymaga samodzielnego wykonania całości zamówienia lub z udziałem podwykonawców - maksymalnie 25% wartości zamówienia (ceny ofertowej brutto). b) Wykonawca, który zostanie wyłoniony w przetargu jest zobowiązany do kompletnego zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z: przepisami ustawy Prawo budowlane, dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż na warunkach określonych w niniejszej SIWZ w tym m.in. w projekcie umowy. c) Wszystkie nakłady do wykonania całości zamówienia: robocizna, materiały i sprzęt leżą po stronie wykonawcy i ich wartość należy uwzględnić w cenie ofertowej. Ponadto wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej wszystkie inne koszty jak: koszty obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenia i inwentaryzacji powykonawczej), koszty organizacji placu budowy, dozoru, ubezpieczenia budowy, zajęcia pasa drogowego, przejść rurociągami pod drogą krajową itp. d) Wszystkie urządzenia i materiały wymienione w dokumentacji projektowej z nazwy własnej lub nazwy producenta, mogą być zastąpione innymi - równoważnymi, pod warunkiem zachowania żądanych parametrów tj. nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty zmian projektowych ponosi wykonawca. e) Zastosowane materiały muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. tj. z 2003r. Nr 207 poz.2016 z póź. zm.) W trakcie realizacji wykonawca zobowiązany jest do przedkładania dokumentów potwierdzających spełnianie w/w wymogów (świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności itp.). f) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wyrażenia zgody na wydłużenie okresu rękojmi za wady w przedmiocie umowy do lat 3, zgodnie z treścią załączonego projektu umowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60 000 euro, a poniżej 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 20 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : a) Udokumentują należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w ilościach co najmniej: 2 zadań dotyczących wybudowania dróg, placów itp. z betonowej kostki brukowej z podbudową, o powierzchni min. 2.000 m kw. każde oraz 2 zadań dotyczących wybudowania sieci kanalizacyjnych długości min. 4 km każde. b) Do wykonania zamówienia dysponują osobami należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz.U. z 2006r Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena według formuły "spełnia - nie spełnia" na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy na wykonanie zamówienia c) harmonogram rzeczowo finansowy w układzie co najmniej kwartalnym d) kopia dowodu wniesienia wadium, Na potwierdzenie spełniania warunków Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów: e) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w niniejszym postępowaniu (do złożenia na formularzu ofertowym - załącznik nr l do SIWZ); f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wypełniony lub sporządzony wg wzoruzałącznik nr 2 do SIWZ) - wykonawca udokumentuje należyte wykonanie co najmniej: 2 zadań dotyczących wybudowania dróg, placów itp. z betonowej kostki brukowej z podbudową, o powierzchni min. 2.000 m kw. każde oraz 2 zadań dotyczących wybudowania sieci kanalizacyjnych długości min. 4 km każde. h) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wypełniony lub sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ)- załączyć uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby; i) pełnomocnictwo, upoważnienie - jeżeli dotyczy (patrz punkt 2 i 3 niniejszego rozdziału)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com w zakładce "zamówienia publiczne". Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 12:15, Urząd Miasta i Gminy Prochowice, sala nr 20.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.