eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Dostawa materiałów przeznaczonych do realizacji operacji pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Prudnik: Dostawa materiałów przeznaczonych do realizacji operacji pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP II
Numer ogłoszenia: 226174 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o. , ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363617, faks 077 4363617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwikprudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów przeznaczonych do realizacji operacji pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych do budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice. 2. Materiały mają być dostarczone na plac budowy wskazany przez Zamawiającego. 3. Rozładunek jest staraniem i na koszt Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Dostawa materiałów w poszczególnych partiach odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego w ilościach i terminach wskazanych przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą minimum na 5 dni roboczych wstecz ustali terminy, zakres i wskaże miejsce dostawy. 5. Do oferty przetargowej Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą załączyć w języku polskim specyfikacje zawierające opis materiałów będących przedmiotem zamówienia (z podaniem ich producentów), świadectwa dopuszczenia stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności na materiały instalacyjne. 6. Wykonawca składający ofertę musi podać nazwę producenta materiałów. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dostarcza materiały tylko tych producentów, który zostali wpisani przez Wykonawcę w Dziale III- zestawienie materiałów przeznaczonych na dostawy w kolumnie 8, i na które przedstawił wymagane dokumenty wymienione punkcie 1.3, podpunkt 5. 7. Wykonanie całości zamówienia zostanie potwierdzone na podstawie Protokołu Zdawczo-Odbiorczego, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę zamówienia. Protokół zostanie podpisany po dostarczeniu przez Wykonawcę wszystkich materiałów przewidzianych w zamówieniu bez zastrzeżeń i uwag, po otrzymaniu wszystkich faktur VAT za materiały przekazane Zamawiającemu. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby faktury VAT za przedmiot zamówienia zawierały w swoim opisie nazwę zadania lub numer umowy dotyczący niniejszego zamówienia. 9. Zestawienie materiałów przeznaczonych do dostawy stanowi Dział III SIWZ - załącznik nr. 5. 10. Parametry materiałów: 1). Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: A). Rury i kształtki do kanalizacji sanitarnej: Z nieplastyfikowanego polichlorku winylu PVC O 300 /długości 216,0 m/ PVC O 200 /długość 1580,0 m/ i O 160 /długość 890,0 m/ z uszczelką, o długościach odcinków rur 3 m, 2 m, zgodnie z normą PN-EN 1401:1999, o sztywności obwodowej SN8, ze ścianką litą (rury lite) i chropowatości bezwzględnej powierzchni wewnętrznej o wsp. k = 0,05 mm. Przeznaczone do bezciśnieniowego transportu ścieków w kanalizacji zewnętrznej. Rury i kształtki powinny odznaczać się szczelnością oraz znaczną odpornością na oddziaływanie ruchu samochodowego. Z aprobatami technicznymi IBDiM. Wkładka In-situ z uszczelką musi być dobrana do producenta rur i studni kanalizacyjnych. Rury ochronne stalowe O 273x7,1 mm o długości 15,0 m. B). Studnia betonowa DN 1000 ( 13 szt.) i DN 1200 ( 1szt.) : Należy stosować elementy prefabrykowane z betonu o wytrzymałości min. B45 łączonych na uszczelkę o przekroju kołowym i średnicach nominalnych DN 1000 i DN 1200, wodoszczelne i mrozoodporne. Elementy studni i komory stanowią: - dolna części studni (podstawa studni) stanowiące monolit z wyprofilowaną kinetą O200, wysokość ok. 500 mm, - kręgi betonowe zgodne z PN-EN 1917-2004, wysokość ok. 500 mm, - płyta pokrywowa 1200/625, przeznaczona do ruchu drogowego, - właz żeliwny ciężki (żeliwo szare) z wkładką gumową - O 600 D400, zgodnie z normą PN-EN 124:2000, z zabezpieczeniem antyobrotowym, z wypełnieniem betonowym klasa betonu B55 (C-45), wysokość korpusu ok. 150 mm, - w razie potrzeby regulacji wysokości betonowe pierścienie wyrównawcze - dystansowe. Studnia i komora powinny spełniać poniższe wymagania: Elementy łączone na zintegrowane uszczelki, w ścianach powinny być osadzone stopnie złazowe, typu ciężkiego z żeliwa powlekanego, osadzone mijankowo. W kinecie studni powinny znajdować się przejścia szczelne - odpowiednie do rodzaju przyłączonego przewodu. Elementy studni Wykonawca musi dobrać do wysokości studni - z tym, że wysokość kręgów i podstawa studni nie powinny być wyższe niż ok. 500 mm. Głębokość studni ustalona na podstawie różnicy rzędnych (rzędnej terenu - rzędna dna kanału). Każda studnia powinna być opisana zewnętrznym numerem podanym w zestawieniu materiałów, w Dziale III, np. SN 24. C). Studnie: O 425 ( 44 szt.) i O 315 ( 73 szt.) Studzienki zgodne z normą PN-EN 476: 2000 (niewłazowe), kinety i rury trzonowe spełniające wymagania normy PN-EN 13598-2: 2009 (dotyczy studzienek tworzywowych w obszarach obciążonych ruchem). Studzienki i ich elementy powinny mieć dopuszczenia do stosowania w sieciach kanalizacyjnych- aprobaty techniczne ITB, dopuszczenia do stosowania w pasie drogowym - aprobata techniczna IBDiM. Elementy składowe studni 425: kineta PP lub PE, z króćcami przystosowanymi do rur gładkościennych, rura wznosząca karbowana z PP o średnicy nominalnej 425 mm, teleskop z włazem żeliwnym D400 i uszczelką. Elementy składowe studni 315: kineta PCV z króćcami przystosowanymi do rur gładkościennych, rura wznosząca karbowana o średnicy nominalnej 315 mm, teleskop 315 składający się z rury teleskopowej gładkościennej, wyposażony musi być w uszczelkę do połączenia z rurą wznoszącą karbowaną 315, z włazem żeliwnym B125. - Kinety 425 i 315: Kinety 425 z PP lub PE prefabrykowane, przystosowane do rur gładkościennych. Kineta z profilem hydraulicznym w postaci monolitycznej z wyprofilowanym usztywnieniem (niedopuszczalne łączenie elementów profilu hydraulicznego z elementów), kinety wyposażone w głęboki kielich połączeniowy (ok. 20 cm) do łączenia z karbowanym trzonem, specjalnie wyprofilowana konstrukcja kielicha połączeniowego ułatwiająca montaż rury wznoszącej karbowanej. Dno kinet umożliwiające łatwe usytuowanie na dnie wykopu i prawidłowe zagęszczenie podsypki, żebrowanie powierzchni bocznej kinet zwiększające sztywność oraz odporność na wypór przez wody gruntowe. Typy kinet: przelotowe lub kinety zbiorcze (połączeniowe) z wbudowanym spadkiem, z kanałami dopływowymi bocznymi o 30 mm powyżej dna kanału głównego. Króćce do łączenia rur kielichowych zintegrowane z kinetą. W króćcach kinet do połączenia rur gładkościennych uszczelki z pierścieniem tworzywowym usztywniającym. Kinety z wysokosprawną, potwierdzoną testami hydrauliką, co ogranicza powstawanie zatorów, zabezpiecza przed cofkami oraz spiętrzeniami przy łączeniu strug ścieków. Kinety zbiorcze 315 z PCV z uszczelką przystosowane do rur gładkościennych. - Rura trzonowa karbowana z PP: Rura trzonowa karbowana z PP dla studzienek 425 bez kielicha o sztywności obwodowej SN4. Rura trzonowa karbowana z PCV dla studzienek 315 o sztywności obwodowej SN4. Konstrukcja rury trzonowej karbowanej jednowarstwowo o profilu karbów dostosowanych do zabudowy w pionie, co ułatwia wykonanie zagęszczenia wokół studzienki, dzięki falistej powierzchni zewnętrznej rura współpracuje z gruntem w zmiennych warunkach atmosferycznych, zdolna jest do przenoszenia nierównomiernego obciążenia od gruntu bez utraty szczelności. Średnica wewnętrzna rury: 425 mm dla studzienki 425 i 315 mm przeznaczona dla studzienek 315. Możliwość regulacji wysokości studzienki poprzez przycięcie rury co 5 -10 cm. Możliwość podłączenia rur kanalizacyjnych do rury trzonowej za pomocą wkładek in situ o średnicach DN160, DN200 i DN300 . - rura teleskopowa z włazem: Rura teleskopowa 425 i 315 do włazów z PCV-U ze ścianką lita o wysokiej trwałości z uszczelką, odporne na szeroki zakres temperatur. Odporne na obciążenia dynamiczne od ruchu, umożliwiającej dokładne ustalenie wysokości studzienki, wyrównanie poziomu włazu/wpustu z nawierzchnią. Rura teleskopowa 425 o długości powyżej 0, 5 m. Włazy żeliwne D400 dla studzienek 425, włazy niewentylowane - ograniczające wydostawanie się na zewnątrz oparów z kanalizacji oraz zabezpieczające przedostawanie się do systemu kanalizacyjnego piasku i zanieczyszczeń z nawierzchni. Włazy żeliwne B125 dla studzienek 315. Elementy zwieńczeń studni muszą posiadać aprobatę IBDiM. Studzienki 425 i 315 powinny posiadać aprobaty techniczne ITB. 11. Gwarancja i reklamacje: Wykonawca zamówienia zobowiązany jest udzielić, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia. Okres rękojmi ustala się na 24 miesiące. Jeśli materiał dostarczony przez Wykonawcę nie będzie spełniał wymogów stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca zamówienia na własny koszt usunie materiał nie spełniający wymagań, i nie zostanie on wliczony do rozliczenia - nie otrzyma za niego zapłaty. W miejsce wadliwego materiału Wykonawca zamówienia musi dostarczyć materiał nowy, zgodny z ofertą i SIWZ, spełniający wymogi Zamawiającego. Za datę zgłoszenia reklamacji uznaje się datę zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, email lub listownie do Wykonawcy. 12. Zamawiający wymaga opisania w ofercie przetargowej i w Dziale III tylko tych materiałów spełniających parametry opisane w punkcie 10 - parametry materiałów. Jeżeli Wykonawca w ofercie zamieści materiały niespełniające wymaganych parametrów oferta zostanie odrzucona. Wykonawca ma obowiązek w trakcie realizacji zamówienia dostarczyć materiały spełniające w/w parametry i wymienione w ofercie przetargowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 44.16.10.00 - Rurociągi 44.16.31.12 - Układ kanalizacyjny 44.42.37.40 - Pokrywy włazów 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przepadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. O/Nysa. Nr rachunku: 58 1050 1490 1000 0022 7794 8770. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oryginału oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia: jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch różnych dostawy materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN każda dostawa. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4. Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca musi załączyć do oferty świadectwa dopuszczenia stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności na materiały będące przedmiotem zamówienia - dokumenty w języku polskim

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwikprudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik z o. o. ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik z o. o. ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007/2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.