Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Warszawa: Opracowanie programu inwestycji II etapu zadania 51074 Łask
Budowa warsztatów i garaży NOSP i TN.
Numer ogłoszenia: 226315 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy , ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840600, fax. 022 6840666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu inwestycji II etapu zadania 51074 Łask Budowa warsztatów i garaży NOSP i TN..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu inwestycji - zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz. U. Nr 120, poz. 831) - II etapu zadania 51074 Łask Budowa warsztatów i garaży NOSP i TN obejmującego budowę: magazynu sprzętu samochodowego, magazynu służby inżynieryjno-saperskiej, stacji diagnostycznej, pomieszczenia ładowania wózków i podnośników akumulatorowych, stację materiałów pędnych i smarów, budynku administracyjno - biurowego, zawierającego co najmniej: a) uzasadnienie celowości inwestycji i jej lokalizacji; b) dane o planowanym: - zakresie rzeczowym inwestycji, - okresie realizacji inwestycji; c) ocenę ekonomicznej efektywności inwestycji; d) dane o planowanych efektach rzeczowych inwestycji; e) harmonogram realizacji inwestycji; f) planowany łączny koszt inwestycji, zwany dalej wartością kosztorysową inwestycji, oraz dane o planowanych z poszczególnych źródeł środkach na jej finansowanie w kolejnych latach realizacji; g) dane o planowanym okresie zagospodarowania obiektów budowlanych i innych składników majątkowych, po zakończeniu realizacji inwestycji, oraz o planowanej kwocie środków finansowych i źródłach ich pochodzenia, które umożliwią zagospodarowanie tych efektów rzeczowych inwestycji w planowanym okresie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - spełniają warunki udziału w postępowaniu, - dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane, - dysponują, pracownikami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa o dopuszczeniu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych w ofercie, zgodnie z SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Oświadczenie potwierdzające, że oferowana usługa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje pracownikami posiadającymi uprawnienia do pracy na materiałach niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE; 6) Oświadczenie, że zobowiązania podmiotów występujących wspólnie, co do oferty oraz co do wykonania przedmiotu zamówienia są solidarne (jeżeli dotyczy); 7) Wycena prac; 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie: - posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia budowlane. Zamawiający wymaga przedstawienia uwierzytelnionych kopii odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń z właściwych izb samorządu zawodowego wraz z dowodem ubezpieczenia OC; - posiadają poświadczenie bezpieczeństwa o dopuszczeniu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (dla potrzeb zapoznania się z materiałami niejawnymi); 13) Wykaz osób i podmiotów Wykonawcy , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; 14) Wykaz podwykonawców przewidywanych do wykonania zamówienia z określeniem części zamówienia przez nich realizowanej oraz szczegółowego zakresu i wartości; 15) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 16) Dokumenty potwierdzające, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena formularza: 48,80 zł z VAT. Wpłata na konto 12TOL Bank Pekao S.A. O/Warszawa nr konta 57 6247 1111 0000 4974 8231..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy, ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, pokój nr 307A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej oraz ul. Spacerowej w m. Krępiec w ramach projektu Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie gminy Mełgiew
- Dostawa wraz z montażem kontenerowego magazynu energii elektrycznej dla instalacji fotowoltaicznej w WCPiT w Poznaniu
- PRZEBUDOWA TRYBUN NA BOISKU W LESZNIE
- CUW.26.7.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomości należących do Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.